Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#17841
Posted 2006. March 15. - 13:00
Minap tekerni indultam és hármat reccsent a hátsó agyam, név szerint :
Zoggie FH737 220g ipari hátsó agy....aztán nem ment tovább, pörög a fogaskoszorú, nincs reteszelés....már szereljük....nincs valami ötletetek mi lehet? Addig is :cry
#17842
Posted 2006. March 14. - 17:36
race face meg csinalja a signature dh-t?
vagy csak ami kint van a boltokban az letezik?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17843
Posted 2006. March 14. - 00:43
#17844
Posted 2006. March 14. - 00:37
#17845
Posted 2006. March 14. - 00:27
Azt szeretném kérdezni, hogy az elsõ sorozatú XTR (900/910) hátsó váltó (ami alapvetõen 8as), együttmûködik-e a 9es váltókarral meg fogsorral? Általában gondolom igen, de ha van valakinek ilyen tapasztalat azt szívesen hallanám. Régen a 8as DuraAce volt olyan hogy csak a DuraAce váltókarral mûködött jól, meg a Campának volt szokása hogy a régiek máshogy húztak mint az újak. Vélemény? Elõre is köszi.
#17846
Posted 2006. March 13. - 23:59
Talán az LX/HONE páros erõsebb, durvulósabb, több bennük az anyag, de az XT se egy gyengusz alkatrész, sztem egyiket se nyagyon fogod letörni...D
több bennük a gyengébb anyag - már mitõl lenne erõsebb? különben mit jelent az erõsebb? merevebb? kevésbé csoffad le? tartósabb?
ha van keret, XT, ha nincs, LX egyikben sem fogsz csalódni
egy tény - XT jóval merevebb
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#17847
Posted 2006. March 13. - 23:55
RF amúgy is occsósabb, szal valszeg az lesz
kérdés arra vonatkozott volna fõként, h mindenféle XC versenyzõ emberkék fedeztek-e fel különbséget a váltásteljesítményben no meg a kopásállóságban
szabvány alatt a legelterjedtebb lyukkört és fogszámot értettem
Hát röviden és velõsen, hogy nálam mennyit bírt ki ugyanaz a tányér (rommámenés elõtt):
Shimano XT - 4000 km (fél szezon se, SZÁNALMAS!)
FSA Team Issue - 16000 km
Raceface Race Ring - eddig még csak 2000, de kopásnak nincs jele...(fog bírni annyit mint az FSA)
váltásteljesítmény (1-10) / oldalmerevség (1-10)
Shimano XT - 10/4
FSA - 5/8
RF - 7/10
erõsen szubjektív, de remélem segítettem
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#17848
Posted 2006. March 13. - 17:24
#17849
Posted 2006. March 13. - 16:52
#17850
Posted 2006. March 11. - 14:03
kérdés arra vonatkozott volna fõként, h mindenféle XC versenyzõ emberkék fedeztek-e fel különbséget a váltásteljesítményben no meg a kopásállóságban
szabvány alatt a legelterjedtebb lyukkört és fogszámot értettem
#17851
Posted 2006. March 11. - 13:58
ha mar fsa-ra van penz akkor inkabb race face
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17852
Posted 2006. March 11. - 13:51
Szabvány 44/32/22 lánckerekekbõl ki mit ajánl? (RF-re..az asszem 110)
Ár is szempont...
FSA?
Vagy az nem szabvány?
Mekkora rá a keret (ár)?
#17853
Posted 2006. March 11. - 11:40
Ár is szempont...
#17854
Posted 2006. March 07. - 22:43
akkor szoknál át a pörgetésre, ha 20/32/42-es hajtókart vennél, meg olyan xtr sort, aminek a legkisebbje 13-mas (vagy 12-es? nem tudom, de volt egy olyan széria, ami nem 11-el kezdõdött)
Én a szélsõséges áttételtartományt preferálom, nem is tudtam, hogy van 20-as kistányér - kellene nekem egy, bár nem tudom, hogy 36-ra rápakol-e ezek után. Ha minden kapható lenne piciny országunkban, az ideális egy 48/34/20 lenne számomra.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#17855
Posted 2006. March 07. - 22:42
dante en anno eloszor a lancos fogot 2 lanccal csinaltam
es kb 2 hetente csereltem.
Hát, abban igazad van, hogy láncmosás miatt úgyis jobb, ha leszedem, s azt úgyis kábé 2hetente csinálom. Köszi. Nem nagy ügy a lánccsere, csak ártani nem szeretnék a "forgózással" - bár elvileg nem is nagyon tudnék.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#17856
Posted 2006. March 07. - 12:35
#17857
Posted 2006. March 07. - 12:19
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17858
Posted 2006. March 07. - 11:33
Én is próbálok lassan átszokni a pörgetésre:)Ezért is rendeltem magamnak 170-as XTR hajtómûvet...:DAzt meg nem kellene szétnyújtani...Nagytányér-kónusz az a Thommey.
#17859
Posted 2006. March 07. - 10:21
es kb 2 hetente csereltem.
kb addig tart lancot cserelni manapsag, mint beolajozni azt.
hajtokart inkabb labhosszhoz valasztanek.
egy 150 magas ember ne vegyen 185-s kart csak azert mert vahol hallotta, hogy vki olvasta aki latta, hogy akkor neki jobb lesz.
atlag 175-180 koruli pacakoknak jo a 175
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17860
Posted 2006. March 07. - 10:08
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"