Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#10841
Posted 2009. May 31. - 19:23

A régi mountenbikeomon szeretném kicserélni a hátsó kereket kazetásra.
Megveszem a kereket a csoportfogaskerékkel együtt, és kicserélem, ez oké. A kérdés az, hogy kell még vennem mást is a bringához, hogy mûködjön a dolog?
#10842
Posted 2009. May 31. - 18:27

#10843
Posted 2009. May 31. - 17:58

nekem pont az kéne, hogy ne lazuljon le. ez meg pont, hogy arra való, hogy ne gyógyuljon be a cucc a helyére,nem?
Igen, de azért, mert nem gyógyul be, még nem fog lelazulni. Bár, most elbizonytalanodtam. Ha jól emlékszem, akkor acél vázról van szó, ugye? Abban az esetben, asszem mégis csak jobb a menetrögzítõ.
#10844
Posted 2009. May 31. - 15:22


#10845
Posted 2009. May 30. - 21:51

Autósmûhelybe menj be, és kérj pár cseppet.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10846
Posted 2009. May 30. - 21:45

#10847
Posted 2009. May 30. - 20:00

#10848
Posted 2009. May 30. - 17:14

flakon asszem az túlzás lesz. inkább fiola


#10849
Posted 2009. May 30. - 17:03

Használati mód rá lesz írva a flakonra.. Menetrögzítõt fõleg csapágy/csavar boltban kapsz.igen, enyimé. köszi!
szerdán jártam arra, láthattál
ON
nemsokára lesz benne egy monoblokk aminek egyik felén sincs perem, ami felfeküdne a vázon. és mivel olasz menet, jobboldala le fog lazulni folyamat. szóval elvileg menetrögzítõvel kell majd beszerelnem. simán csak végigkenem az egész menetet aztán betekerem? vagy elég csak a menet elejére pár csepp? ja és hol lehet belvárosban loctite-tot kapni? köszi!
#10850
Posted 2009. May 30. - 16:55

szerdán jártam arra, láthattál

ON
nemsokára lesz benne egy monoblokk aminek egyik felén sincs perem, ami felfeküdne a vázon. és mivel olasz menet, jobboldala le fog lazulni folyamat. szóval elvileg menetrögzítõvel kell majd beszerelnem. simán csak végigkenem az egész menetet aztán betekerem? vagy elég csak a menet elejére pár csepp? ja és hol lehet belvárosban loctite-tot kapni? köszi!
#10851
Posted 2009. May 30. - 16:28

#10852
Posted 2009. May 30. - 15:05

#10853
Posted 2009. May 30. - 14:58

Küldj már egy képet a 68mm ÁTMÉRÕjû középcsapágyadról.
Szerintem szélességet akartál írni, nem?
Igazad van, szerintem az lesz az.


#10854
Posted 2009. May 30. - 12:07

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, remélem jó helyen teszem.
Valaki árulja el Mali Slalom M2-es vázba 68mm -es csapágyházhoz milyen hosszú középrészt kell venni Bikepositive Jump Defense hajtómûhöz?? :cry:
A B+ Jump láncvonala a szokásos, 113 mm-es tengellyel 48,5mm a katalógus szerint. Hogy te hova akarod tenni a láncvonalat, az függ attól, hogy milyen sorod van hátul. Próbáld meg úgy belõni, hogy a hátsó lánckeréksor közepével legyen egyvonalban a Jump két lánctányérja közti távolság felezõ síkja, vagy legalább a nagyobbik lánctányér. Szerintem abból nem lehet baj, ha veszel hozzá egy 118 mm-es tengelyt, akkor 50 mm-es lesz a láncvonalad, ami montiknál általánosnak mondható. Ha túl hosszút teszel bele, akkor kényelmetlen lehet a tekerés a nagy pedál-távolság miatt (Q-faktor), ha túl rövidet, akkor meg nehézségeid lehetnek hátul a legkisebb lánckerekek hasznlatával, illetve belereszelhet a lánc a rockringbe.
#10855
Posted 2009. May 30. - 00:12

de elotte azert ebike, bikediszkont stb magyar webshopokat is vegignyalazhatod
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10856
Posted 2009. May 30. - 00:00

és milyen néven hol tudok ilyet találni? neten nem láttam magyarországon, de úgy látom te fogsz tudni válaszolni erre is

#10857
Posted 2009. May 29. - 22:10

Köszi, akkor nem aggódom.
bloke
Sajna nem tudom miféle lánc, nincs rajta típusjelzés, de 1800 Ft volt. Szerelõ szerint amire nekem kell, arra jó lesz (munkába járás, fõleg város, néha terep, 7 sebességes rendszer). Én egy picivel drágább sramot, vagy a shimnano 7-es lx-et szerettem volna, de végül nem rajtam múlt a dolog. Ha összekopás után jó lesz akkor nem is bánom, hogy nem költöttem többet, mert a váltóim is leharcoltak (stx és lx), szóval már nem a láncon múlik a váltás minõsége

Amúgy felkerült az integrált deore hajtókar az st-rc helyett. Nem rossz, kiálva tekerve és emelkedõn azért érezni, hogy ez merevebb szerkezet, mint a régi.
#10858
Posted 2009. May 29. - 21:50

#10859
Posted 2009. May 29. - 21:49

Igen, össze kell kopnia.Nekem az lenne a gondom, hogy le lett cserlve a hatómû, lénc és fogsor, de a lánc egyik másik fokozatban kicsit rocogva fut. Ez mitõl lehet? A lánc egy olcsó kmc, a fogsor shimano 7-es, hajtókar integrál deore. Van rá esély, hogy idõvel összekopik a cucc és megszûnik ez a dolog?
A sebesség mindent megold.
#10860
Posted 2009. May 29. - 21:33
