Hali!
Ha valakit érdekel most beszéltem a Pacificcycles-sel, a Dieselrõl és a Gravityrõl. Gravity van, a Diesel márc. végén érkezik, de lehet belõle 1-2 üzletben még, mert már volt bent az országban. Az ára a hölgy szerint 3000-3500-4000 Ft között lesz.
Bye
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
Started by
Darton
, 2002. January 18. 20:07
#15241
Posted 2004. March 09. - 10:32

#15242
Posted 2004. March 09. - 04:05

Bomb: ez egy darab gumi súlya?
![]()
jahh, es erezni is
probalom agyilag lerendezni hogy nem is nehez. ..de az !!
nem is viszem fel letrasra/be se fer a skodaba ;)/
#15243
Posted 2004. March 08. - 23:04

#15244
Posted 2004. March 08. - 22:58

"Two years ago we came out with our "Super Tacky" compound (42a) to address the wet, muddy courses. Last year we unveiled our "Slow Reezay" compound (40a) which allowed the tire to rebound much slower than a conventional tire. "
"The orange stripe on the sidewall of our tires is a Maxxis trademark; until two years ago all production tires had the orange stripe. When the Super Tacky, Slow Reezay and eXCeption compounds were designed, the orange stripe could not be put on the sidewall due to the softness of the compounds."
(maxxis.com)
"The orange stripe on the sidewall of our tires is a Maxxis trademark; until two years ago all production tires had the orange stripe. When the Super Tacky, Slow Reezay and eXCeption compounds were designed, the orange stripe could not be put on the sidewall due to the softness of the compounds."
(maxxis.com)

#15245
Posted 2004. March 08. - 22:50

ezen enis elgondolkodtam. csakhogy van maxxis sarga csikos 60a felirattal es anelkul is.
es van a super tacky, ami a csiknelkuli versenygumi(legjobb)
szal ki tudja...
majd jon valaki es megszakerti
es van a super tacky, ami a csiknelkuli versenygumi(legjobb)
szal ki tudja...
majd jon valaki es megszakerti

#15246
Posted 2004. March 08. - 22:31

"60a: kulonbozik az anyaga, elvileg sokkal puhabb, jobban tapad, de ezert jobban is kopik. (versenyekre, illetve kevesbbe sporolosaknak idealisabb)"
60 az nem pont a keményebb gumikeverék? nekem az rémlik hogy a 60a-sokon van a csik és a 40es slow reezaay a puhább és ezeken nincs csik mert csak így tudják gyártani.
60 az nem pont a keményebb gumikeverék? nekem az rémlik hogy a 60a-sokon van a csik és a 40es slow reezaay a puhább és ezeken nincs csik mert csak így tudják gyártani.
#15247
Posted 2004. March 08. - 21:11

#15248
Posted 2004. March 08. - 21:08

ûûû 74kiló az már nehéz??
azzal simán lenyomok 5bart 
de itt ugye a 2.5" méretnél nem cumber a 18mm széles felni? tehát rámegya 2.5" gumi és a belsõ?



de itt ugye a 2.5" méretnél nem cumber a 18mm széles felni? tehát rámegya 2.5" gumi és a belsõ?
#15249
Posted 2004. March 08. - 21:05

majd felfogsz
de ugy 3-4-5 bar korul mar igencsak sulyos egy szemelyisegnek kell lenni ahhoz, hogy meg lehessen serteni a gumi lelkivilagat. persze, kenda dh belso, meg duro kulso, szal....
proba cseresznye, vigyel magaddal foltot&pumpat

proba cseresznye, vigyel magaddal foltot&pumpat

#15250
Posted 2004. March 08. - 21:00

Ahaaaaaa... ok köszi!
Õõõõ és ha full keményre fújom akkor nem tudom felütni? Mert én eddig sem ütöttem fel 1 kereket se
(vagy ez gyökérség :-[)
Ja amúgy a 2.5" Mobster DH 5490Ft/darab a Ride Bikeban + 1590Ft a belsõ egy 2.5-2.7 kerékig vagy ebbe 2.2-2.5 kell??? és akkor a 2.5 belsõ full keményen?
Õõõõ és ha full keményre fújom akkor nem tudom felütni? Mert én eddig sem ütöttem fel 1 kereket se

Ja amúgy a 2.5" Mobster DH 5490Ft/darab a Ride Bikeban + 1590Ft a belsõ egy 2.5-2.7 kerékig vagy ebbe 2.2-2.5 kell??? és akkor a 2.5 belsõ full keményen?
#15251
Posted 2004. March 08. - 20:54

maxxis-ok: altalaban 6e korul vannak
2ply:_ dupla retegu oldalfal, felutesvedelem. nehezebb felutni, de vagy + 1 belso vagy kulso bele, vagy fujd kemenyre...
60a: kulonbozik az anyaga, elvileg sokkal puhabb, jobban tapad, de ezert jobban is kopik. (versenyekre, illetve kevesbbe sporolosaknak idealisabb)
2ply:_ dupla retegu oldalfal, felutesvedelem. nehezebb felutni, de vagy + 1 belso vagy kulso bele, vagy fujd kemenyre...

