arn,
jaja, én is a gyárira szavaznék, de az pézbe kerül, a kallódó hajtómû átalakítása meg filléres.

Ha bejön, úgyis a gyári az irány. Amit Crosskovácsin tapasztaltam, az alapján meg be kell jönnie. Mert papíron bizony baromira hiányzik a 44/11, de hogy ki tudja mikor használtam utoljára, meg a nagytányér-kistányérokat is alig az vicces.
Nézegetem a shimano doksikat. A háromtányéros hm-k láncvonala 50mm, a kettes XT 48.8. Az SLX érdekes, mert ott mind a két-, mind a háromtányéros láncvonala 50. Láncvonal témában amúgy még van mit olvasnom...
---
Az endúrós csapágyba nem kell a belsõ porvédõ, a tengely a csapágy belsõ csészéjébe csúszik bele. Az alubetétes gumi csak a csapágy oldalát takarja. Szerintem nem lehet kiszedni a csapágyat úgy, hogy a csésze a vázban marad. Nem nagy kaland azt kiszedni, igaz szerszám nélkül nem érdemes próbálkozni. Én primitív módon beraktam a sütõbe utána, s viszonylag könnyen kijött a gyári, satuban meg visszament az ámerikás.