Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#12241
Írta 2008. augusztus 08. - 16:04

Persze lehet mondani, hogy az f1-es autó is szétesik mikor beér a célba, de a világon összesen 22 f1-es pilóta van
#12242
Írta 2008. augusztus 08. - 15:56

- http://www.hopegb.com/voir_bbss.html
- http://www.acros.de/...ex.php?lvl=1523
- enduroból pedig a hagyományost, nem a kerámiást
#12243
Írta 2008. augusztus 08. - 15:55

Mondjatok egy olyan középcsapágyat, amit nem nyírok ki fél év alatt!
(ami már ismételten meghalt alattam, szóval nem egy-egy esetrõl beszélünk, FSA (bármelyik), Truvativ (bármelyik), Shimano HT2 XT-XTR-Ultegra-DuraAce)
Semmi baj nincs az ISIS-el, ugyanannyit fognak bírni...
Hát nem tudom mit mûvelsz vele...de szerintem (ha van olyan) titánból vegyél!

Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#12244
Írta 2008. augusztus 08. - 15:43

#12245
Írta 2008. augusztus 08. - 15:41


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#12246
Írta 2008. augusztus 08. - 15:38

Mondjuk a gyári XT-vel nekem semmi bajom...
#12247
Írta 2008. augusztus 08. - 15:36

#12248
Írta 2008. augusztus 08. - 15:27

Nem próbáltam, de a többi termékükbõl kiindulva lehet, hogy ez kell neked:
http://www.endurofor....com/id180.html
Ja, nekem 400 km meg egy verseny volt kinyírni a 170$-os Zero Ceramic-ot.
szval...
#12249
Írta 2008. augusztus 08. - 11:41

Mondjatok egy olyan középcsapágyat, amit nem nyírok ki fél év alatt!
(ami már ismételten meghalt alattam, szóval nem egy-egy esetrõl beszélünk, FSA (bármelyik), Truvativ (bármelyik), Shimano HT2 XT-XTR-Ultegra-DuraAce)
Semmi baj nincs az ISIS-el, ugyanannyit fognak bírni...
Nem próbáltam, de a többi termékükbõl kiindulva lehet, hogy ez kell neked:
http://www.endurofor....com/id180.html
#12250
Írta 2008. augusztus 08. - 10:55

(ami már ismételten meghalt alattam, szóval nem egy-egy esetrõl beszélünk, FSA (bármelyik), Truvativ (bármelyik), Shimano HT2 XT-XTR-Ultegra-DuraAce)
Semmi baj nincs az ISIS-el, ugyanannyit fognak bírni...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#12251
Írta 2008. augusztus 08. - 10:46

az isis-es középcsapágyak legendásan sz*rok. nem tudom most mi a helyzet, de 1-2 éve nem lehetett normális isis-es monoblokkot venni...
Rob, ezt most komolyan mondod, vagy csak a HT2-es hajtómûvek prospektusából vetted?? 1-2 éve is volt pl. Signature sorozat, de pl. az FSA sem volt rossz, ami a Trance-emben érkezett, és haver gépében él(t) tovább. Lehet, nem volt akkora csapágyátmérõjük, de ez évtizedeken át nem zavart valahogy senkit, viszont egy CC-snek sem kellett olyan lábtartással tekernie, mint egy DH-snak, és még a legolcsóbb B+/Acor monom se nyekergett, szorult egy saras tekerés után.
Még a merevséget szokták bedobni a marketingesek, de mióta túlléptem a négyszöges Shimano karomon 2002-ben, nem érzek különbséget az ISIS/Octás és az új karok között. Lehet, ehhez 110 kilós síkra ugrálós amcsinak kéne lenni

Kicsit ez olyan lehet, mint amikor volt a Bikemagban az ISIS vs. Octa teszt. Kiderült, hogy a Shimano rendszere kevésbé jól megtervezett, de az is, hogy igazából tök mindegy, mert még így is bõven elég merev, tartós, és a való életben nem eredményez szignifikáns különbséget...
#12252
Írta 2008. augusztus 08. - 10:44

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12253
Írta 2008. augusztus 08. - 09:59

#12254
Írta 2008. augusztus 07. - 21:21

fogsor és/vagy elsõ lánctányérMost cseréltem láncot,mert cseppet megnyúlt a régi.Nagyobb terhelésnél "ugrik" a lánc...ez mitõl lehet?racsnit nem cseréltem,én erre gyanakodok.....
#12255
Írta 2008. augusztus 07. - 21:19

#12256
Írta 2008. augusztus 07. - 17:28

amugy az új slx szerintem mindent ver. ahhoz képest hogy mennyibe kerül (szétnéztek az apróban már van, még ha nem is tõlünk) hihetetlen sok értéket kapsz a pénzedért. ehhez képest a ride xc, meg a többi olcsó taiwani raceface kar semmit nem tud nyújtani. sem merevségben, sem súlyban, sem semmiben. még májerfaktorban sem, mert nem az igazi "forged" raceface hanem egy olcsó öntött tömegcucc. tiggerrel vagyok egy állásponton - ha ingyen adnák elfogadnám. hogy eladhassam és vehessek egy slx-et az árából.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12257
Írta 2008. augusztus 07. - 10:04

no igen,ki mire használja.... :chin:
Egy Kula-ban volt gyárilag, szal nem DH-ztak vele.

Ha jól emlékszem fél évet sem bírt 60kg körüli rider alatt. A hajtómûvel viszont nem volt gond.
X
#12258
Írta 2008. augusztus 07. - 08:33

az egik dawg volt tehát uolyn bringa, terep udgyanaz, szerelõ ugyanazés ezt hogy mérted? ugyanazon a kerón, ugyanazon a terepen, ugyanazzal a szerelõvel %-osan mennyivel nehezebben rakja át a láncot?..
a második meg aláírom, legalábbis az itthoni viszonyokból kiindulva, azért lehet, mert egyre inkább tömegcuccá válik

az igaz hogy nem sra, karok/xt átdobó hanem lx/lx de mivel már volt olyan rendszerem is az meg nem mûködöt annyira szarul igy csak a hmû/tányérok lehetett a gyenge láncszem
és mivel a másik RF hmûves is ennyire szar volt, igy az már alapot ad az "általánosításra"
ja és mind2 többszáz kilcsi volt nem csak egy kör a nyúl utcában.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12259
Írta 2008. augusztus 06. - 22:56

hát az a 2 amit én próbáltam baromi szar volt az xt-hez képest....
mellesleg az idei deus xc -ami nem is evolve kategória- kidolgozásra kifejezetten igénytelen a régiekhez képest. szal lehet a régiek jobbak voltak.
és ezt hogy mérted? ugyanazon a kerón, ugyanazon a terepen, ugyanazzal a szerelõvel %-osan mennyivel nehezebben rakja át a láncot?..
a második meg aláírom, legalábbis az itthoni viszonyokból kiindulva, azért lehet, mert egyre inkább tömegcuccá válik
#12260
Írta 2008. augusztus 06. - 22:23
