Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#13701
Írta 2006. január 13. - 13:41

#13702
Írta 2006. január 13. - 09:15

Könnyebb, és nehezzebben lyukad ki.A latex belsõ miben jobb, mint a normál?
Hátrány viszont, hogy leenged (kb. hetente) mert mikroporózus kb. mint a tojás és drága.
Ride everywhere.
.
#13703
Írta 2006. január 12. - 09:00

priviben vagy hívd meg egy sörre, ne cseteljünk

#13704
Írta 2006. január 12. - 08:53


#13705
Írta 2006. január 12. - 08:47

#13706
Írta 2006. január 10. - 15:47

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#13707
Írta 2006. január 10. - 15:42


#13708
Írta 2006. január 10. - 11:16

Mindenes guminak ezek közül az utolsót tartom a legmegfelelõbbnek, mert száraz / kemény úton sem túl nagy a gördülési ellenállása és sárban is gyors öntisztulásra képes. az ára kb. 2000 HUF (1,8", wire), a tényleges súlya 680 g körül van. ez utóbbi miatt valószínûleg beszerzek egy pár WTB Epic Wolf Race-t (465 g / 1,95" kevlar) kipróbálás végett, ha nem jön be megy vissza a Pana.
De mindjárt jönnek a többiek és sorolják a jobbnál jobb megoldásokat...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#13709
Írta 2006. január 10. - 10:54

kérdésem lenne.szerintetek a 75kg-hoz milyen gumit vegyek CC felhasználásra.
olyasmi kéne amit nem kell cserélgetni majd minden marathon után.részben a kopás részben pedig a terep változatossága miatt.ja és inkább megbízható legyen mint könnyû.
elõre is köszi
#13710
Írta 2006. január 09. - 10:11

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#13711
Írta 2006. január 07. - 14:11

illetve a Panának is volt vmije,az olcsóbb sztem de még nem próbáltam,a Xenith tuti yóság.
#13712
Írta 2006. január 07. - 12:59

Most még tavasz elõtt szeretnék egy keskeny aszfaltgumit ami óccsó.
Kit tud vmi.jót ajánlani?
magellanboy
#13713
Írta 2006. január 07. - 01:45

#13714
Írta 2005. december 19. - 00:00

Nálam elõl hátul ugyanolyan széles felni van, talán fél mm a különbség és a Conti Exp. szélesebb mint a 2,1es Pana FireXcPro, asszem 3mm a különbség. Más a profilja is a kettõnek, a Conti inkább O, míg a Pana U/gomba profilú, szóval lentebb érnek a szélsõ bütykök. Ja és a Pana magasabb, szóval nagyobb a külsõ kerülete a keréknek.
Ha bütyöknél nézem a szélességet akkor kb egy a kettõ, de ha oldalfalnál nézem akkor sokkal vastagabb a pana, na meg a magassága is több(mint te is írtad), szerintem ezért is tünik pufibbnak.Na igen teljesen más profilu a két külsö.
#13715
Írta 2005. december 18. - 21:40

']Olyan Continentálom nekem is van, csak nekem az erõsített oldalfalu változata Protection fantázianéven, ez 525g és én annyinak is mértem. Ja méretre kb 2,1
Viszont a 2,1 Panát meg ezt a Contit egymás mellé teszem olyan mintha a Continental egy 1,9-es lenne mellette.
Nálam elõl hátul ugyanolyan széles felni van, talán fél mm a különbség és a Conti Exp. szélesebb mint a 2,1es Pana FireXcPro, asszem 3mm a különbség. Más a profilja is a kettõnek, a Conti inkább O, míg a Pana U/gomba profilú, szóval lentebb érnek a szélsõ bütykök. Ja és a Pana magasabb, szóval nagyobb a külsõ kerülete a keréknek.
#13716
Írta 2005. december 18. - 18:41

Nálam az 1,8as drótos Fire XC Pro: 617g, míg a 2,1es 756g. A kõfos B+ Wood-om is 760g, 1400Ft volt 4 éve, mentem vele egy csomót aszfalton is és nem akar elkopni, mondjuk nedves aszfalton nem egy életbiztosítás.
Nálam a Conti Explorer Pro a nyerõ, relatív olcsó és eddig mindkettõ 500g alatt van, emellett tényleg olyan széles, mint ami rá van írva. Gyári súlyadat 515g. Õk bezzeg felfele hazudnak, vajon miért? Más meg elsumákol 50-100 grammokat és fél centiket...
Olyan Continentálom nekem is van, csak nekem az erõsített oldalfalu változata Protection fantázianéven, ez 525g és én annyinak is mértem. Ja méretre kb 2,1
Viszont a 2,1 Panát meg ezt a Contit egymás mellé teszem olyan mintha a Continental egy 1,9-es lenne mellette.

#13717
Írta 2005. december 18. - 18:09

']Nekem 2,1 Pana Fire XC Pro van : Gyári súly 690g én 800-at mértem.
Lehet ezeknél 100-ról indul a mérleg ?:scared:![]()
Amúgy szerintem jó külsõ, mondjuk én csak bótbajárok vele vagy oda se:)
Nálam az 1,8as drótos Fire XC Pro: 617g, míg a 2,1es 756g. A kõfos B+ Wood-om is 760g, 1400Ft volt 4 éve, mentem vele egy csomót aszfalton is és nem akar elkopni, mondjuk nedves aszfalton nem egy életbiztosítás.
Nálam a Conti Explorer Pro a nyerõ, relatív olcsó és eddig mindkettõ 500g alatt van, emellett tényleg olyan széles, mint ami rá van írva. Gyári súlyadat 515g. Õk bezzeg felfele hazudnak, vajon miért? Más meg elsumákol 50-100 grammokat és fél centiket...
#13718
Írta 2005. december 18. - 15:17

Panaracer Fire XC Pro 1,8" wire mért adatok: 670; ill. 700 g. Átlag: 685 g (100 g-mal több a gyári adatnál)
Nekem 2,1 Pana Fire XC Pro van : Gyári súly 690g én 800-at mértem.
Lehet ezeknél 100-ról indul a mérleg ?:scared:

Amúgy szerintem jó külsõ, mondjuk én csak bótbajárok vele vagy oda se:)
#13719
Írta 2005. december 17. - 14:10

http://ebike.hu/term.../mtb-normal/355
Mennyire széles a continál a 2.5?
Gravity?
http://ebike.hu/term.../mtb-normal/774
#13720
Írta 2005. december 17. - 02:39



Ride everywhere.
.