viccet félre téve 2 vagy 3 váltás egyirányba még elmegy de annál többet minek / hol :chin: ezt én se kapizsgálom. de 1-2 extrém helyzet elöferdülhet
Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14221
Posted 2007. August 18. - 23:28
viccet félre téve 2 vagy 3 váltás egyirányba még elmegy de annál többet minek / hol :chin: ezt én se kapizsgálom. de 1-2 extrém helyzet elöferdülhet
#14222
Posted 2007. August 18. - 23:27
amúgy meg egy ideje gripkot használok. fél másodperc alatt átváltom 1-9 be...
milyen gyakran erzed egeto szukseget, hogy 1bol 9be valtsal? es miert?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14223
Posted 2007. August 18. - 23:27
(bár amekkora fasz vagyok az új dawg-ra biztos meg fogom venni, csak hogy mindenbõl ......
)
off:wááááááááááá
eddig csak tervezgetted nézegetted h szép ez az uj dawg. most meg már azon filozol h x9 vagy x0 legyen rajta
#14224
Posted 2007. August 18. - 23:26
A sebesség mindent megold.
#14225
Posted 2007. August 18. - 23:18
x.0 t meg vegyen akinek 2 anyja van.....jobban biztos hogy nem mûxik mint az x9, 30 grammért meg a fasz adjon 30 rongyot
(bár amekkora fasz vagyok az új dawg-ra biztos meg fogom venni, csak hogy mindenbõl ......
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14226
Posted 2007. August 18. - 23:14
#14227
Posted 2007. August 18. - 23:08
A kar (xtr) jó, kicsit jobban kézre áll, mint az x.9, csak az a baj vele, hogy csak shimano váltókkal mûködik és még ha minden igaz nem tud egyszerre annyit váltani, mint a sramok, de ez a legkevesebb.
sose ertettem hogy emberek miert akarnak egyszerre 3nal tobbet valtani.
amugy most vettem ilyen uj XTR-t, es a mutatoujjas kar ketfele old ki, mindket iranyba tobbet kattan [most nem fogom kivenni a dobozbol hogy megszamoljam] plusz a huvelykujjas kar is tobbet kattan
azonkivul csapagyas, handmade in japan, gyonyoru minimal dizajn, konnyu, es pontos.
valamint olcsobb mint az x.o
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14228
Posted 2007. August 18. - 23:08
#14229
Posted 2007. August 18. - 23:00
akkor hajrá, szal kellene az a komplett XT szett.. megveszed 130 ért 500 km után, átveszem 100ért:D:D ok?off
úgy szoktam
on
#14230
Posted 2007. August 18. - 22:58
offutána is lepasszolhatod:D:D
úgy szoktam
on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14231
Posted 2007. August 18. - 22:55
#14232
Posted 2007. August 18. - 22:54
az úgy nem az igazi.....magam akkor szeretek nyalatkozni vmirõl ha minimum 500 km-t használtam
utána is lepasszolhatod:D:D
#14233
Posted 2007. August 18. - 22:53
az úgy nem az igazi.....magam akkor szeretek nyalatkozni vmirõl ha minimum 500 km-t használtamcsináljunk egy talit és mindenki kipróbálja a másik szettjét
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14234
Posted 2007. August 18. - 22:49
#14235
Posted 2007. August 18. - 22:39
A sebesség mindent megold.
#14236
Posted 2007. August 18. - 22:15
#14237
Posted 2007. August 18. - 22:15
ismersz (?) elõbb útóbb +lesz már csak kiváncsiságból isakkor beutalnálak szívesen ha miller lennék egy új xtr vagy xt karra.
kiváncsi lennék a véleményedre.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14238
Posted 2007. August 18. - 22:12
kiváncsi lennék a véleményedre.
#14239
Posted 2007. August 18. - 22:11
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14240
Posted 2007. August 18. - 22:08
.....
-A láncszemek tök hamar összeszorulnak (kb 500 km-enként lesz 2-3 szorult csap, amin már akad a váltógörgõ).
.....
-A SRAM soron a fogak felületkeménysége nem létezõ fogalom, új sor, új lánc, s kb 100 km után elkenem a fogak csúcsát. Azaz kis kiálló sorja lesz az oldalán és a tetején, amin frankón megakad/megugrik a lánc. Ezt reszelgethetem addig, amíg el nem kopik annyira, hogy már ne következzen ez be....
ezt a 2 tulajdonságot én is tapasztalom. elöször nem akartam elhinni h "lesorjáztam" a fogakat a 9es sorrol de mivel a 2ik sram racsnimon is ez megy kb másfél 2 honap után ezért én is át fogok állni XT-re. aztán amelyik nekem jobban birta annál maradok
láncszemek nekem mondjuk csak láncbontás után szoktak szorulni de már az is idegesitö mert nem bir normálisan átfordulni a váltogörgön.
viszont a sram patentszemmel nekem még sose volt gondom. néha kicsit nehezebben de kézzel eddig mindig sikerült szétszednem. xtr láncomat is sztem sram patentszemmel fogom összerakni

Sign In
Create Account

Back to top






