oké, BB-MT800 pont nincs.gondolom, helyette jó lehet kb bármelyik, pl BB-RS500 is?
Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#504
Posted 2019. May 28. - 23:37
a kona gyári összeszerelőit innen is üdvözlöm.... ez persze közelebb hozta a már tervezett hajtómű-vásárlást is, de azért nem tudom megköszönni! már 2 db középcsapival jönnek...
Pol Pot bosszúja...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#505
Posted 2019. May 28. - 23:09
igen. gyári beszerelés...
Milyen szerszámmal dolgoztál? Teljesen körbevevős, vagy villáskulcs formájú?
#507
Posted 2019. May 28. - 22:52
#508
Posted 2019. May 28. - 22:19
a kona gyári összeszerelőit innen is üdvözlöm.... ez persze közelebb hozta a már tervezett hajtómű-vásárlást is, de azért nem tudom megköszönni! már 2 db középcsapival jönnek...
Edited by Kisherceg, 2019. May 28. - 22:23.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#509
Posted 2019. May 24. - 12:53
csak megerősíteni tudom, amit Mars írt. a váltó első tányért e lehető legrosszabb 1x rendszerhez. még a "sima" egysebis/DH tányérról is leesik a lánc. vegyél egy NW tányért.
- petter78 likes this
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#510
Posted 2019. May 24. - 12:34
Sziasztok, van esetleg tapasztalata valakinek 1X10 monti átalakításról sima (nem narrow-wide) lánckerékkel elöl és kuplungos váltóval hátul? Mennyire szereti ez a setup ledobni a láncot?
Csináltam egy ilyen setupot egy "budget" montin - a tripla hajtóműről levettem a kicsi és a nagy lánckereket - de az első váltót fent hagytam egyelőre. De szívem szerint levenném mert nem szép :-)
Szerintem ez pont a kevéssé szerencsés felállás, és le fog esni átdobó nélkül a lánc, főleg váltós tányérról.
Használtam viszont kuplung nélküli váltóval 1x10-et, narow tányérral, és úgy egyszer sem esett le a lánc, pedig nem volt fent semmilyen terelő, leesésgátló.
Ráadásul a 2e ft-os kínai narow lánckereket rendeltem, és semmi gond nem is volt vele, még a tartósságával sem.
- Kisherceg and petter78 like this
#511
Posted 2019. May 24. - 12:01
Sziasztok, van esetleg tapasztalata valakinek 1X10 monti átalakításról sima (nem narrow-wide) lánckerékkel elöl és kuplungos váltóval hátul? Mennyire szereti ez a setup ledobni a láncot?
Csináltam egy ilyen setupot egy "budget" montin - a tripla hajtóműről levettem a kicsi és a nagy lánckereket - de az első váltót fent hagytam egyelőre. De szívem szerint levenném mert nem szép :-)
#512
Posted 2019. May 23. - 16:40
Ebben partnerem a MANNOL immáron egy éve.
A multi-szpréjük, féktisztítójuk kifejezetten jó, a zsírok használhatóak, rézpaszta van, és igazából a kéztörlő kendő sem sz...r
Nemrég vettem Mannol csavarrögzítőt, a legolcsóbb volt a piacon és nem tűnik rossznak.
Nagyon jó áron adják a termékeik, kár hogy nem költenek többet reklámra. szerintem nagyon kevesen ismerik (még) őket.
#513
Posted 2019. May 23. - 12:33
Reklámm:
én, mivel soha nem vásárolok semmit a helyi boltban, és, novembert kivéve szervizeltetni sem szoktam ott, fent szeretném tartani a jó kapcsolatokat.
Ebben partnerem a MANNOL immáron egy éve. Párhavonta egy kis ajándékcsomag, és tudom, hogy jó felhasználásra kerültek a termékek. Külön extra, hogy kb. 200 méterre van egy pick-pack pontjuk a "bóttól", így még messzire sem kell vinnem a dobozt.
A multi-szpréjük, féktisztítójuk kifejezetten jó, a zsírok használhatóak, rézpaszta van, és igazából a kéztörlő kendő sem sz...r
#514
Posted 2019. May 23. - 09:52
azt nezem, hogy van ilyen bringas verzioban is... en is kezdek kifogynyi a zsirbol, legkozelebb kiprobalom ezt
én ezt a zöldet használom már egy jó ideje. frankó cucc. mondjuk én egy nagyobb kiszerelésben vettem meg. https://ebike.hu/ter...sallo-kenozsir/
ha kifogyok belőle,akkor meg ezt a fajta zsírt fogom kipróbálni: https://www.bike24.com/p215991.html nagyon hasonlít a gyári campa zsírhoz.
