Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#17601
Posted 2006. April 17. - 22:59
azonos a menetemelkedes csak az iranyuk ellentetes ugye.
hip-hop at kell kuldeni rajta egy menetmetszot vmelyiik szervizben.
/az idonkent amugy sem art/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17602
Posted 2006. April 17. - 22:37
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#17603
Posted 2006. April 17. - 18:01
már ha van rá elég hely
de mivel azt írtad, hogy szorul, ezért szerintem inkább koszos, vagy el van deformálódva a menet, az anyag még nem tûnt el
ezért van jó esély arra, hogy egy egyszerû menetvágó segít majd rajta
#17604
Posted 2006. April 17. - 17:44
Köszi az infót!érdemes kitisztítani jól, aztuán egy megfelelõ menetvágóval átmenni rajta, az tud segíteni
a zuhatagsornál vállalnak ilyen munkát, rövid határidõvel is akár
jó kis bolt
Pl. akkor mit lehet csinálni ,ha ez sem segít?
?mehet a váz a kukába?
#17605
Posted 2006. April 17. - 17:12
a zuhatagsornál vállalnak ilyen munkát, rövid határidõvel is akár
jó kis bolt
#17606
Posted 2006. April 17. - 16:56
Ha igen akkor miért szorul és miért csak félig tudom betekerni a helyére?
Lehet h. a vázban nem stimmel a menetemelkedés?
68/113-as Shimano BB-UN53-ról van szó.
Ha gallyra megy a vázban a menet mit lehet vele csinálni?
#17607
Posted 2006. April 17. - 15:51
Talán ez segít.Az új csõtengelyes XT hajtómû kilazul. Mit lehetne most csinálni vele?
http://cycle.shimano...69830563498.pdf
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#17608
Posted 2006. April 17. - 15:29
#17609
Posted 2006. April 17. - 15:19
Szerintem is így van. A karokat és a tengelyt egy adott pozícióba történõ rögzítéshez tervezék és ha nem ott van akkor rosszul van beszerelve. A 68-as Merida háznál 3 db 2 mm-es hézagoló van a csészék mögött (2 a tányér oldalon). 176 mm-es távolságot mértem az most futó LX hajtómû esetében.a kar ugyanott van akár 68-as akár 73-as a váz, nem?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#17610
Posted 2006. April 17. - 15:12
ill mekkora tavtartokat pakol be.
szal erted
idealis esetben persze ugyanannyi de senki sem garantalja
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17611
Posted 2006. April 17. - 15:00
#17612
Posted 2006. April 17. - 14:55
mivel kozepcsapi szelessegetol is fugg
satobbi
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17613
Posted 2006. April 17. - 14:27
#17614
Posted 2006. April 16. - 20:38
igaz, csak pont ezért van a kavarodás, mert számtalan montis megy országútis rövidkanalas váltóval, így jön az említett "hiedelem"Ha az országúti rövidkanalashoz hasonlítod akkor közepes, de mivel az XTR-nek nincs rövidebb nálam ez a rövidkanalas: RD-M952/3-GS, vagy RD-M960-GS, újabban RD-M970/1-GS. MTB-n a rövidebb a GS a hoszabb az SGS, országúton a rövid az SS, a közepes a GS, a hosszú az SGS. Ha az országúti és a montit együtt, csak jelülések alapján nézzük akkor nincs rövidkanalas XTR, de nincs hosszúkanalas Ultegra sem.
ami SS váltóknál van. GS, SGS teljesen kiváló.
amúgy mókás, mert az SGS-es XTR kanala jóval rövidebb, mint az LX SGS-e, viszont az XT SGS-e meg pont a kettõ között van.
#17615
Posted 2006. April 16. - 20:35
Ha az országúti rövidkanalashoz hasonlítod akkor közepes, de mivel az XTR-nek nincs rövidebb nálam ez a rövidkanalas: RD-M952/3-GS, vagy RD-M960-GS, újabban RD-M970/1-GS. MTB-n a rövidebb a GS a hoszabb az SGS, országúton a rövid az SS, a közepes a GS, a hosszú az SGS. Ha az országúti és a montit együtt, csak jelülések alapján nézzük akkor nincs rövidkanalas XTR, de nincs hosszúkanalas Ultegra sem.Ez nem rovid kanalas, inkabb kozepes szerintem.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#17616
Posted 2006. April 16. - 20:34
már LXtõl van felfelé ez a választási lehetõség.Shimano montis cuccoknál ez a rövidkanalas, nincs rövidebb, és csak az XT/XTR-bõl választható. Az országúti cucc az más, az tényleg rövidebb. Az X.0 ból meg van 3 féle, és van rövidebb az XTR GS nél.
igen, a saint is fém.
#17617
Posted 2006. April 16. - 20:31
Az új csõtengelyes XT hajtómû kilazul. Akármennyire is a helyére húzattam a mûanyag anyával és a csavarokat is egy 30-40 centis erõkarral szorítottam meg, mégis kicsúszik a tengely a bal oldali hajtókarból.
- az nem lehet, hogy a bal kar hasítéka tele van kosszal és ezért hiába húzod a rögzítõcsavarokat, a kar nem tud a tengelyre feszülni eléggé?
- vagy az, hogy -mint írtad nagy erõkarral- többször túlhúztad a csavarokat és kinyúlt a kar anyaga és most már nem rögzül rendesen? nem kell ezeket nagyon megtépni.
én mindenesetre jól szétszedném, kipucolnám a kis bordákat is meg mindent és úgy raknám össze.
más:
asszem a Saint-nek is alu kupakja van.
#17618
Posted 2006. April 16. - 20:29
#17619
Posted 2006. April 16. - 20:28
pöntösan.Az országút más tészta. Sokkal több variáció van sorokra, tányérokra, a két vagy három tányéros hajtómûvekrõl nem is beszélve. Országútim még nem volt. A montis váltók kapacitása között van 2-3 szem különbség, amit megfelelõ beállítással el lehet tüntetni.
Még két jó példa:
http://mootscycles.c...rigormootis.jpg
http://mootscycles.com/images/ybb.jpg
de ami montis váltó, az hosszú, meg közepes kanalas.
csak mivel nem egy országúti sor is a kezembe kerül, így nekem a rövidkanalas az az országúti váltó, ami nem bírja ezeket.
szal SS, GS, SGS. 3 hossz.
#17620
Posted 2006. April 16. - 20:22
I`m as fast as nobody!