Kurvára unom már, csak hogy ne én legyek a FASZ:
Vegyél egy neked tetszõ Octalinkes hajtómûvet, például:
EZ, mivel ez octalinkes, és ezüst.
Ha nem tetszik a rajta lévõ tányérok fogszáma, akkor a
GEBHARDT kínálatából válassz hozzá egy neked tetszõ fogszámmal rendelkezõt, amit õk nem gyártanak, az nincs.
jaa hogy ez 10.000ft felett van? El kell hogy keserítselek, a
legolcsóbb octalinkes hajtókar sem jönne ki
monoblokkal együtt ennyibõl.
A nagyobb lánckerekes témához pedig annyit tudnék hozzátenni, hogy szállj be a kocsidba, tedd ötösbe (az olyan mintha a bringán elöl felváltanál a legnagyobbra), és indulj el. Lefulladsz. Tedd egyesbe, és indulj el. Nalátod. A kocsid is megmondja neked, hogy kisebb lánckeréken könnyebb a hajtás. Ezért tud vele elindulni.
SZerk. 10-es középiskolás fizika tankönyv, forgatónyomatéknál:

Mint azt láthatod, ha hátul nagyobbra váltasz, akkor valóban könnyebb hajtani, kevesebb erõ szükséges hozzá. Azonban ha elöl váltasz, mivel az a forgató, erõt átadó oldal.