Kivettem a hátsó belsõt és 14 lyuk van rajta---LOL ;
az elsõn csak 1.
hahah 14 helyen eresztõ kerék !!!!!!!!!!!ilyet még nem láttam olyan mintha géppuskával lõttem volna szét
kérdés:6-7 cm széles kereket kersek tudtok vmit ajánlani?
a felhasználási területet már leírtam
2.45" Jumbo hány cm széles? és a 2.25"? (nem találtam mm es adatot)
ja és rob-nak:nem a májerségre megyek!!!!!!de télleg
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
Started by
Darton
, 2002. January 18. 20:07
#15221
Posted 2004. March 08. - 17:59
#15222
Posted 2004. March 08. - 12:07
#15223
Posted 2004. March 08. - 11:55
de ha az nem májer, hogy hurka 2.1" van fenn, akkor mit csináljon szerencsétlen?
az optika a lényeg :-X
az optika a lényeg :-X
#15224
Posted 2004. March 08. - 11:46
Olyannal próbálkoztál már hogy dupla külsõ?És akkor megtarthatnád a régi gumit csak nem tudnád felütni 8)
#15225
Posted 2004. March 07. - 01:11
Hutchinson Jumborol ni a vélemény? eddig csak jót hallottam róla. szerintetek?
de a MObsterrrer is szimpatizálok melyik jobb változatos terepre
vált. terep:beton és hegy
de a MObsterrrer is szimpatizálok melyik jobb változatos terepre
vált. terep:beton és hegy
#15226
Posted 2004. March 06. - 18:03
Figyu tudom h ez egy freeride külsõ fórum de nekem van 1 Continental Explorer 2.1" hátsóm de hogy finoman fejezzem ki magam ez a kerék nem túl jó városi durvulásra. Ma voltam el és hááát... terpen k*rva jó mert a jeges domboldalon is felmentem vel és alig pörgött ki de hát....
Nemtudtok vmi jó kûlsõt 6-7000 körül ami jó akárhova?(esetleg Hutchinson Jumbo?, vagy Maxxis Mobster?)
Nemtudtok vmi jó kûlsõt 6-7000 körül ami jó akárhova?(esetleg Hutchinson Jumbo?, vagy Maxxis Mobster?)
#15227
Posted 2004. March 05. - 12:31
rob:
Nem tudom a szálsûrûségeket. Bár szerintem felütéskor nem annyira a szálsûrûség, mint az anyagvastagság számít. Nem tudom, hogyan mûködnek pontosan a duplafalúak, a lényeg, hogy nem csípi be a belsõt. Szerintem a Dieselnek nincs kifejezett felütésvédelme, mint pl. a Maxxis Dualply-oknak. Bár jó lenne, ha tévednék....
Nem tudom a szálsûrûségeket. Bár szerintem felütéskor nem annyira a szálsûrûség, mint az anyagvastagság számít. Nem tudom, hogyan mûködnek pontosan a duplafalúak, a lényeg, hogy nem csípi be a belsõt. Szerintem a Dieselnek nincs kifejezett felütésvédelme, mint pl. a Maxxis Dualply-oknak. Bár jó lenne, ha tévednék....
#15228
Posted 2004. March 05. - 09:52
#15229
Posted 2004. March 04. - 16:41
#15230
Posted 2004. March 04. - 14:15
link=board=5;threadid=2309;start=555#msg164463 date=1077523547]
ahhh.
elélvezek. 800 gramm, 2.5" és oldalfalvédelem.
áááááá
Ha jól olvastam, nincs kifejezett oldalfalvédelme! A nagy méretre bízzák ezt a munkát, ami vagy bejön, vagy kövesterepen nem. A duplafaluak mind 1000 g felett vannak!!
