sztem az albert karcsú lesz dh-rahali!
mia véleményetek a schvalbe gumikról?
konkrétan dh versenyzésre 30 mm széles felnire.
ösztelós gépbe 73-74 kiló alá.
elõre fat albert 2,35 750 gramm
hátra big betty 2,40 890 gramm.
milyen párosítás?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
Started by
Darton
, 2002. January 18. 20:07
#14001
Posted 2005. October 25. - 08:52
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14002
vendég_nhunor_*
Posted 2005. October 25. - 08:34
#14003
Posted 2005. October 25. - 08:32
hali!
mia véleményetek a schvalbe gumikról?
konkrétan dh versenyzésre 30 mm széles felnire.
ösztelós gépbe 73-74 kiló alá.
elõre fat albert 2,35 750 gramm
hátra big betty 2,40 890 gramm.
milyen párosítás?
mia véleményetek a schvalbe gumikról?
konkrétan dh versenyzésre 30 mm széles felnire.
ösztelós gépbe 73-74 kiló alá.
elõre fat albert 2,35 750 gramm
hátra big betty 2,40 890 gramm.
milyen párosítás?
#14004
Posted 2005. October 25. - 07:40
itt az igazság:)
és akkor nemkõ bunnyzni sem járdaszegélyen.
és nekem spec megéri:)
na éles teszt.
és akkor nemkõ bunnyzni sem járdaszegélyen.
és nekem spec megéri:)
na éles teszt.
#14005
Posted 2005. October 25. - 06:59
1,5 bar merevgépbe?
2,3as gummát merevvel szigorúan 3,5 bar fölé
fullyval meg 2/3 elsõ/hátsó
így ülve padkázásnál sem esik ki a fagyi a kezembõl, de nem is csúszkálós
2,3as gummát merevvel szigorúan 3,5 bar fölé
fullyval meg 2/3 elsõ/hátsó
így ülve padkázásnál sem esik ki a fagyi a kezembõl, de nem is csúszkálós
#14006
Posted 2005. October 25. - 00:10
nem is nagy kérdése:D
nem attol lesz a felütés:D
hanem egy járdaszegélytõl, amit véletlenül rosszul tettél fel banimanualra, vagy egy felugrott falra, stb stb...
esetleg egy 5 fokú lépcsõfelugrás...
ej régi szép idõ, mikor még tudtam nagyot ugrani:D
nem attol lesz a felütés:D
hanem egy járdaszegélytõl, amit véletlenül rosszul tettél fel banimanualra, vagy egy felugrott falra, stb stb...
esetleg egy 5 fokú lépcsõfelugrás...
ej régi szép idõ, mikor még tudtam nagyot ugrani:D
#14007
Posted 2005. October 25. - 00:08
merevgép kicsit más téma, de ott meg pont azért fújtam 3-4-5 bárra mert nem nyeli el a tag, így a legkisebb rontáson is defó...
és a francnak van kedve defektet szerelni, így inkább kemény gumi.
nah én meg pont azért hagyom inkább puhábbra, mer merevgép.
defektem ~fél éve volt.
de mint már írtam, _nagyokat_ nem ugrok.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#14008
Posted 2005. October 25. - 00:06
merevgép kicsit más téma, de ott meg pont azért fújtam 3-4-5 bárra mert nem nyeli el a tag, így a legkisebb rontáson is defó...
és a francnak van kedve defektet szerelni, így inkább kemény gumi.
és a francnak van kedve defektet szerelni, így inkább kemény gumi.
#14009
Posted 2005. October 25. - 00:03
Nemtudom.. én 2-2,5 bárnál már kényelmetlennek érzem a dolgot..
persze, ha hosszútávú aszfalttúra, akkor 4bar, kihúzott nyereg...
persze, ha hosszútávú aszfalttúra, akkor 4bar, kihúzott nyereg...
