Jelentkezz be Regisztrálj
Grammánia - a végletek nélkül
#601
Posted 2012. August 24. - 19:53
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#602
Posted 2012. August 23. - 19:43
#603
Posted 2012. August 23. - 19:35
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#604
Posted 2012. August 23. - 07:05
az xkingrol erdekes modon az mtbres felhasznaloi teszekben sok jot nem irnak, pedig aztan a nemet ujsagok nagyon seggre vannak tole esve.
Felhasználói vélemények közt, fórumon egyaránt van róla negatív vélemény, elsõsorban az olcsóbb verziókról nem nyilatkoznak elégedetten. A Black Chili keverékû már jó, igaz, volt abból is hibás széria úgy fél éve (Mountain King II volt), amirõl leszakadhattak a bütykök. Meglátjuk. (Azért ez nem az az ezerötszáz forintos B-kategóriás fajta, hanem BC-sbõl a méregdrága ProTection...)
Nem csak a németeknék szerepelt jól a külsõ, az angol újságoknál is rendre kiemelkedõen szerepelt az elmúlt 2 évben. Nem az az igazi grammozós, mert kissé ballonosabb kivitele ellenére, mégis alacsonyabb tömeggel SnakeSkin Rocket Ron, Nobby és RRalph is szerepelhetett volna a listámon, kb. ugyanannyiba kerülnek.
X-Kingben szerencsére van anyag, az oldalfalából sem spórolták ki a cuccot, itt hasonlóan a Geax külsõimhez. Az említetthez képest persze az X-King ballonosnak nem ballonos, 2.0 fölött van egy hajszállal, innen jön az alacsonyabb tömeg részben, illetve az alacsonyabb mintázatból. Nem akartam most szélesebb és agresszív mintás külsõket, és ez most egy ilyen.
#605
Posted 2012. August 23. - 06:28
#606
Posted 2012. August 22. - 21:28
#607
Posted 2012. August 16. - 20:45
Shimano XT CS-M771, 10-speed, 11-34, 316g:
#608
Posted 2012. June 16. - 20:20
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#609
Posted 2012. June 16. - 15:08
probald ki az esit... az is csak vmi 40g, es nem szivacs (en sose szerettem). szilikon, erzetre olyan, mintha a szivacsot meg a gumit osszegyurtak volna. igy osszessegeben az egyik legjobb markolatom, ami volt, pedig vegig probaltam az osszes "legjobbnak" mondottat. ezt a kulacstartot itthon is be lehet szerezni? a mostani elegge megkopott mar.
ps: dugokkal 43g a racers edge.
Olyan ESI-szerû cucc van a Canyonon nekünk, jó a fogása és tényleg könnyû. Mértem, 40-50g körül rémlik, fotót sajnos nem találom.
Blackburn-t forgalmazzák itthon, sok kiskerben kaphatóak a cuccaik, esélyes, hogy ez a kulacstartó is kapható lesz. Kicsit olyan nyeklõ-nyakló egyébként, azt hittem, hogy viszonylag érzékeny, de nem! 0.7-es teli palack meg sem moccant benne ma Crosskovácsin, eddig kifejezetten jónak tûnik!
#610
Posted 2012. June 16. - 12:41
ps: dugokkal 43g a racers edge.
#611
Posted 2012. June 15. - 21:26
Blackburn Slick kulacstartó, 23 g:
Ritchey WCS markolat mûanyag kupakkal együtt, 26g: (egyelõre tartalákban van csak, nem használom)
#612
Posted 2012. June 15. - 20:21
a lista alapjan a jobb aluvazak ugyanolyan kenyelmesek, mint a karbon (cube)?
#613
Posted 2012. June 15. - 19:58
...ezt pedig csak a pontosság kedvéért;-)
#614
Posted 2012. June 15. - 18:36
ilyet pl vennék, de csak a színe miatt
nekem anno a szkandium kona 10,4 kg volt, és egy darab különösebben könnyû alkatrész nem volt rajta. (xtr átdobó, de csak mert nem volt xt a boltban de el is adtam mert sztem az xt jobban müködött). mind olyan bírta a súlyt.
annál jobb bringád nem lesz. nem lehet.
#615
Posted 2012. June 15. - 18:34
nekem anno a szkandium kona 10,4 kg volt, és egy darab különösebben könnyû alkatrész nem volt rajta. (xtr átdobó, de csak mert nem volt xt a boltban de el is adtam mert sztem az xt jobban müködött). mind olyan bírta a súlyt.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#616
Posted 2012. June 15. - 17:54
#617
Posted 2012. June 15. - 17:52
Sun Equalizer 21 felni, B+ Helium agyak, DT Revo küllõk, alu anyákkal, 1550g
BTS 140 (!) -160 tárcsák
Magura MT2 fékek
XT 36-22 elöl
XTR 11-32 hátul
X.o karbon h.váltó
9.0 gripkó
BBB pedál 299g
Conti SpeedKing Supersonic 2.3 gumik 440g/db
Conti extralight belsõk
Altrix Premium CNC stucni 113g acél csavarokkal 100/31.8
600mm, nehéz (!) 160g-os egyenes kormány, a stabilitásért, van otthon 580-as BTS Scandium, 110g, de az keskeny.
230g-os Stevens nyereg, ez is nehéz, a kényelem miatt, van otthon 160g-os San Marco, de kemény.
szivacsmarkolat 12g...
Alu korm.csapágy
Alu BTS ahead kupak/csavar combó...
BTS könnyû nyeregcsõ (222g) 27.2/350
Alu hajtómûcsavarok, a hajtómû tengelye egyedi, 7.5mm-el rövidebb, így hézagolók nélkül vannak bent a csapágyak...
Cateye Strada km-ó
Cateye mûanyag kulacstartó
stb...
Crosskovácsin holnap megtalálható.
Pencz Tamás fényképei | Facebook
#618
Posted 2012. June 15. - 16:20
#619
Posted 2012. June 15. - 15:23
aztán mikor ráköltötted egy bringa árát 1,5 kiló könnyítésre, rájössz hogy pont semmivel nem mész jobban mint a "nehéz" vassal, ellenben nem mered ereszteni, mert félted a méregdrága felnit, a gumi attól átszakad ha szúrósabban nézel rá, a teló úgy hajlik mint a friss csabai lángolt....
Pontosan.
A 11.3-.4 kilós bicajt már így is baromi könnyûnek érzem, 13.4-.5 körül volt a fully, nagyon komoly változás és kényelmes is, hála a nehéz és ballonos, cserébe jól csillapító tubeless külsõknek. OFF: Írok majd róla bõvebben, ha összegyûlt pár száz km. ON.
Sima TL Ready külsõvel nem mernék úgy és azokon a helyeken menni, ahogy és ahol most, pedig nem vagyok az a csapatós típus... Nobby-t már szabtam ki, sajnos elég könnyû...
#620
Posted 2012. June 15. - 14:36
Igen, és lenne egy fitnessz bicóm:-)
Esetleg SS-é is alakíthatom, úgy nem kell a hátsó sor se meg elõre az a két tökfelesleges tányér:-P
az a legtutibb, és fix hajtással szigorúan fék nélkül
amúgy pl. a merevvilla nem hülyeség, itthon sok helyre nem kell feltétlen a teló és egy kilót le lehet dobni vele