csapágylehúzó....
ha pedig kuka akkor "fírisszel" ahogy Lakatos Csapó Csabi mondaná....
Adott egy négyszögtengelyes hajtőmű, amibe a hajtómű lehúzó szerszám rosszul kapott legutoljára bele, és elnyírta a mentet. Hogyan tudnám ezt a hajtőművet most leszedni?
Ha még klasszik csapágycsészés, akkor bontsd meg a másik oldalról, és használj más csészéket, csődarabot, nagy alátétet, amikből alá tudsz pakolni annyit, hogy a másik oldali anyát használhasd "kihúzónak". Ha monoblokk, akkor nem t'om... (Esetleg csapágylehúzó, de azt nem tudom, mennyire lehet ráakasztani egy hajtókarra.)
Büdös Canyon! Google első találat egy "sealing derailleur cable holes" keresésre:
http://bicycles.stac...e-routing-ports
Szóval, "..hey even make a rubber plug specifically for Element frames".." Az RM gyárt a modelljeihez, a Canyon nem?
Itt szilikonpasztát használt a delikvens:
http://forums.mtbr.c...les-918023.html
De más gyártóknál is láttam manuálban, hogy adnak
sziloplaszt
kissé használt de jó állapotú rágógumi (régen volt negrós , fekete golyó, az pl kiváló lenne)
Nem tudom hol lenne a helye, de piciny köze van a hajtáshoz a kérdésemnek és ez a topic pörög legalább.
Lassan érkezik hozzám az 1x11-es XT hajtásrendszerem (na ennyi volt ami nem topic idegen ). Rejtett bovdenvezetése van a Canyon vázamnak, most, hogy nem lesz első átdobó lesz egy lyuk ami eddig a bovdenhez kellett a vázon. Mivel tudnám azt bedugózni, van valakinek ötlete (gyári megoldás nincs, nem találtam a neten semmit)?
Itt a kérdéses pont (lyuk) amit be kellene "foltozni", köszönöm!
Adott egy négyszögtengelyes hajtőmű, amibe a hajtómű lehúzó szerszám rosszul kapott legutoljára bele, és elnyírta a mentet. Hogyan tudnám ezt a hajtőművet most leszedni?
PF 30 as vázam van FSA csapággyal. Ezeken van 1-1 db gumis porvédő gyűrű és a hozzávaló 1-1b 24mm-es szűkítő Shimano integrált tengelyhez. Kell még bármilyen alátét, vagy távtartó?
Ez kell neked: http://raceface.com/...x-type-adapter/
PF 30 as vázam van FSA csapággyal. Ezeken van 1-1 db gumis porvédő gyűrű és a hozzávaló 1-1b 24mm-es szűkítő Shimano integrált tengelyhez. Kell még bármilyen alátét, vagy távtartó?
Milyen alátétek, hézagolók szükségesek ahhoz hogy PressFit30 as vázba Shimano integrált hajtóművet szereljek?
Van maga a csapágy a vázba préselve, ezeken 1-1 db gumis porvédő és 1-1 db szűkítő adapter a 24mm-es hajtóműhöz..
Ezen kívül kell még bármilyen távtartó, alátét stb?
Szerintem először olvasd el a fórumszabályzatot, aztán írd le ugyanezt ebbe a topikba:
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)Sajnos a kérdésedre én nem tudom a választ, de a jelzett helyen hemzsegnek a szakértők.
Milyen alátétek, hézagolók szükségesek ahhoz hogy PressFit30 as vázba Shimano integrált hajtóművet szereljek?
Van maga a csapágy a vázba préselve, ezeken 1-1 db gumis porvédő és 1-1 db szűkítő adapter a 24mm-es hajtóműhöz..
Ezen kívül kell még bármilyen távtartó, alátét stb?
Jesszusom... Hány éve is van 4 karos hajtómű ? Kb. 100 éve.
Első perctől létezett 20as tányér hozzá, több haver is jár ilyennel.
ma is tanultam valamit. mentségemre szolgáljon, hogy a 22-est is utáltam. mindig olyan vereség íze volt, mikor használnom kellett.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Üdv
Szeretnék segítséget kérni. Tiagra 4400as 9seb. hátsó váltó a shimano szerint 11-27 fogszámot bír.