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#14010
Posted 2005. October 24. - 23:55
éns emegyek 2 bár alá, inkább több.
mert akkor nem ütöm fel
olyan profin meg nem megyek, hogy szükségem legyen a gumi alacsony nyomásából eredõ jobb tapadásból:)
ahhoz nemkicsit vérpofinak kell lenni, hogy már csak ez tartson vissza valamitõl is:)
mert akkor nem ütöm fel
olyan profin meg nem megyek, hogy szükségem legyen a gumi alacsony nyomásából eredõ jobb tapadásból:)
ahhoz nemkicsit vérpofinak kell lenni, hogy már csak ez tartson vissza valamitõl is:)
#14011
Posted 2005. October 24. - 23:54
tudom szenny dolog,de...
"régi Hauser Galaxi bicom van... de már mindent lecseréltem rajta szal már csak a váz eredeti... "
"mi a véleményetek a Marzocchi '05 Bomber MZ Comp-rol! Szeretném vele meglepni magamat karácsonyra! Fõleg XC re... "
ezexerint ilyenbe kell neki,bár Scrap vásárlását tervezi,mint kiderült:)
noch was;idáig minden Mátrát 3 ill. 3.5 barral nyomtam végig.ott kellett...
sõt CC kerón eleve nem szoktam volt 2.2 bar alá menni sosem kivéve most a téli Panaracerekkel,de csak mert giga anyag van bennük és nem para,h felütöm a darabonként 850 grammos 2.1-es gummát:)
"régi Hauser Galaxi bicom van... de már mindent lecseréltem rajta szal már csak a váz eredeti... "
"mi a véleményetek a Marzocchi '05 Bomber MZ Comp-rol! Szeretném vele meglepni magamat karácsonyra! Fõleg XC re... "
ezexerint ilyenbe kell neki,bár Scrap vásárlását tervezi,mint kiderült:)
noch was;idáig minden Mátrát 3 ill. 3.5 barral nyomtam végig.ott kellett...
sõt CC kerón eleve nem szoktam volt 2.2 bar alá menni sosem kivéve most a téli Panaracerekkel,de csak mert giga anyag van bennük és nem para,h felütöm a darabonként 850 grammos 2.1-es gummát:)
#14012
Posted 2005. October 24. - 23:47
valahogy olyan érzésem van, hogy ugrálós gépbe kell bilikének, és hogy eddig se 1.5 volt benne..
ezért furcsálom a 3bar-os felütést..
de teljesen igazad van.
ezért furcsálom a 3bar-os felütést..
de teljesen igazad van.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#14013
Posted 2005. October 24. - 23:45
3 báron MILYEN gummát MILYEN gépbe?
3 bar 1 700x23-as v akár 1 26x1.5-ös guminál is annyi,h Lindulsz és az elsõ nagyobb csapódásnál felütõdik :-/
bár plusz faktorok ugyebár h merev v telós gép,felni,belsõ,stb...
a legtöbb szingo pl. röhögve megy évekig 3 baron AKÁRMILYEN méret
de pl. 20-as Contimba 10 bar volt a minimum
a fenti Vee Rubber nevû csoda olyan,h észre sem veszed h nincs benne belsõ ha csak a bringa önsúlya nehezedik rá mert annyi anyag van benne és olyan ballonos
3 bar 1 700x23-as v akár 1 26x1.5-ös guminál is annyi,h Lindulsz és az elsõ nagyobb csapódásnál felütõdik :-/
bár plusz faktorok ugyebár h merev v telós gép,felni,belsõ,stb...
a legtöbb szingo pl. röhögve megy évekig 3 baron AKÁRMILYEN méret
de pl. 20-as Contimba 10 bar volt a minimum
a fenti Vee Rubber nevû csoda olyan,h észre sem veszed h nincs benne belsõ ha csak a bringa önsúlya nehezedik rá mert annyi anyag van benne és olyan ballonos
#14014
Posted 2005. October 24. - 23:34
hogy az istenbe lehet 3 báron felütni egy gumit?
én 1.3-1.5 -tel megyek és mégse... (mondjuk nem ugrok giánsakat sík betonra...)