A kettő nem teljesen ugyan az, amit én linkeltem az nem igazán zsír de tuti nem arra használnám egy bringán. A zsírnál amit arn linkelt meg biztosan jobb szennyeződésgátló hatással bír a paszta amit én linkeltem a kényesebb helyekre.
ez is ugyanezt tudja, ócsóé' http://www.ipararuha...ezpaszta-100-ml
Nem ugyan az, a Motorex 1200 fokig jó :) Igaz, ez az és fele annyiba kerül.
Kiszerelésben jobb a Motorex mert egy olyan kis doboz amiből az utolsó grammot is ki tudod szedni míg egy tubusból csak akkor ha levágod. Ráadásul a kupak az egy kenő ecset is: https://encrypted-tb...4ZXD2-854wfGuBw
Fontos, mert baromi makacs egy paszta ez, kis túlzással leszedhetetlen. Persze rendszeresíthetsz egy külön ecsetet is mellé. De bringán az a 100 g amúgy örök élet.
#515
Posted 2019. May 22. - 19:16
Minden hasonló helyet nagyon kicsit ezzel kenek be, főleg a csavarokat (átmenő tengelyek végét, nyeregnél, nyereg bilincs csavarja, pedál, stb). Elég jól bevált, nagyon komolyan távol tartja a szennyeződéseket. Tényleg csak egy minimális réteget viszek fel a menetre és úgy csavarom a helyére.
ez is ugyanezt tudja, ócsóé' http://www.ipararuha...ezpaszta-100-ml
- ZolkoW likes this
#516
Posted 2019. May 22. - 18:05
azt nezem, hogy van ilyen bringas verzioban is... en is kezdek kifogynyi a zsirbol, legkozelebb kiprobalom ezt
én ezt a zöldet használom már egy jó ideje. frankó cucc. mondjuk én egy nagyobb kiszerelésben vettem meg. https://ebike.hu/ter...sallo-kenozsir/
ha kifogyok belőle,akkor meg ezt a fajta zsírt fogom kipróbálni: https://www.bike24.com/p215991.html nagyon hasonlít a gyári campa zsírhoz.
Edited by donciccio, 2019. May 22. - 18:07.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#517
Posted 2019. May 22. - 11:16
azt nezem, hogy van ilyen bringas verzioban is... en is kezdek kifogynyi a zsirbol, legkozelebb kiprobalom ezt
https://www.amazon.d...sr=8-1-fkmrnull
- donciccio likes this
#518
Posted 2019. May 20. - 20:59
Minden hasonló helyet nagyon kicsit ezzel kenek be, főleg a csavarokat (átmenő tengelyek végét, nyeregnél, nyereg bilincs csavarja, pedál, stb). Elég jól bevált, nagyon komolyan távol tartja a szennyeződéseket. Tényleg csak egy minimális réteget viszek fel a menetre és úgy csavarom a helyére.
https://www.motorex....e/copper-paste/
És igazad volt! PF!....
Tegnap a hátsó féktartó konzolt és rögzítését, a hátsótengelyt és a váltótartófület (máshol is olvastam és ennek hatására adtam neki egy esélyt, pedig nincsen váltóm) birizgáltam meg és kentem meg, stb. ELHALLGATOTT! PHEW! Pedig fogadni mertem volna, hogy a középcsapágynál van a bibi! Hát nem. Szóval ha kattogás van, mindent át kell nézni ez a lényeg! Pedig amúgy tudtam, hogy megtévesztőek ezek a biciklis hangok, de akkor is meglepett.
- ZolkoW likes this
#519
Posted 2019. May 18. - 20:21
#520
Posted 2019. May 18. - 13:38
Hasonlóan jártam jópár éve. Mint kiderült, a váltófül rögzítő csavar volt fellazulva, így a váz és a fül közé kerülő por, és a laza csavar okozta a kattogást.
És igazad volt! PF!....
Tegnap a hátsó féktartó konzolt és rögzítését, a hátsótengelyt és a váltótartófület (máshol is olvastam és ennek hatására adtam neki egy esélyt, pedig nincsen váltóm) birizgáltam meg és kentem meg, stb. ELHALLGATOTT! PHEW! Pedig fogadni mertem volna, hogy a középcsapágynál van a bibi! Hát nem. Szóval ha kattogás van, mindent át kell nézni ez a lényeg! Pedig amúgy tudtam, hogy megtévesztőek ezek a biciklis hangok, de akkor is meglepett.
- ZolkoW likes this