beszéltem a kislánnyal én is a kiállításon a conti standon, és azt mondta, hogy bármilyen diesel lesz, ha megrendelem egy boltban. (leginkább a hugo-t ajánlotta)
szóval szaladok is megrendelni egy pár diesel protectiont
Most két 2.1" Continental Explorer van fennt de ez a gumi ha ugratok 1 nagy NULLA.
Nos ha jól kalkuláltam (2.5"*2.54=6.35cm a hely 8cm tehát marad oldalanként 0.8cm helyem . )Az gáz?
Ja és milyen széles 1 2.5" Mobster ? (ha már mérte vki esetleg az leírhatná )
És milyen magasan szélesedik a 2.5" Mobi? mert az is számít? húú bazz ez is nehéz!!!!!!!!!!!!!!!aszthittem könnyebb lesz csak ramutatok a kerékre azt kész :)mostmeg :-X
lehet, hogy pont ott van a legtöbb hely a két láncvilla között ahol a kiseb kerületü keréknél a gumi legszélesebb része van...
szóval érted..ha 'bejjebb' kerül akkor ott lehet h szélesebb. de gondolom nem minden váznál van így..
Thez:helyes ;D
Engem csak az nem hagy aludni, hogy hogy a makkomba lehet az,hogy egy 26*2.3-as gumó alig,a 24*3''-os meg simán elmegy egy vázba???(Lásd ehavi bikkmakk cikk)Mert attól,hogy kisebb lesz a kerék kerülete,még(elvileg)nem szélesebb a váz.Vagy igen...vagy nem...vagy... :-\
megvan a mai szerzemenyem: Maxxis Lopes Bling Bling Dual 26×2.35 meg nem tettem fel oket, de ami kesik nem mulik megkeresem a flex-et, es ;D na mind1, vegre van gumi rendes, es igy nem 5 kilos lesz egy kerek, hanem csak 3-3.5 1, 2
nem vágom mi az az m122 de sztem három jellemzõ a lényeg:
-szélesség
-gumikeverék (60a,42a etc.)
-oldalfal: single-ply/dual-ply
a dupla oldalfalas 6-7 körül van árban a sima az meg 4-5. puhát sztem meg nem éri meg venni, hacsak nem vagy nagyon eleresztve $vel, vagy nem vagy versenyzõ.
szóval kiválasztod milyen széles kell, meg hogy kell-e neked súlytöbblet árán a felütésvédelem és megveszed a gumit. kész.
szélesség: mekkora gumi van most a gépeden? megnézed mennyi hely van még melette. átszámolod inchbe. hozzáadod a mostanihoz. akkora fér bele. maxxisok amugy kisebbek mint a számozás. 2.35ös minionom olyan széles mint 2.1es tioga...
BomB. nemtom hogy fér össze a NexT LP meg a másfél kilós külsõ. ;D nekem olyan 'allround" gépnek tünt az a Cove. Erre felpakolc rá ilyen kavics nehéz déhágumikat. Szentségtörõ.
Ha valakit érdekel most beszéltem a Pacificcycles-sel, a Dieselrõl és a Gravityrõl. Gravity van, a Diesel márc. végén érkezik, de lehet belõle 1-2 üzletben még, mert már volt bent az országban. Az ára a hölgy szerint 3000-3500-4000 Ft között lesz.
"Two years ago we came out with our "Super Tacky" compound (42a) to address the wet, muddy courses. Last year we unveiled our "Slow Reezay" compound (40a) which allowed the tire to rebound much slower than a conventional tire. "
"The orange stripe on the sidewall of our tires is a Maxxis trademark; until two years ago all production tires had the orange stripe. When the Super Tacky, Slow Reezay and eXCeption compounds were designed, the orange stripe could not be put on the sidewall due to the softness of the compounds."
ezen enis elgondolkodtam. csakhogy van maxxis sarga csikos 60a felirattal es anelkul is.
es van a super tacky, ami a csiknelkuli versenygumi(legjobb)
szal ki tudja...
majd jon valaki es megszakerti
"60a: kulonbozik az anyaga, elvileg sokkal puhabb, jobban tapad, de ezert jobban is kopik. (versenyekre, illetve kevesbbe sporolosaknak idealisabb)"
60 az nem pont a keményebb gumikeverék? nekem az rémlik hogy a 60a-sokon van a csik és a 40es slow reezaay a puhább és ezeken nincs csik mert csak így tudják gyártani.
majd felfogsz de ugy 3-4-5 bar korul mar igencsak sulyos egy szemelyisegnek kell lenni ahhoz, hogy meg lehessen serteni a gumi lelkivilagat. persze, kenda dh belso, meg duro kulso, szal....
proba cseresznye, vigyel magaddal foltot&pumpat
Õõõõ és ha full keményre fújom akkor nem tudom felütni? Mert én eddig sem ütöttem fel 1 kereket se (vagy ez gyökérség :-[)
Ja amúgy a 2.5" Mobster DH 5490Ft/darab a Ride Bikeban + 1590Ft a belsõ egy 2.5-2.7 kerékig vagy ebbe 2.2-2.5 kell??? és akkor a 2.5 belsõ full keményen?