Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#14841
Írta 2005. május 04. - 10:37
hali!
látom a topik nem errõl szól, de gondoltam a címe alapján az Én kérdésem is beleférne...
kezdõ vagyok még totálisan, építésben és tekerésben is. az volna a kérdésem, hoyg milyen gumikat ajánlotok:
a gép egy 19"-os Kona CinderCone (CC) vázon alapszik, 26-os kerekekkel
a melóba szeretnék bejárni a géppel, ami ada-vissza 84km egy nap... viszont hétvégéken mennék/megyek vele hegyre-völgyre, földúton... gondban vagyok a gumival... országuti nem jó hétvégéken, viszont a hétköznapokon a terepgumi nem a legjobb... gondoltam biztos van valami köztes megoldás... ha van 1 kis szabadidõtök légyszi válaszoljatok már mert a legnagyobb bajom, hogy már m1 a szezon és még mindíg egy 1000ft-os hulladék tesco gumival furikázok
elõre is köszi!
látom a topik nem errõl szól, de gondoltam a címe alapján az Én kérdésem is beleférne...
kezdõ vagyok még totálisan, építésben és tekerésben is. az volna a kérdésem, hoyg milyen gumikat ajánlotok:
a gép egy 19"-os Kona CinderCone (CC) vázon alapszik, 26-os kerekekkel
a melóba szeretnék bejárni a géppel, ami ada-vissza 84km egy nap... viszont hétvégéken mennék/megyek vele hegyre-völgyre, földúton... gondban vagyok a gumival... országuti nem jó hétvégéken, viszont a hétköznapokon a terepgumi nem a legjobb... gondoltam biztos van valami köztes megoldás... ha van 1 kis szabadidõtök légyszi válaszoljatok már mert a legnagyobb bajom, hogy már m1 a szezon és még mindíg egy 1000ft-os hulladék tesco gumival furikázok
elõre is köszi!
Mé há nem?
#14842
Írta 2005. május 03. - 12:19
Értem.
Nekem mindenképp puha kell, mert ha szar a gumi akkor fosok és nem tudok még annyira sem menni mint most.pl a Duro gumival megesett olyan hogy lementem az ívrõl egy kanyarban mert féltem kanyarodni..
Betonon állandó para volt..
Ezzel a brutál michelinnel meg supermotozni is tudok:D
Bár max egy hónap amit még bírnak aztán elajándékozom valakinek..
Nekem mindenképp puha kell, mert ha szar a gumi akkor fosok és nem tudok még annyira sem menni mint most.pl a Duro gumival megesett olyan hogy lementem az ívrõl egy kanyarban mert féltem kanyarodni..
Betonon állandó para volt..
Ezzel a brutál michelinnel meg supermotozni is tudok:D
Bár max egy hónap amit még bírnak aztán elajándékozom valakinek..
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#14843
Írta 2005. május 03. - 12:16
A C24 es a C16 csak tipusjeloles. C16S: itt mar az S a Soft -ot jeloli, vagyis puha gumikeverek. Itthon ha jol tudom nem is volt mas tavaly csak S -es. Elol kibir egy szezont, hatul havonta / masfel havonta kell cserelni attol fugg hogy hasznalod, es attol, hogy versenyre cserelsz -e ujra, vagy hagyod a gyakorlogumikat.
Iden valtozott a modellpaletta, van valami ujabb gumikeverek ( ketfele kemenyseget hasznalnak egy gumihoz ). Azt, hogy itthon mit fognak arulni azt nem tudom
Iden valtozott a modellpaletta, van valami ujabb gumikeverek ( ketfele kemenyseget hasznalnak egy gumihoz ). Azt, hogy itthon mit fognak arulni azt nem tudom
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#14844
Írta 2005. május 03. - 12:08
A C24 - C16 paros jobb lesz. ( C24 elol ) Gyorsabban fogsz menni.
Vékonyabb gumit szeretnék mert ezt tényeg fr külsõ inkább..vagy kinti hobby dh ahol könnyen gyorsul.
Itthon egy 2.5 bõven jó lesz..
A C24(24 durometer?) vagy ez mit jelöl?
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#14845
Írta 2005. május 03. - 12:06
A C24 - C16 paros jobb lesz. ( C24 elol ) Gyorsabban fogsz menni.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#14846
Írta 2005. május 03. - 12:05
Én a michelinrõl nem szívesen váltanék..a legjobb gumi amivel eddig mentem.
Majd a C16 C24 párost kipróbálom mikor elkopott a második széria ilyen..
