nekem 5ezer km után már eléggé pontatlanul váltott (pedig a váltóval semmi gond nem volt) és ugrált, lánccsere után teljesen jó volt. Én aztmondom 5ezer, ha a sort is kímélni szeretnéd valamennyire.
Na, akkor nagy kérdés. Íme hogy mit szeretnék megvalósítani:
Integrált XT hajtómû két tányérral, és SRAM váltóval. Hátul x9 váltó és x7 kar, ha számít.
Elõl hogy oldjam meg a váltást? x9 váltó x0 váltókarral tökéletes lenne, ha a váltó végpontjait a két tányérhoz állítanám? Hogy lehet megoldani hogy kihasználjam azt, hogy a két tányér miatt beljebb lehetne tolni a hajtókart (kisebb pedáltávolság miatt) ?
Én szakbarbárként azt mondom, hogy integrált rendszer hajtókarjait nem lehet beljebb tolni azáltal, hogy 2 lánctányért használsz.
Gondolom ez a dolog a négyszögeseknél lehet igaz.