
Egyébként már én sem mosom a láncot zsíroldóban soha.
A sebesség mindent megold.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Ez nagyon függ a terheléstõl, mennyit mész sárban, stb... Ha sokat mész hegyekben, meredek mászásokkal, nagyobb terhelést kap. Azért ha már nagyon koszos, áll rajta a dzsuva, érdemes kimosni a láncot is pl. Brigéciol-al. Mert attól, hogy szépen letörölgeted, a csapok között megmaradhat a kosz.Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy a lánc milyen karbantartást igényel.Cube cross kerékpárról van szó.Általános igénybevétek kisebb-nagyobb túrák.Kevés erdõ,földút.Én annyit szoktam tenni,hogy párszáz kilóméterenként simán csak letörlöm,áttörlöm rongyal majd láncolajzó sprayvel átfújom.Kéne mosni?És milyen idõnként kell cserélni?Azt hallottam 3000kilóméterenként.Ezzel a fogaskoszorút és a lánckerekeket is megóvom.
Annyi értelme van, hogy az elsõ váltók nem tudnak bármilyen láncvonalú hajtómûvet kezelni, mert van egy belsõ és egy külsõ határuk, tehát van olyan láncvonal amikor már nem tudsz váltani. Aztán ha nagyon ferdén áll a lánc akkor könnyebben leesik (kopottabb rendszernél már magától is, újnál egy kis rázkódás hatására).
Ha négyszöges hajtómûvem lenne, simán rövidebb tengelyt használnék hozzá (persze ha létezik rövidebb tengelyû monoblokk, nem úgy mint nálad), hogy jobb legyen a láncvonalam és közelebb legyenek a hajtókarok (Q-faktor).
leginkább a 2-es fokozatban érzem azt, hogy nagyon menne már a 3asra. így segítettem valamit?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
leginkább a 2-es fokozatban érzem azt, hogy nagyon menne már a 3asra. így segítettem valamit?ha 3 fokozatban is ilyet csinal az inkabb bovdenfeszesseg baj. A vegallas csavar csak a legnagyobb fogaskerekre van hatassal.