Annyi a hátránya hogy nehéz és városban meghalsz mire kiérsz a fogashoz.
Majd a C16 C24 párost kipróbálom mikor elkopott a második széria ilyen..
Annyi a hátránya hogy nehéz és városban meghalsz mire kiérsz a fogashoz.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#14847
Írta 2005. május 03. - 11:59
Meg én is?Akkor én élversenyzõ vagyok?(vagy gazdag svihák?ugye J?)
Ride everywhere.
.
#14848
Írta 2005. május 03. - 11:59
Te csak siman egy gazdag kis sznob k*csog vagy
( En is a puha Michelinnel mentem allandoan. A hatso 1-1,5 honapot bir )
( En is a puha Michelinnel mentem allandoan. A hatso 1-1,5 honapot bir )
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#14849
Írta 2005. május 03. - 11:48
Versenyre puha, atlag felhasznalasra kemeny. Ilyen egyszeru
Elversenyzoknek gyakorlashoz is puha, a maximalis teljesitmeny erdekeben
Akkor én élversenyzõ vagyok?(vagy gazdag svihák?ugye J?)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#14850
Írta 2005. május 03. - 11:32
Schwalbe 2.3as Space! Istenkirály - legalábbis a kertben
Relatíve puhák a bütykei, totál fekete, és a 24colos 2.3as akkora mint a 2.5ös highroller, de nincs 1.2 kiló, hanem inkább 800 gramm (Schwalbe light)
Relatíve puhák a bütykei, totál fekete, és a 24colos 2.3as akkora mint a 2.5ös highroller, de nincs 1.2 kiló, hanem inkább 800 gramm (Schwalbe light)
#14851
Írta 2005. május 03. - 11:20
Nem értem, hogy ha kroszmotorosoknak gyártanak normális tapadással keményebb gumikat, akkor montira miért nem? A maxxist kérem nem anyázni mert semmi bajom vele (meg még egy párezer embernek se) sõtt... Ezekszerint a tioga olyan mint a nokian?
Igazad van rob. Schwalbe!!! Aztat akarok! De nem betty Vagy ha van 2.3-ba akkor igen.
Igazad van rob. Schwalbe!!! Aztat akarok! De nem betty Vagy ha van 2.3-ba akkor igen.
Ride everywhere.
.
#14852
Írta 2005. május 01. - 16:36
Versenyre puha, atlag felhasznalasra kemeny. Ilyen egyszeru
Elversenyzoknek gyakorlashoz is puha, a maximalis teljesitmeny erdekeben
Elversenyzoknek gyakorlashoz is puha, a maximalis teljesitmeny erdekeben
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#14853
Írta 2005. május 01. - 16:19
de van, középen kemény, szélén puha gumikeverék, futóélen nem kopik annyira, kanyarban mégis tapad. nem tudom, ki csinálja (talán a michelin?) de van.
amugy meg:
schwalbe big betty-t mindenkinek!
amugy meg:
schwalbe big betty-t mindenkinek!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14854
Írta 2005. május 01. - 15:32
a puhaság anyagi okokból nemjó, de a kemény gumi meg használatra nemjó.
melyik a jobb:-)
A köztes megoldás..de olyan nincs;)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#14855
Írta 2005. május 01. - 15:07
nekem wtb Weirwolfom van és eddig nagyon jól tapad. és nem is kopik annyira bár nem régóta használom.. polaris bringába mekkora gumit lehet berakni??
#14856
Írta 2005. május 01. - 13:39
a puhaság anyagi okokból nemjó, de a kemény gumi meg használatra nemjó.
melyik a jobb:-)
melyik a jobb:-)
#14857
Írta 2005. május 01. - 13:28
Tioga külsõt és a maxxist se ajánlom senkinek, pedig rohadt sokat használtam (használok) maxxist... Inkább a keményebb gumikat, pl point racinget vagy hutchinsont, WTB-t, stb... a maxxis rohadt puha, hamar kopik, a tioga meg egy fos... a hutchinson squale gumim 3éve!!!!!! van fent, és se felütni, se kiszúrni nem tudtam semmivel, jöhet üveg, tüske bármi! Tisztára repedezett már szegényke, ki kell majd cserélni pár év múlva... :chin: Nem tud valaki szerezni hutchinson squale külsõt? Sehol nem lehet kapni....:mad:
#14858
Írta 2005. május 01. - 12:36
nemrossz, csak drága, jobban megéri inkább a maxxis.
mondjuk factory dh front egész jól mutat:-)
mondjuk factory dh front egész jól mutat:-)