Hát én tutira nem vennék még1 pár kereket - hát az csomó zsé, ha 9es rendszert használsz, ráadásul az alkatrészösszekopás is gondot fog okozni. Pl egy ócsó Deore fogas a melóson és egy pöpec XT a terepkeréken szívás, mert a Deore a sok városi kmtõl megeszi a láncot, a megevett lánc meg megeszi a drága XTt, majd a következõ áldozatok a lánctányérok lesznek. Ennek így sosem lesz vége (garantált anyagi csõd), tehát én 2 megoldást javslok.
A - amit én csinálok - van egy semislick városi gumi, ami könnyû terepre is jó, durva terephez meg (hétvégeken) felmegy a nagybütykös - egy csere 10 perc, annyit megér
B - olyan gumit válassz, ami jól megy aszfalton is, de alapvetõen terepumi - namost kopni fog mint állat, de még mindig SOKKAL olcsóbb mint egy külön kerékszett
az állandó kerékcsere sem tesz valami jót a gumiknak, nem? inkább a B-t választanám... eredetileg is azt szerettem volna, csak a gumi típusa/márkája/mérete meg iylenek volna a nagy kérdés...
pl ez amit Zolle ajánlott errõl van valaki másnak véleménye/tapasztalata?