Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
18261 hozzászólás a témában

#17841
montini

montini

    vendég

  • fórumtag
  • 59 hozzászólás
Segítsetek!:(

Minap tekerni indultam és hármat reccsent a hátsó agyam, név szerint :
Zoggie FH737 220g ipari hátsó agy....aztán nem ment tovább, pörög a fogaskoszorú, nincs reteszelés....már szereljük....nincs valami ötletetek mi lehet? Addig is :(:cry
Minél jobban fáj, annál jobban érzem, hogy élek!!!!.........Monti:)

#17842
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
a dh-sok(k) kozott nincs vkinek mar nem mukodo de epp tengellyel biro 100mm-s hazba valo isis-es kozepcsapija?



race face meg csinalja a signature dh-t?
vagy csak ami kint van a boltokban az letezik?

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#17843
transzporter

transzporter

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 363 hozzászólás
köszi! igen, az átfogásába meg a max fogszámba beleférek, ezért gondoltam hogy nem lehet nagy probléma

#17844
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Sztem vinnie kell a 9 fokozatot, de csak max 32-es sorral, mert úgy tudom, hogy a 900-as sorozatnak (elsõ generációs XTR) más volt az összekötõ lemezek geometriája, mint a mostani XTR-é.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#17845
transzporter

transzporter

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 363 hozzászólás
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy az elsõ sorozatú XTR (900/910) hátsó váltó (ami alapvetõen 8as), együttmûködik-e a 9es váltókarral meg fogsorral? Általában gondolom igen, de ha van valakinek ilyen tapasztalat azt szívesen hallanám. Régen a 8as DuraAce volt olyan hogy csak a DuraAce váltókarral mûködött jól, meg a Campának volt szokása hogy a régiek máshogy húztak mint az újak. Vélemény? Elõre is köszi.

#17846
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

Talán az LX/HONE páros erõsebb, durvulósabb, több bennük az anyag, de az XT se egy gyengusz alkatrész, sztem egyiket se nyagyon fogod letörni...D


több bennük a gyengébb anyag - már mitõl lenne erõsebb? különben mit jelent az erõsebb? merevebb? kevésbé csoffad le? tartósabb?

ha van keret, XT, ha nincs, LX egyikben sem fogsz csalódni

egy tény - XT jóval merevebb
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#17847
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

RF amúgy is occsósabb, szal valszeg az lesz
kérdés arra vonatkozott volna fõként, h mindenféle XC versenyzõ emberkék fedeztek-e fel különbséget a váltásteljesítményben no meg a kopásállóságban

szabvány alatt a legelterjedtebb lyukkört és fogszámot értettem


Hát röviden és velõsen, hogy nálam mennyit bírt ki ugyanaz a tányér (rommámenés elõtt):
Shimano XT - 4000 km (fél szezon se, SZÁNALMAS!)
FSA Team Issue - 16000 km
Raceface Race Ring - eddig még csak 2000, de kopásnak nincs jele...(fog bírni annyit mint az FSA)

váltásteljesítmény (1-10) / oldalmerevség (1-10)
Shimano XT - 10/4
FSA - 5/8
RF - 7/10

erõsen szubjektív, de remélem segítettem
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#17848
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Talán az LX/HONE páros erõsebb, durvulósabb, több bennük az anyag, de az XT se egy gyengusz alkatrész, sztem egyiket se nyagyon fogod letörni...D

#17849
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Szerintetek az xt vagy az lx hajtómû az erõsebb?


A sebesség mindent megold.

 


#17850
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
RF amúgy is occsósabb, szal valszeg az lesz
kérdés arra vonatkozott volna fõként, h mindenféle XC versenyzõ emberkék fedeztek-e fel különbséget a váltásteljesítményben no meg a kopásállóságban

szabvány alatt a legelterjedtebb lyukkört és fogszámot értettem

#17851
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
gephard
ha mar fsa-ra van penz akkor inkabb race face

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#17852
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás

Szabvány 44/32/22 lánckerekekbõl ki mit ajánl? (RF-re..az asszem 110)
Ár is szempont...


FSA?
Vagy az nem szabvány?
Mekkora rá a keret (ár)?

#17853
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Szabvány 44/32/22 lánckerekekbõl ki mit ajánl? (RF-re..az asszem 110)
Ár is szempont...

#17854
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

akkor szoknál át a pörgetésre, ha 20/32/42-es hajtókart vennél, meg olyan xtr sort, aminek a legkisebbje 13-mas ;) :D (vagy 12-es? nem tudom, de volt egy olyan széria, ami nem 11-el kezdõdött)


Én a szélsõséges áttételtartományt preferálom, nem is tudtam, hogy van 20-as kistányér - kellene nekem egy, bár nem tudom, hogy 36-ra rápakol-e ezek után. Ha minden kapható lenne piciny országunkban, az ideális egy 48/34/20 lenne számomra.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#17855
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

dante en anno eloszor a lancos fogot 2 lanccal csinaltam
es kb 2 hetente csereltem.


Hát, abban igazad van, hogy láncmosás miatt úgyis jobb, ha leszedem, s azt úgyis kábé 2hetente csinálom. Köszi. Nem nagy ügy a lánccsere, csak ártani nem szeretnék a "forgózással" - bár elvileg nem is nagyon tudnék.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#17856
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Nagyon sokat számít a karhossz is...én eddig 175-el mentem, de most a téli bringán 170-es van. sokkal jobban rááll a lábam a pörgetésre, és nem csak síkon!

#17857
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
akkor szoknál át a pörgetésre, ha 20/32/42-es hajtókart vennél, meg olyan xtr sort, aminek a legkisebbje 13-mas ;) :D (vagy 12-es? nem tudom, de volt egy olyan széria, ami nem 11-el kezdõdött)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#17858
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás

Nagytányér-kónusz az a Thommey. :D

Én is próbálok lassan átszokni a pörgetésre:)Ezért is rendeltem magamnak 170-as XTR hajtómûvet...:DAzt meg nem kellene szétnyújtani...

#17859
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
dante en anno eloszor a lancos fogot 2 lanccal csinaltam
es kb 2 hetente csereltem.

kb addig tart lancot cserelni manapsag, mint beolajozni azt.

hajtokart inkabb labhosszhoz valasztanek.
egy 150 magas ember ne vegyen 185-s kart csak azert mert vahol hallotta, hogy vki olvasta aki latta, hogy akkor neki jobb lesz.
atlag 175-180 koruli pacakoknak jo a 175

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#17860
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
Nagytányér-kónusz az a Thommey. :D

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"