Ja.
Egy 60-70km-es szakasz után is lekapom a láncot, és átmosom. Olajozással együtt kb 5 perc, ennyit nekem megér. Ha más nem, hát szép csilivili.
az kemény
Ja.
Egy 60-70km-es szakasz után is lekapom a láncot, és átmosom. Olajozással együtt kb 5 perc, ennyit nekem megér. Ha más nem, hát szép csilivili.
Sejtettem, hogy ilyesmi lesz, te szereted mosogatni ha jól emlékszem, gondolom azért kellene könnyen oldható kötés.
Az a baj, h a shimano patentszemeket nagyon szidják. A 9s láncomhoz is sramot használok, hibátlan, gondoltam, hogy erre is jó lesz. De hétvégén majd meglesem, oldalról odapróbáltam, tolómérõztem, jónak kéne lennie. Természetesen elöbb megvettem, mint kérdeztem volna, de hát nem tétel árban.
Shimanonak van gyári nyolcas patentszeme, vagy fontos lenne a Sram?
Shimano Hg50-es lánchoz jó az sram 8s patentszem?
nem
regi/hibas agyvaltokat veszek.
Fel centit??? Az nagyon sok, ezt hogy sikerult osszehozni? Hagyomanyos, integralt v. monoblokkos a kozepcsapagy? Ettol fugg, hogy mit kell tenni. Ha monoblokkos (ez a legvaloszinubb), akkor huzd meg a hajtokarcsavart, ha az nem segit csereld ki a monoblokkot (ehhez specialis szerszam kell)
regi/hibas agyvaltokat veszek.
Sziasztok!
A biciklim( Merida Matts) hajtókarja az utóbbi idõben oldalirányba is mozog, kb. fél centit. Ha pl. indulásnál nagyon terhelem a pedált, akkor pedig minden egyes taposásnál nyikorog.
MI lehet a probléma? Csak meg kéne húzni valamit a hajtókar környékén, vagy valami komolyabb?
Annyira beválni látszik a kéttányérosdi, hogy elkezdtem lesegetni az aprót, a kint boltokat egy rendes hajtómûért. Jött is szembe egy (fekete, broáf) 785-ös, ma DM takarításnak álcázva kicseréltem az amúgy közel tökéletesen mûködõ gettó (770-10) megoldással.
Kicsit tartottam tõle, mert még 770-10-es váltókarom van, ami nem kapcsolható, benne volt a pakliban, hogy nem lesz pontos a húzása. A múltkor összeszedett simanó doksikból viszont emlékeztem, hogy a két, illetve háromtányéros hm-ek tárcsatávolsága között mindössze 0.1mm a különbség, így reméltem. Szerencsére nem is lett gond, picit állítani kellett az átdobón, de most már tényleg 100%-os a megoldás, valóban 2x10 fokozat használható, nincs recsegés, súrlódás, felkapás, semmi.
Nekem nem igazán tetszik, hogy nagytányér-nagytányéron* már nagyon keresztbe fut a lánc, ha legközelebb a középcsapágyakohoz kell nyúlni, át fogok rakni egy hézagolót balra. Most az "elõírás szerinti" bal/jobb 1/2 van fent. Nagyjából az lenne a dynasys lényege, hogy nagyobb fogaskerekeken menjen a hajtás, jellemzõen ott (hátul nagytányér környéke) is kap nagyobb nyomatékot, így szerintem adja magát a tuning.
Öröm van és boldogság, reggel elmegyek szemetet szedni Dobogókõre.
* nem, nem járok így.
A sebesség mindent megold.
Ahogy írod lehet a gyengén szorító gyorszár is,de érdemes még megtakarítani a váltótartó fül és a váz közötti kapcsolódó felületet és kicsit megzsírozni,az is produkálhat ilyet.