és hamár nyomás..
ma a benzinkúton, ahogy kompenzáltam a keréknyomásom, jött egy bácsi suzuki wagonR+ -al, majd 2percnyi tanakodás után elment, mondván, õ nem igazodik ki ezen, meg hogy nem bar-ba mutatja/kell neki vagy mittudomén..
mondom áhh
sry, on
én 1.3-1.5 -tel megyek és mégse... (mondjuk nem ugrok giánsakat sík betonra...)
és hamár nyomás..
ma a benzinkúton, ahogy kompenzáltam a keréknyomásom, jött egy bácsi suzuki wagonR+ -al, majd 2percnyi tanakodás után elment, mondván, õ nem igazodik ki ezen, meg hogy nem bar-ba mutatja/kell neki vagy mittudomén..
mondom áhh
sry, on
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#14015
Posted 2005. October 24. - 23:15
aki nagygummát keresett;
2.6-os Vee Rubber
2 féle mintával (1 elõre 1 hátra)
1 kiló felett,sosem ütöd fel
mindkettõ 100%-os,a szõrök érintetlenek rajtuk
olcsó módja a nagygumma kipróbálásának, 5e a kettõ 1ütt,ha kell képet is tudok csinni:)
2.6-os Vee Rubber
2 féle mintával (1 elõre 1 hátra)
1 kiló felett,sosem ütöd fel
mindkettõ 100%-os,a szõrök érintetlenek rajtuk
olcsó módja a nagygumma kipróbálásának, 5e a kettõ 1ütt,ha kell képet is tudok csinni:)
#14016
Posted 2005. October 24. - 23:09
HLev!
Nekem is Conti Sportcontact van. Hibátlan. Olcsó (<2000).
Ne felejts el hozzá vékony belsõt is venni (6-800).
Azért arra készülj fel, ha montira felraksz egy 1.5 vagy vékonyabb slick gumit, azt nem lehet kibírni röhögés nélkül.
Koszi a tippeket!
Hozé, a bringa identitászavarban fog szenvedni a télen az biztos, de szerintem nem olyan vészes. Az én bringámat láttam is már vékonyabb kerekekkel. Sõt, egy cimbi Cannondale F600asa a Headshock-kal kimondottan jol nez ki slick-eken. Biztos a "merevvilla" stílus miatt.
#14017
Posted 2005. October 24. - 22:42
akkor Duro Wildelife Leopard:D
Nagy, bütykös, macsó.
3"-os kivitelben persze.
Nagy, bütykös, macsó.
3"-os kivitelben persze.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#14018
Posted 2005. October 24. - 22:40
õ abban a korszakban van hogy mindegy de nagy legyen.
ilyenkor még kár elhasználni egy drága jó gumit:)
majd ha rájön hogy mennyit számít a gumi(amikor már nem nagyot fog keresni(priority first) hanem jót akkor érdemes rendes gumit venni
mert akkor meg fogja becsülni.
ilyenkor még kár elhasználni egy drága jó gumit:)
majd ha rájön hogy mennyit számít a gumi(amikor már nem nagyot fog keresni(priority first) hanem jót akkor érdemes rendes gumit venni
mert akkor meg fogja becsülni.
#14019
Posted 2005. October 24. - 22:22
Van a nokiannak is slick gumija ha már.
Ha meg nem slick akkor michelin, specko.
Ha meg nem slick akkor michelin, specko.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#14020
Posted 2005. October 24. - 22:21
õ ugyse hiszi el nekünk hogy nagy gumi semmire se jó
majd megtapasztalja
2.5-öt nem nagyon eröltetném a vázba
2.35nél több merevgépbe NEM KELL.
mert nem való :szetvert:
amúgy motoraptor, weirwolf, stb stb!
majd megtapasztalja
2.5-öt nem nagyon eröltetném a vázba
2.35nél több merevgépbe NEM KELL.
mert nem való :szetvert:
amúgy motoraptor, weirwolf, stb stb!