#15231
Posted 2004. March 04. - 13:39
#15232
Posted 2004. March 04. - 00:05
tudtok valamit mondani a IRC Kujo DH rol ??
es hogy milyen szelesen epülnek... mondjuk a 2.25 mert szerintem az pont jo freeridera ...
es hogy milyen szelesen epülnek... mondjuk a 2.25 mert szerintem az pont jo freeridera ...
#15233
Posted 2004. March 02. - 10:01
#15234
Posted 2004. March 02. - 00:44
Hello!
Tudtok ajánlani olyan gumit ami aszfalton (vizesen is) illetve a hegyen is megálja a helyét. Súly, kopás az nem igazán érdekel viszont ne keljen motort rakni a gépre hogy tekerhetõ legyen. Nem kell ám atom szélesnek lennie (<2,35). Meg oldalfal védelem is kellene ;D
Szóval valami álom gumit keresek
(pssszt! lehessen azért kapni! Az nem baj ha csak márciustól)
Elõre is kössz!
Tudtok ajánlani olyan gumit ami aszfalton (vizesen is) illetve a hegyen is megálja a helyét. Súly, kopás az nem igazán érdekel viszont ne keljen motort rakni a gépre hogy tekerhetõ legyen. Nem kell ám atom szélesnek lennie (<2,35). Meg oldalfal védelem is kellene ;D
Szóval valami álom gumit keresek
(pssszt! lehessen azért kapni! Az nem baj ha csak márciustól)
Elõre is kössz!
#15235
Posted 2004. March 02. - 00:27
a Diesel-hez:
teccik, hogy leírják:
It is not a downhill tyre, rather a wide volume, lightweight extreme freeride tyre for front and rear use.....
de ez a mintázatból is kikövetkeztethetõ.
rob:
minyont lemérem neked hamarosan! de kb 3,5 kiló lehet;D
teccik, hogy leírják:
It is not a downhill tyre, rather a wide volume, lightweight extreme freeride tyre for front and rear use.....
de ez a mintázatból is kikövetkeztethetõ.
rob:
minyont lemérem neked hamarosan! de kb 3,5 kiló lehet;D
#15236
Posted 2004. March 01. - 22:57
panarészer meg ugy 10-12e....
a wtb meg olcso lesz, de az is csak marciusban jon a magellanokkal egyutt, ha minden igaz. de irj a cseke-nek, valaszolnak!
Kösz a tippet a csekés maillal!
Villámgyorsan válaszoltak!
Télleg március közepe-végén jön a cucc.
A timberwolf ajánlott fogyasztói ára 6800 pezeta.
Na ennyi.
#15237
Posted 2004. March 01. - 13:15
#15238
Posted 2004. February 29. - 22:23
a dieselt hol lehet kapni budapesten ?? meg mennyiért ?? ---> mert lassan tele van a ****** a 1.9 maxxis és 2.1 kenda val
#15239
Posted 2004. February 29. - 11:44
panarészer meg ugy 10-12e....
a wtb meg olcso lesz, de az is csak marciusban jon a magellanokkal egyutt, ha minden igaz. de irj a cseke-nek, valaszolnak!
a wtb meg olcso lesz, de az is csak marciusban jon a magellanokkal egyutt, ha minden igaz. de irj a cseke-nek, valaszolnak!
#15240
Posted 2004. February 29. - 11:26
wtb cuccokat a cseke forgalmazza, szerintem tõlük kaphatsz infókat árról is:
Cím: H - 1211 Budapest, Gyepsor u. 1.
Központi telefon: (36-1) 278-5420
Központi fax: (36-1) 278-5421
(36-1) 278-5428
(36-1) 2785420/ 45
e-mail: csekert@csekert.hu
info@csekert.hu
net@csekert.hu
Cím: H - 1211 Budapest, Gyepsor u. 1.
Központi telefon: (36-1) 278-5420
Központi fax: (36-1) 278-5421
(36-1) 278-5428
(36-1) 2785420/ 45
e-mail: csekert@csekert.hu
info@csekert.hu
net@csekert.hu