az állandó kerékcsere sem tesz valami jót a gumiknak, nem? inkább a B-t választanám... eredetileg is azt szerettem volna, csak a gumi típusa/márkája/mérete meg iylenek volna a nagy kérdés...
pl ez amit Zolle ajánlott errõl van valaki másnak véleménye/tapasztalata?
De nem is árt neki. Ha sokat mész terepen, úgyis elfogadod, hogy NINCS "mindenrejó" gumi, mindegyiknek vannak "kedvenc" terepei - úgyis cserélgetni fogod õket. Értsd - Zemplén Maratonra nagybütykös, Tisza Maratonra széles homokfutó, DMre semislick stb.
Jah - az tesz neki rosszat, ha összegyûrõdve ledobod mondjuk a napra és ott áll fél napig - ha rendesen letisztítva összehajtogatod, akkor párezerszer nyugodtan cerélheted.
Aszfalton meg egy gumi megy mint a golyó - a teljesen slick. Sajna ezt idén télen be kellett látnom - eddig ugyanis végigpunnyadtam minden telet, na de idén azért kimentem hóban-fagyban slickgumival országútra. Hû. Ez volt az elsõ reakcióm. Kábé 5 km/h sebességkülönbözet a többi gumimhoz képest...
Ja, és a gumi fogyóeszköz. Ne féltsd, arra való, hogy elkopjon. Legyél inkább büszke mennyit amortizálsz - ebbõl is látszik, ha sokat mész.
Blackjack - ne. Nehéz. Aki napi 80 K-t megy, annak könnyebbb gumi kell. Az Innovader már nem rossz tipp. Esetleg Maxxis Flyweight-490, vagy Continental Doublefighter 2.0. De ha van pénzed rá, akkor Michelin Jet 2.0. Egy gumi egyébként nem attól gyors, h mennyi része ér le - értsd futófelület - ez azért nagy marketing-kama. Sokkal inkább a megfelelõ alapanyag, súly, és a bütykök/mintázat deformációs iránya határozza meg a gördülési ellenállást - nem is beszélve a légnyomásról. Gondolok itt arra, hogy nekem pl a Z-Max 1.9-es gyorsabb volt (marhanagy bütykök, semmi futófelület, sõõõt, nehéz is mint a kõ) mint a Michelin WG-Comp S, amin VAN futóél, ráadásul vagy 80 grammal könnyebb...