Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#17021
Posted 2006. June 21. - 23:37
#17022
Posted 2006. June 21. - 23:33
ráadásul ez még nem is a széles változat, viszont így is olyan merev, mint az RF és még szebben is vált (illetve ez nem a Shitmano érdeme, mert ezen is RF-ek vannak, de akkor is szebben vált, mint a korábbi )
#17023
Posted 2006. June 21. - 23:27
igen meddõ vita, mert nekem sose lazult le - így nem is kellett imbuszt magammal vinnem, mert nem volt mit visszahúzni;)
#17024
Posted 2006. June 21. - 23:16
de ez egy meddõ vita lenne, érzem, szal ugrojuk át a témát
#17025
Posted 2006. June 21. - 23:10
ugyanez áll a recsegésre is, ha nem szedi szét rögtön kitakarítani, hanem úgy megy vele, akkor így járt.
#17026
Posted 2006. June 21. - 23:06
én se mondtam mono-t, volt nekem is truva, és konkrétan nem ez volt a bajom vele
#17027
Posted 2006. June 21. - 23:04
igaz ha már egyszer lelazult karral mész, onnantól huzogathatod...
semmi baja a truvativoknak. és ne tudom mi lazul ki egy isises monoblokkon. a hajtókar csillagja krepál be, ha lelazulva használják:)
vagy csak én fogtam ki jót eddig mindegyikbõl. ez esetben elnézést.
#17028
Posted 2006. June 21. - 23:00
legalábbis a Truvativok imádtak/imádnak kilazulni, tipustól függetlenül.
mástól ilyet még nem láttam :-/
imbusznak ott kell lennie táskában, és izomból móka
#17029
Posted 2006. June 21. - 22:39
Viszont 18 rugó az 18. Nem lehet rámondani, hogy "ennyiért jó ha eddig vagy addig bírja" vagy, hogy "nem csoda ha gond van vele". Persze vannak sokkal drágábbak, de remélem akármennyibe is került, nem lesz vele gond.
Sima ISIS tengelyt kapott? Miért, mit kellett volna kapjon? Az integrált az más tészta, abból a típusból "ennyibõl" tuti nem kapsz ugrálásra valót.
#17030
Posted 2006. June 21. - 22:24
Ugyanez a setup van nekem is (howitzer+ruktion), de még nem tudtam sajnos kipróbálni.
Nekem is 73as monoblokkházam van. Az alátét mindenképpen kell jobb oldalra, ezt írja a leírás. Nekem is oda van téve.
Gondolom brutálisan meghúztátok a kart/monoblokkot egyaránt. Én+szerviz így csináltuk. Szerintem próbálkozz még. Tömd meg zsírral és amíg le nem szakad a karod, tekerd az imbuszt.
Remélem nekem nem lesz ilyen gondom, meg a tied is megoldódik.
Ja, meg az is shit, ha megpróbáltátok alátét nélkül elõször, mert akkor nemcsak a porvédõ jött ki, hanem a csapágy is, hiszen az tolta ki. Csapágy visszament a helyére?
Kössz a tanácsot! Úgy megtéptem hogy kidagadtak a kezemen az erek és végül egy qrva nagyot kattant a könyököm Na mondom ha ez nem elég...
Azóta királyos. Volt vele wallride, letörés (1,5m), streetelgetés nyúzás csavarás, párszor leellenõriztem és jó. Mondjuk nemcsoda hogy néha gond van vele ennyi pénzér. Rá kell nézni idõnként. Most minden happy. Ja a csapágy visszament egyébként mert a csapágy úgy van megcsinálva hogy elvileg ki lehet szedni,és így könnyû a cseréje, nem kell új blokkot venni. Ez a howitzer csapágy amúgy nagyon ki van találva! Mivel nem olyan nagy a tenger átmérõje mint a saint vagy diabolus esetében, rohadt nagy csapágygolyókat tudtak bele rakni. Viszont ezt a karok rögzítése sínylette meg mert sima isis tengelyt kapott. Ha két évig bírná az állatkodásaim már azt mondanám hogy megérte(18 róka volt a hajtómû + monoblokk), mert rendkívül merev és megbízható, fõleg h mostmár nem lazulgat le
. És biztos nem véletlenül rakják a bighitbe sem
#17031
Posted 2006. June 21. - 21:57
#17032
Posted 2006. June 21. - 19:31
#17033
Posted 2006. June 21. - 16:10
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#17034
Posted 2006. June 21. - 16:04
Sp
#17035
Posted 2006. June 21. - 15:56
A sebesség mindent megold.
#17036
Posted 2006. June 21. - 14:51
(Genetikailag vagyok Hülye, elnézést kívánok!) lehet hogy elnéztem a neveket.
:wallbange :cry:
#17038
Posted 2006. June 21. - 13:53
Egyébként - bár pusztán elvi kérdés - a középcsapágy nincs egybeépítve a hajtókarral. A tengely képez egy egységet a bal oldali hajtókarral (persze ezt sem egy darab kovácsolt altrésznek képzeljük), és ehhez használnak hozzá passzoló integrált középcsapágyat. Ettõl függetlenül ugyanarról beszélünk. Merevebb, könnyebb, tartósabb.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17039
Posted 2006. June 21. - 13:47
"az integráltközépcspágy és hajtómû csökkenti az alkatrészek számát, és növeli a merevséget"
Szerintetek ez mit jelent?
tehát, ha a középcsapágyat egybe készítik el a hajtókarral, akkor nem lesz olyan gyenge:)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17040
Posted 2006. June 21. - 13:40
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"