
Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#17981
Posted 2006. February 12. - 18:52


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#17982
Posted 2006. February 12. - 17:20

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17983
Posted 2006. February 12. - 17:19

#17984
Posted 2006. February 06. - 22:38


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#17985
Posted 2006. February 06. - 22:11

(vagy inkabb melegszik)
nem biztos, hogy baj lenne neki az a kis meleg
ha sima zsugorkotes akkor azert
ha ragasztva is van akkor annyit lehet kibir meg.
de egy tuti, van alakzaro kapcsolat a kar es a tengely kozott.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17986
Posted 2006. February 06. - 22:06

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#17987
Posted 2006. February 06. - 22:01

Azzé köszi mindenkinek a hozzászólásokat.
#17988
Posted 2006. February 06. - 21:44

de ahhoz, hogy anodizálni lehessen, elõször zsirmentesitik, ha jól tudom valami savval vagy mi a rákkal. mindenesetre nem leeht anodizálni semmit, amiben együtt van acél és alu: pölö felni.Hülye kérdés, de anodizálásánál nem csak "bemártják" és belevezetik az áramot? Az is ártana a tengelykapcsolatnak?
(igy magyaráztaki a zárpi...)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17989
Posted 2006. February 06. - 21:37

nálad csak a festés jöhet szóba, a melegitéses eljárásk kiesnek a ragasztott/zsugorkötött tengely-hajtókar kapcsolat miatt.
Hülye kérdés, de anodizálásánál nem csak "bemártják" és belevezetik az áramot? Az is ártana a tengelykapcsolatnak?
Egyébként télleg jó kis kar volt az Impel, kár, hogy eltûntek - bár lánctányér csavart látni itt ott még a gyártótól, nemtom,, hogy kart fejlesztenek-e még...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#17990
Posted 2006. February 06. - 21:33

nálad csak a festés jöhet szóba, a melegitéses eljárásk kiesnek a ragasztott/zsugorkötött tengely-hajtókar kapcsolat miatt.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17991
Posted 2006. February 06. - 21:30

dante: gari eltunik akkor mindenfele hibara eltunik.
amugy nem hiszem, hogy egy hajtokar torest le tudnal gariztatni itthon.
Igazából róla lenne szó, koncepciózusabb lenne, ha a kar fekete lenne, s mivel designmániás vagyok, képes vagyok egy ilyenért nekiesni. Sajnos a fekete tányér-ezüst kar sem jött be igazán, de az esüst tányérok meggyõztek, hogy igenis le kell feketére kezeltetnem. Mivel a csapágy cserélhetõ, a tányérok/csavarok meg úgyis cserélgetve vannak, csak a kar lehet a hunyó, de hát az csak nem...
Egy biztos, a hajtáshatékonysággal nem lesz gondom, legalábbis ami a hajtómûvet illeti. Bengamerev kar/tengelykapcsolat, elegyítve a legmerevebb tányér-rendszerrel. (végre megszünt az XT tányérok nyúlós érzése!)
Ilyen lett a "kicsike":

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#17992
Posted 2006. February 06. - 19:08

Az a 4 fog nem számít drasztikusan, fõleg ha hátul vmi nagyobb sor van fent. Mondjuk egy 32-essel tuti jó.1. A Hussefelt-et én is néztem csak 38 fogas a lánckerék és kicsit már nagynak tûnik mert lejtõn jó de azzé "figurázni" is kénne meg ilyenek szóval..........
Nekem 34-fogas a lánckerekem van és az nekem tökéletes ezért nemtudjuk, hogy nem-e lenne nagy.
#17993
Posted 2006. February 06. - 13:28

1. A Hussefelt-et én is néztem csak 38 fogas a lánckerék és kicsit már nagynak tûnik mert lejtõn jó de azzé "figurázni" is kénne meg ilyenek szóval..........
Husiból elvileg van 32fogas kéttányéros, rockguardos verzió is.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#17994
Posted 2006. February 06. - 13:26

#17995
Posted 2006. February 06. - 13:17

1. A Hussefelt-et én is néztem csak 38 fogas a lánckerék és kicsit már nagynak tûnik mert lejtõn jó de azzé "figurázni" is kénne meg ilyenek szóval..........
Nekem 34-fogas a lánckerekem van és az nekem tökéletes ezért nemtudjuk, hogy nem-e lenne nagy.
2. A másik az lenne, hogy most vesz valami olcsóbbat amit leamortizál és késõbb vesz jobbat. Ez mennyire jó ötlet? Eredetileg az ebike-on volt T. Blaze Rockguard h.kar amit kinézett viszont írtátok itt korábban, hogy az nem ugrálásra van+ most már nincs csak 3 lánckerekes az ebike-on.
Huh ez fárasztó volt.

#17996
Posted 2006. February 06. - 11:58

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17997
Posted 2006. February 06. - 11:50

A múlt évi Hussefeltbe tudja valaki hogy a "Szabadalmazott hõkezelt króm-molibdén pedálmenet betét"-et hol lehet megvenni? Tud valaki szerezni,gyártani?
Belerohadt a pedálom (a pedál kitekerésével jön ez is).Próbáltam beleragasztani loctideal,de a ragasztó gyengébb volt mint a rohadás.

--->>PolarX2005<<---
Lecseréltem már egy SS-re!
#17998
Posted 2006. February 05. - 22:29

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17999
Posted 2006. February 05. - 19:37

#18000
Posted 2006. February 05. - 19:34

RPM amúgy ...
vagy használtan vmi
13e limittel nem olyan egyszerû
havernak 05-ös PX-e van?