Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#12201
Posted 2008. August 16. - 22:43

nemrég vettem egy Caprine Cherokee kerékpárt
be van állítva,de kicsit fura hangja van az elsõ lánckeréknek (a legnagyobbnak) mikor a hátsó a legkisebben van
lehet hogy csak az áttételtõl van.
ha ilyennek kell lenni akkor bocs hogy írtam ,de szeretném tudni hogy jó-e így vagy vigyem vissza.
már voltam a szervízben többször,de.....na mindegy
elõre is köszönöm a segítséget :-))
miklaijozsef@gmail.com ha e-mailt írnátok
üdv.: semafor
#12202
Posted 2008. August 16. - 00:22


#12203
Posted 2008. August 16. - 00:16

#12204
Posted 2008. August 15. - 23:24

#12205
Posted 2008. August 15. - 22:57

#12206
Posted 2008. August 15. - 22:44

#12207
Posted 2008. August 15. - 22:20

RAUH-Welt
B E G R I F F
#12208
Posted 2008. August 15. - 21:05

#12209
Posted 2008. August 15. - 21:02

#12210
Posted 2008. August 15. - 18:52

#12211
Posted 2008. August 15. - 18:47

fog muzsikálni ugye?
váltók, karok xt dual control-ok
#12212
Posted 2008. August 15. - 16:23

szerelési útmutató:Sziasztok!
Milyen magasra kell tenni az elsõ átdobót a "nagyfogastól"?
http://techdocs.shim...69830612824.pdf
E-típusú elsõ váltóhoz, vagy láncterelõhöz kell olyat venniHellló!
Valaki meg tudná nekem mondani ,hogy a Truvativ howitzer xr hogy a sima 68mm és a 68Emm közt mi a külömbség?
THX
nézd meg ezt a táblázatot (jobb szélén van a lényeg)
http://www.sram.com/...tombrackets.pdf
szóval ha ezek közül egyik sem, akkor ki kell távtartózni
http://www.sram.com/...witzer-e-r0.pdf
#12213
Posted 2008. August 15. - 16:15

Valaki meg tudná nekem mondani ,hogy a Truvativ howitzer xr hogy a sima 68mm és a 68Emm közt mi a külömbség?
THX
#12214
Posted 2008. August 15. - 15:29

#12215
Posted 2008. August 15. - 14:30

állványon jellemzõen nem derül ki, és nincs feltétlenül idõ minden ilyen bringával 1/4 órát bringázgatni, viszont jobb helyeken megmondják a deliokvensnek -általában elõre a bringa átvételekor- hogy ha ilyet tapasztal menet közben akkor készülhet egy lánctányér cserére is
#12216
Posted 2008. August 15. - 13:44

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12217
Posted 2008. August 15. - 13:16

Ha nem cserélték a sort, akkor az lesz, szintén csereérett.
Ha cserélték akkor a hajtómû lesz, ebben az esetben szintén csereérett.
Sztem a szerviz ebben nem hibás, bár mi mindig kipróbáljuk a bringát ilyen csere után.
#12218
Posted 2008. August 15. - 09:42

2500-ért veszel olyan es25-öt, ami ez elkövetkezõ 10 évben kiszolgál, és bár nehéz, de egyenes, nem lazul le, és nem is lóg.
Hüjje fintora a sorsnak, ráadásul pont engem ver vele, hogy városi gép hiányában tegnap edzésre az öcsémtõl visszaszedett Cannondale-lel mentem, és szomorúan nyugtáztam, hogy az XT mono úgy döntött, h kevesebb, mint évi ~500 km-rel õ most lassan feldobná a talpát. Néztem, h jééé, kotyog a hajtómû, úgyhogy a kart lekaptam (üdvözlöm az önlehúzó csavart, kedvencem) és minden eshetõségre gondolva, meghúztam újra a csészéket is, hátha azok lazultak le, és kar vissza, de sajna nem, a tengelynek van holtjátéka a monoban

Ettõl még persze hajtható, fõleg, amennyire tesóm igénytelen ilyen szempontból, de azért szomorú.
Minden más szempontból nagyon élveztem a cserét, jó volt egy olyan gépet hajtani, ami kb. homlokegyenest eltér mindenben a Giant-tól, és ennek ellenére imádnivalóan kezes, gyors, és kényelmes

#12219
Posted 2008. August 15. - 08:55


#12220
Posted 2008. August 15. - 08:44


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
