Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Indította
Cybe
, 2003. július 27. 12:04
#17861
Írta 2006. március 06. - 20:19
Én is pörgetni szoktam, de nekem teljesen jó a 46/36/22 megoldás. Mondjuk kiállni is szoktam, meg országúton is megyek gyakran. 22 az jó vésztartaléknak, ha megpusztulnék fölfelé, de 36-on is majdnem mindenhová felmászom. Sokminden múlik a fogsoron is, mondjuk egy 48/36/26-28/9 régi XTR-t nem mernék bevállalni.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#17862
Írta 2006. március 06. - 20:11
Hát én inkább pörgetni szoktam/szeretek (nem úgy mint Armstrong -> nagytányér-kónusz), tehát asszem nálam 44/32/22 lesz a befutó.Tolni nem szoktam, inkább belehalok a tekerésbe....
Köszike sokat segítettetek!:love1:
Köszike sokat segítettetek!:love1:
#17863
Írta 2006. március 06. - 20:06
ezt hogy erted?
3 lanckerek
de, hogy milyen attetelk lesznek az toled fugg mit birsz kihajtani
mennyire porgetsz mennyire maszol felfele vagy inkabb tolod...
3 lanckerek
de, hogy milyen attetelk lesznek az toled fugg mit birsz kihajtani
mennyire porgetsz mennyire maszol felfele vagy inkabb tolod...
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17864
Írta 2006. március 06. - 19:56
minél kisebb ?CC-re merevvázba nagyobb vagy kisebb fogszámú hajtómû kell?
amúgy a 44/32/22 a leggyakoribb...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#17865
Írta 2006. március 06. - 19:50
#17866
Írta 2006. március 06. - 13:28
Már elég kopott. Inkább a váltó(k) és a fogaskoszorú miatt kéne a 9-es lánc. Az alivio ugye IG-s, a 9-es sramok viszont már HG-sek. Csak ezért kérdeztem.
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#17867
Írta 2006. március 06. - 13:24
akkor mindegy. addig kibírja.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17868
Írta 2006. március 06. - 13:24
Csakhogy hátul 9-esre váltanék. Majd lenne -de nem most- hajtómûcsere is. Csak addig....
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#17869
Írta 2006. március 06. - 13:21
pc68?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17870
Írta 2006. március 06. - 13:12
inkább nézz valami 8 sebességes láncot!
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#17871
Írta 2006. március 06. - 13:03
A Sram PC59-es lánc jó az Alivio hajtómûhöz?
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#17872
Írta 2006. március 06. - 10:50
XTR!!! Ha elkopik a tányér akkor Stronglight, Middleburn, FA Specialites, Moonhead Machine, gyárt hozzá tányérokat, amik még lehet jobbak is mint a gyáriak, (de hogy könnyebbek az biztos) és olcsóbbak, mint a Shimano.
#17873
Írta 2006. március 06. - 10:03
Raceface Deus? Olcsóbb hozzá a tányér, mint XTR-hez. Árban meg nagyon közelít egymáshoz.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#17874
Írta 2006. március 06. - 09:53
Xtr?
#17875
Írta 2006. március 06. - 09:46
Ki, milyen hajtokart ajanlana versenyfelhasznalasra a karbon simplonomba?
Most egy FSA Afterburner van, de 1000 km utan mar elhajlott a nagytanyer, meg valahogy nem igazan merev. 50 es 100 ezer kozott gondolkodom.
Most egy FSA Afterburner van, de 1000 km utan mar elhajlott a nagytanyer, meg valahogy nem igazan merev. 50 es 100 ezer kozott gondolkodom.
Merida CX500
#17876
Írta 2006. március 05. - 00:21
Vagy sem;attól függõen, mennyire szeretsz pörgetni, vagy épp erõbõl tolod neki.
De a legfontosabb szempont a lábad hossza; hosszú láb, hosszabb hajtókar.
175 az sztem pont pöpec, tipikusan azért mert középút és nehéz vele befürödni.
De a legfontosabb szempont a lábad hossza; hosszú láb, hosszabb hajtókar.
175 az sztem pont pöpec, tipikusan azért mert középút és nehéz vele befürödni.
#17877
Írta 2006. március 05. - 00:16
Mármint _extrém_ felhasználásra nem kellemes, mert cc-re pont a hosszabb a jó!
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#17878
Írta 2006. március 05. - 00:15
ki hogyan szereti, de nagyon hosszú hajtókar merevgépbe, és össztelósba annyira nem kellemes, mert könnyen leér a földre(kanyarban, vagy akadályon, illetve mikor összeül a váZ). én most 170eset vettem shimanóból. és a hussefeltbõl is ilyet használok.
módosítok: extrém használatra ahogy dig is írja, én ebben utazom.
outi cc nem az én asztalom.
módosítok: extrém használatra ahogy dig is írja, én ebben utazom.
outi cc nem az én asztalom.
#17879
Írta 2006. március 04. - 21:55
Érzésben és mûködésben mi a különbség egy 175mm-es és egy 180mm-es hajókar között, és melyik milyen helyzetben ideális?
#17880
Írta 2006. március 04. - 15:57
Kérdés, "láncvetésforgó" - szóval eddig sohasem csináltam, de mivel gyakran és gyorsan elnyúzom a meghajtást, most kipróbálom, ér-e valamit. Teljes meghajtás csere volt, úgyhogy érdemes belekezdeni. Hány lánccal csináljam? 2, 3? Milyen sûrûn cseréljem? Sokan 1000 km-t mondanak, de hát nekem az téli (orszûgútis) idõszakban 3hetente összejön, míg terepezés során (latyakos posványban) nyilván más az igénybevétel. Tudnátok adni pár tippet? Elõre is köszönöm.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás