kb a tour ride, annyival kevesebb a plusosoknál hogy csak alap defektvédelem van benne, viszont mintában ez bírja leginkább a burkolatlan útviszonyokat.
Koszi, akkor beprobalkozom a Tour-Ride-dal.
kb a tour ride, annyival kevesebb a plusosoknál hogy csak alap defektvédelem van benne, viszont mintában ez bírja leginkább a burkolatlan útviszonyokat.
Koszi, akkor beprobalkozom a Tour-Ride-dal.
Koszi szepen, ez a resz akkor tiszta. A linkelt gumik kozul esetleg van javaslatod arra a celra, amit irtam?
kb a tour ride, annyival kevesebb a plusosoknál hogy csak alap defektvédelem van benne, viszont mintában ez bírja leginkább a burkolatlan útviszonyokat.
úgy hogy a felni méret ugyanaz csak a köpeny ballonosságától lesz a 29 es 29", a 28 meg 28, természetesen most csak a kerékméretet vizsgálva.
Koszi szepen, ez a resz akkor tiszta. A linkelt gumik kozul esetleg van javaslatod arra a celra, amit irtam?
S Ha jol ertem a gumin levo jelzesbol a 622 a kerek atmerore vonatkozik, az 55 pedig a gumi szelessegere. Az az erdekes, hogy 28"-oskent arult gumikon is egyezik ugyanez a szam (marmint a 622). Akkor hogy is van ez?
úgy hogy a felni méret ugyanaz csak a köpeny ballonosságától lesz a 29 es 29", a 28 meg 28, természetesen most csak a kerékméretet vizsgálva.
Sziasztok, uj vagyok a forumon es egy kis tanacsra lenne szuksegem gumi ugyben. Van egy Aldi sajatmarkas (INOC) 29-er kerekparom (lsd kep), amit gyarilag Continental MountainKing 55x622 (29x2.2) gumikkal szereltek. Az esetek nagy tobbsegeben aszfalton hasznalnam a bringat, de idonkent mennek vele erdoben is (80%/20%). Le szeretnem cserelni ezt a gumit, mert nagyon nagy a gordulesi ellenallasa. Ha jol ertem a gumin levo jelzesbol a 622 a kerek atmerore vonatkozik, az 55 pedig a gumi szelessegere. Az az erdekes, hogy 28"-oskent arult gumikon is egyezik ugyanez a szam (marmint a 622). Akkor hogy is van ez? Amugy ezeket a gumikat neztem most ki. Szerintetek ezeket ra lehetne tenni az en felnimre, ill. melyiket javasolnatok (nekem a kozepso tetszik a legjobban, az ara miatt :-) ):
http://www.bikester....aht/260074.html
http://www.bikester....ide/260490.html
http://www.bikester....aht/260064.html
Zscs barátomnak lesz igaza. Nem hittem neki, hogy az ő gumija csúszik (és sok panasz volt erre más külföldi fórumokon is) az enyém meg normálisan viselkedik nedvesen is. (én nemrég vettem, ő sokkal korábban)
Erre most van egy cikk a Cont újdonságokról:
A mindenki által jól ismert Continental köpenygyártó szerencsére az idén is az utóbbi utat választja: például a nevével fémjelzett Black Chili gumiösszetételt évről évre fejleszti, anélkül, hogy hogy az új elnevezést, sorszámot vagy bármilyen más megjelölést kapna.
Van egy Araya GP 710-es felnim aminek a belső szélessége 18mm.Az ebike-on lévő ajánlás szerint
http://ebike.hu/gyik...dott-felnimhez/
25és 40mm közötti külső való rá.
Mióta megvan 10+éve mindig nagyobbat tettem rá.Veszélyes így használnom?
Sziasztok!
Az hogy milyen széles külsőt tehetek a felnimre,azt a felni külső vagy belső szélessége határozza meg?
mivel a 2 összefügg
de alapvetően a belső
Sziasztok!
Az hogy milyen széles külsőt tehetek a felnimre,azt a felni külső vagy belső szélessége határozza meg?
na Tigger és a gumiválasztás "saga" újabb epizód
végül mégicsak az occsó 2,4-es x-king lett. öröm hogy ez már legalább 2,2-es valós méret.
jó melós aszfalton, ( magyarul van neki gördülési ellenállása szépen) de eddig jó amúgy. amíg még ez a kerékméret, itthó addig már marad.
ok, nem is értettem.
Ezt a kukacdolgot meg kéne már nekem is venni...
Nem vagyok mazochista, persze 1,5-1,7 körül szoktam használni, csak azért 3-4 hogy tudjam megfogja e a javitó "rágógumi" vagy nagy ívben kirepül, amivel nagyobb megterhelést/ugrást szimulálnék mielött élesben jönnék rá hogy mégse jó. Arra is hasznos hogy kipattintsd az esetleges egyenetlenségeket felrakás/leeresztés után.
Viszont nem értem, elképzelni nem tudom, mi a fenéért akarsz usts kerékbe 3-4 bárt fújni? Szolidaritásból a belsősökkel, ne csak nekik legyen szar?
Nem vagyok mazochista, persze 1,5-1,7 körül szoktam használni, csak azért 3-4 hogy tudjam megfogja e a javitó "rágógumi" vagy nagy ívben kirepül, amivel nagyobb megterhelést/ugrást szimulálnék mielött élesben jönnék rá hogy mégse jó. Arra is hasznos hogy kipattintsd az esetleges egyenetlenségeket felrakás/leeresztés után.
Jaja, a vágással nem barátok a defektjavító löttyök, inkább csak a szúrt defekttel.
Viszont nem értem, elképzelni nem tudom, mi a fenéért akarsz usts kerékbe 3-4 bárt fújni? Szolidaritásból a belsősökkel, ne csak nekik legyen szar?
Meg van a második defekt az UST Racing Ralph-on ugyanannyi év alatt: meglepett, a Római parton sík eseménytelen 20-25-ös tempónál picike kis vágás (3-4 mm?). Szépen lassan eresztett le, a fehér tej (Schalbe/Stan's) nem akarta megfogni. Végre rájöttem hogy mire jó az a recés "csavarhúzóbökő", arra hogy kinagyídtsd a túl pici lyukat hogy beleférjen a tubeless javító-giliszta
Nagy nehezen belegyömöszöltem, azóta jó, de 3-4 bar-ra nem még nem mertem felfújni mert lehet hogy nem sok ment bele a gilisztából és kívűl a "rágót" bármikor leszakíthatja egy jó fékezés. Asszem versenyre felrakok egy újat, ez még jó lesz edzésekre (viszek belsőt persze) mert gyakorlatilag új a profil.
Meg van a második defekt az UST Racing Ralph-on ugyanannyi év alatt: meglepett, a Római parton sík eseménytelen 20-25-ös tempónál picike kis vágás (3-4 mm?). Szépen lassan eresztett le, a fehér tej (Schalbe/Stan's) nem akarta megfogni. Végre rájöttem hogy mire jó az a recés "csavarhúzóbökő", arra hogy kinagyídtsd a túl pici lyukat hogy beleférjen a tubeless javító-giliszta Nagy nehezen belegyömöszöltem, azóta jó, de 3-4 bar-ra nem még nem mertem felfújni mert lehet hogy nem sok ment bele a gilisztából és kívűl a "rágót" bármikor leszakíthatja egy jó fékezés. Asszem versenyre felrakok egy újat, ez még jó lesz edzésekre (viszek belsőt persze) mert gyakorlatilag új a profil.
Igen, nekem elöl van az X-King. Rémisztgettek itt meg más fórumokon a BlackChili összetétellel, hogy az majd mennyire csúszik nedvesen, meg ilyenek. Hát, én semmi ilyet nem éreztem, szerintem jó gumi.
Hátul most ilyenem van: http://www.adventure...tain-bike-tire/
Eddig imádom ! Nekem az ilyen traktorok jönnek be. :-)
Simán lehet ám, hogy évjáratok közt is van különbség.
Oútin egyébként Conti GP4000 4-season van fent, az meg átkozottul jó gumi! Nedves úton sem csúszós, elégedett vagyok vele.
Hátsó keréken a Racing Ralph külsőmmel kevésbé. Tök jó lenne, a gyors kopása is so-so nem zavar, de borzasztó gyorsan szakadnak le a bütykök róla. Én én még félős vagyok lefelé meg nem faralgatok össze-vissza.
Conti super sport plus 28-622 helyett 26mm. Először meglepődtem, de most már legközelebbre simán 23mm-es gumit fogok venni.
Azért volt idő, mikor a Schwalbe volt a fölészámozó bajnok. Olyanokat ráírtak a gumikra....hogy nem szégyelték maguk ?
A kb. 1,7es gumi volt náluk a 2,1es.
na akkor folytatva a kinek mekkora sztorit
a cst camber 2,25 a legszélesebb bütykös részen bír 49 mm lenni
az oldalán 46
szal van a continál lejjebb minuszos gyártásban.
amúgy 700 gramm, és van anyag a futófelület alatt, de annyi szerintem az olcsó x-kingben is van, mindenféle marketing defektvédelem nélkül.
de most már marad, amíg még ez a kerékméret van itthó...
Edited by Bikertigger, 2014. August 10. - 13:04.
Én most a Rubena Kratos Tubeless Supra-val nagyon elégedett, nagyon jó áron mennek, a felületnek többféle az összetétele, nagyon jól tapad. Aszfalton nem gyors, de arra meg ott a Scylla modell.
Én mindig a durvább gumikat szerettem, elől a Nobby-t kedvelem nagyon, a hátul van a Rubena.