60a: kulonbozik az anyaga, elvileg sokkal puhabb, jobban tapad, de ezert jobban is kopik. (versenyekre, illetve kevesbbe sporolosaknak idealisabb)
#15252
Posted 2004. March 08. - 20:44

Mi a különbség a Maxxis Mobster DH M122 2l 2.5"
és a Maxxis Mobster DH M122 M60 2.5" között? ja és a "dual ply" az mi? Ja és ugye ezt a kereket nehéz felütni?
Ja mennyibe került az a Minion?
és a Maxxis Mobster DH M122 M60 2.5" között? ja és a "dual ply" az mi? Ja és ugye ezt a kereket nehéz felütni?
Ja mennyibe került az a Minion?
#15253
Posted 2004. March 08. - 19:09

esetleg átváltani próbáltad már?
x " * 2.54=y cm ha jól tudom..
persze ez amolyan tájékoztatú jellegû dolog. mmben sztem max akkor fogsz találni adatot ha valakinek van ilyen gumija és leméregeti neked, vagy elmész boltba és leméregeted te magad )
amugy nekem 2.35ös dual-ply minion dh van és eddig nem sikerült defektet kapnom vele 1bar-on se. szóval nem rossz..csak nehéz.

persze ez amolyan tájékoztatú jellegû dolog. mmben sztem max akkor fogsz találni adatot ha valakinek van ilyen gumija és leméregeti neked, vagy elmész boltba és leméregeted te magad )
amugy nekem 2.35ös dual-ply minion dh van és eddig nem sikerült defektet kapnom vele 1bar-on se. szóval nem rossz..csak nehéz.
#15254
Posted 2004. March 08. - 17:59

Kivettem a hátsó belsõt és 14 lyuk van rajta---LOL ; 
az elsõn csak 1.
hahah 14 helyen eresztõ kerék !!!!!!!!!!!ilyet még nem láttam olyan mintha géppuskával lõttem volna szét
kérdés:6-7 cm széles kereket kersek tudtok vmit ajánlani?
a felhasználási területet már leírtam
2.45" Jumbo hány cm széles? és a 2.25"? (nem találtam mm es adatot)
ja és rob-nak:nem a májerségre megyek!!!!!!de télleg

az elsõn csak 1.
hahah 14 helyen eresztõ kerék !!!!!!!!!!!ilyet még nem láttam olyan mintha géppuskával lõttem volna szét

kérdés:6-7 cm széles kereket kersek tudtok vmit ajánlani?
a felhasználási területet már leírtam
2.45" Jumbo hány cm széles? és a 2.25"? (nem találtam mm es adatot)
ja és rob-nak:nem a májerségre megyek!!!!!!de télleg
#15255
Posted 2004. March 08. - 12:07

#15256
Posted 2004. March 08. - 11:55

de ha az nem májer, hogy hurka 2.1" van fenn, akkor mit csináljon szerencsétlen?
az optika a lényeg :-X
az optika a lényeg :-X
#15257
Posted 2004. March 08. - 11:46

Olyannal próbálkoztál már hogy dupla külsõ?És akkor megtarthatnád a régi gumit csak nem tudnád felütni 8)
#15258
Posted 2004. March 07. - 01:11

Hutchinson Jumborol ni a vélemény? eddig csak jót hallottam róla. szerintetek?
de a MObsterrrer is szimpatizálok melyik jobb változatos terepre
vált. terep:beton és hegy
de a MObsterrrer is szimpatizálok melyik jobb változatos terepre
vált. terep:beton és hegy
#15259
Posted 2004. March 06. - 18:03

Figyu tudom h ez egy freeride külsõ fórum de nekem van 1 Continental Explorer 2.1" hátsóm de hogy finoman fejezzem ki magam ez a kerék nem túl jó városi durvulásra. Ma voltam el és hááát... terpen k*rva jó mert a jeges domboldalon is felmentem vel és alig pörgött ki de hát....
Nemtudtok vmi jó kûlsõt 6-7000 körül ami jó akárhova?(esetleg Hutchinson Jumbo?, vagy Maxxis Mobster?)
Nemtudtok vmi jó kûlsõt 6-7000 körül ami jó akárhova?(esetleg Hutchinson Jumbo?, vagy Maxxis Mobster?)
#15260
Posted 2004. March 05. - 12:31

rob:
Nem tudom a szálsûrûségeket. Bár szerintem felütéskor nem annyira a szálsûrûség, mint az anyagvastagság számít. Nem tudom, hogyan mûködnek pontosan a duplafalúak, a lényeg, hogy nem csípi be a belsõt. Szerintem a Dieselnek nincs kifejezett felütésvédelme, mint pl. a Maxxis Dualply-oknak. Bár jó lenne, ha tévednék....
Nem tudom a szálsûrûségeket. Bár szerintem felütéskor nem annyira a szálsûrûség, mint az anyagvastagság számít. Nem tudom, hogyan mûködnek pontosan a duplafalúak, a lényeg, hogy nem csípi be a belsõt. Szerintem a Dieselnek nincs kifejezett felütésvédelme, mint pl. a Maxxis Dualply-oknak. Bár jó lenne, ha tévednék....