A kérdés, hogy a 11-28at elbirná-e, működne-e rendesen? Akinek van tapasztalata erről legyen kedves segíteni.
Köszi
Jesszusom... Hány éve is van 4 karos hajtómű ? Kb. 100 éve.
Első perctől létezett 20as tányér hozzá, több haver is jár ilyennel.
http://www.cheapbike...ium-inner-ring/
http://www.ebay.com/...T-/330669619180
van 20-as, de ahhoz 5-ös csavarkör kell.
Igazából az a baj, hogy csirke vagyok. Amikor előttem a 26-os kerékkel kistányér-nagytányérral tekernek, lépésben, én már nem tudok olyan lassan menni, lassan tekerni, hogy ne kelljen előzni. Azt meg nem mindig lehet. A 29-es keréknek 10%-kal nagyobb a kerülete, tehát, ha én 29-es kerékkel valaki 24/36-on tekerek, az olyan, mintha 26-os kerékkel 24/30-32 körül tekernék. No ezért akarok nyújtani.
A jelen körülmények és kondícióm mellett 20-as kiskerék kellene előre. Van olyan?
F
Nagyon köszönöm a hozzászólásokat!
Ezekszerint még senki nem próbálta.
Jó ötlet a 22T előre, majdem azt adja, kérdés, hogy a nagytányért is le kell cserélni ekkor 36-ra? Úgyhogy én is kiváncsian várom Zeezoltano válaszát!
Valószinű azért nincs 20-as kistányér, mert a fogak belemennenek a lyukkörbe.
Meg erősödni kell!
Szép napot!
Szintén Off. Nekem a Bükk marcin kezdődött és ez volt a záróakkord fogytam vagy 2 kilót.
Off.
Engem is, de már menet közben. Tudom, hogy nem versenyek alkalmából kezdünk próbálkozni új cuccokkal, de itt kínomban megettem a H5 gélt. Nem kellett volna, teljesen betette a kaput.
Érdekes, nekem is beszólt, pedig ott nem szokott. Mást használok de most el kellett használni a tucatnyi reklámzselét, két napig (Zirc is) azt toltam. Eddig nem volt vele baj de nagy volt a hőség, lehet hogy az közbejátszott. Már azelőtt megfogadtam hogy a Salz féle PB géleket edzésnél/túrán fogom kipróbálni
Örömhír, egy 22-es tányér van vagy 6 euró, próbának mindenképp megéri!
Off.
Engem is, de már menet közben. Tudom, hogy nem versenyek alkalmából kezdünk próbálkozni új cuccokkal, de itt kínomban megettem a H5 gélt. Nem kellett volna, teljesen betette a kaput.
Ami volt rajta gyárilag simán viszi, egyetlen hátránya amit én 2-3 alkalom után megszoktam hogy itt már lényeges a különbség a kis és a nagy tányér között eggyel többet kell váltani mint a gyári kiosztásban.
A váltó XT kéttányéros.
Bocs hogy nem tudtunk beszélni az Underworldön de olyan hasgörcs kapott el hogy közvetlen a rajt előtt le vetettem a chipet és haza is mentem.
Milyen átdobót használsz hozzá? "Elméletileg" a shimano kéttányérosok csak 14 fog távolságot fognak át. Gyakorlatilag nem próbáltam, de simán ÉS olcsón megoldás lehetne Feri problémájára!
Ami volt rajta gyárilag simán viszi, egyetlen hátránya amit én 2-3 alkalom után megszoktam hogy itt már lényeges a különbség a kis és a nagy tányér között eggyel többet kell váltani mint a gyári kiosztásban.
A váltó XT kéttányéros.
Bocs hogy nem tudtunk beszélni az Underworldön de olyan hasgörcs kapott el hogy közvetlen a rajt előtt le vetettem a chipet és haza is mentem.
Edited by zeezoltano, 2015. August 10. - 17:29.