Kíméli a nyeregpálcákat, mert teljes felületen támaszt, masszív, erõs darab. Nagyon finoman állítható a dõlésszög. szvsz jó kompromisszum a súly- tartósság-ár tengelyen.

2012 Shimano SH-XC50 (44-es), 758 gramm:
xc50004.jpg
Shimano Deore BR-M590 V fék súlyát meg tudnátok mondani mennyi lehet?
Fordítva van. A Nobby Nic-en van ajánlott forgásirány.
Ezen a képen nem fordítva van fent a gumi?
Mindig is szerettem volna megmérni egy FC-M442 tömegét; nos, íme, 1288 gramm:
kép
Ezen a képen nem fordítva van fent a gumi?
kép
Ezen a képen nem fordítva van fent a gumi?Bõvebben és még több fotó: Fahrbericht – Schwalbe Nobby Nic und Racing Ralph 4Cross-Edition
nálam igen
s ezek egy túrás/versenyesek lesznek ?
eddig sem a trtósságról volt híres a ralph, ha még puhábból lesz
CS-HG 51 volt a száma.Mi is a Sram-ot használtuk annak idején, tényleg jó súlyban volt. A 301 g-os Alivio-nak mi volt a tipus száma?
offNézõpont kérdése, nálam két szezont(8000-9000kili a két szezon) megy el, elsõt elsõ gumiként, aztán hátra kerül elõre, meg megy egy új és nem túrázós felhasználás...
Nézõpont kérdése, nálam két szezont(8000-9000kili a két szezon) megy el, elsõt elsõ gumiként, aztán hátra kerül elõre, meg megy egy új és nem túrázós felhasználás...nálam igen
s ezek egy túrás/versenyesek lesznek ?
eddig sem a trtósságról volt híres a ralph, ha még puhábból lesz
A sram pg-850 még könnyebb.
Nem 100%-ig grammániás cucc, de én érdekesnek találtam. Ma mértünk az egyik boltban 11-32es 8 fokozatú Alivio racsnit és 301gramm volt. kb. 4ezer Ft-ért nem is rossz. Ez elvileg könnyebb, mint a régi 8 fokozatú alubakos XTR sor. (CS-M900) Az kb. 320gramm volt.
A sebesség mindent megold.