Szóval kb. mindegyik fos lenne ?
Lehet..
Remélem fejlesztettek rajta, mert nekem volt ilyenem és nem sokat ért. Üvegszilánk pl. simán átment rajta és úgy emlékszem, szúrásom is volt.
De ezt ismered ? Ezt próbáltuk egy boltban szurkálni és nem ment át rajta a bökő.
http://bringabutik.h...-szalag-29.html
Szerintem a defektvédő anyag hasznosabb fejlesztés a bringádon.
pedig ez tényleg egy kalap szart nem ér
Remélem fejlesztettek rajta, mert nekem volt ilyenem és nem sokat ért. Üvegszilánk pl. simán átment rajta és úgy emlékszem, szúrásom is volt.
De ezt ismered ? Ezt próbáltuk egy boltban szurkálni és nem ment át rajta a bökő.
http://bringabutik.h...-szalag-29.html
Szerintem a defektvédő anyag hasznosabb fejlesztés a bringádon.
marton módosította - 2015. december 10. - 00:55
Közben készült kép a lapított, melegen elkent végű szalagról
és az eredeti vágott végűről is egymás mellett.
Alul a vágott széle jól láthatóan tényleg élesebb, ami kidörzsölhetné a puha belsőt egy idő után.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
az a panaracer egy kalap szar
a weldtite (így ránézésre az az) meg itthon ocsóbb mint 20 euro (5690 és párban a listaára)
viszont az is csak "városi" montiba (mint az érintetlen utzalány ....) jó, mert fel kell fújni rendesen hogy a helyén maradjon. meg egy idő után ki tudja dörzsölni a belsőt az illlesztésnél.
Megérkezett a "weldtite" defektvédő szalag !
Jóval masszívabb és ellenállóbbnak érzem, mint akár azt ami a nyári köpenyben is van.
Majd teszek a köpeny és a szalag közé kétoldalas öntapadó szalagot, hogy ne csúszkáljon el.
(a megtisztított belsejű köpenybe beragasztom és utána ráillesztem a ragasztó csík másik oldalára a szalagot)
Az illesztésnél meg valamit majd kitalálok vele, hogy ne legyen olyan éles, sarkos a műanyag.
Közben.. megmelegítettem az egyik szalag végét gyújtóval próbaképp és elkentem laposabbra a szalag belső felé eső részét melegen szilikongumi lapok között, mert előtte tényleg éreztem az élét, hogy az dörzsölheti.
Majd a belsőt meghintőporozom és akkor könnyebben helyezkedik benne és úgy talán nem dörzsöli ki.
már csak a szöges guminak meg a jégnek kell megérkeznie.
Jég a múlt évben is február környékére volt az utakon.
Akkor nem tudtam tovább menni Dömörkapunál, pedig megnéztem volna a síelőket Dobógókő alatt.
Milyen poén bringázni, amikor ők meg csúszkálnak.
http://forum.bikemag...opik/?p=1209385
. Biketigger :
Köszönöm a segítséget !
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Köszi!
Az mit jelent, hogy 4 évszakos? Nyáron is ezt használod? A 25 mm-est érdemes venni belőle?
Nem ismerem a technikai hátterét, miért 4-évszakos, csak tippelni tudok. Sejtésem szerint az autós téli gumikhoz hasonlóan téli a gumikeverék. A másik, hogy defektek ellen valamivel jobban véd, mint a "hagyományos", grammozós versenykülsők. Ennek ellenére a tömegével sincsen gond, igaz, a valós szélessége a 28-asnak inkább 26-27mm (28mm-est használok). Nem tudom, hasznos-e ez az információ, csak gondoltam, megosztom.
Arra rájöttem, hogy az a neve Úgy egyébként kérdeztem, hogy van-e hátránya nyáron.
Köszi!
Köszi!
Az mit jelent, hogy 4 évszakos? Nyáron is ezt használod? A 25 mm-est érdemes venni belőle?
Az a neve. Érdemes, mert ez mérethelyes.
Amit MJani ír, azt használom, már a 2. garnitúrát. Fagypont alatti körülmények között, amennyiben az út nem jeges, példás a tapadása.
Köszi!
Az mit jelent, hogy 4 évszakos? Nyáron is ezt használod? A 25 mm-est érdemes venni belőle?
Sziasztok,
Mivel elég jó az idő, még mindig kijárok outizni.
A nyári gumim teljesen sík felületű, ezért többször megcsúsztam már vele.
Tudtok ajánlani valamit, ami a téli nyálkásabb időben is viszonylag csúszkálás mentes? Köszi szépen!
Michelin Pro 3 Service Course
Sziasztok,
Mivel elég jó az idő, még mindig kijárok outizni.
A nyári gumim teljesen sík felületű, ezért többször megcsúsztam már vele.
Tudtok ajánlani valamit, ami a téli nyálkásabb időben is viszonylag csúszkálás mentes? Köszi szépen!
Amit MJani ír, azt használom, már a 2. garnitúrát. Fagypont alatti körülmények között, amennyiben az út nem jeges, példás a tapadása.
http://www.bike-disc...son-25-mm-28861
Sziasztok,
Mivel elég jó az idő, még mindig kijárok outizni.
A nyári gumim teljesen sík felületű, ezért többször megcsúsztam már vele.
Tudtok ajánlani valamit, ami a téli nyálkásabb időben is viszonylag csúszkálás mentes? Köszi szépen!
A continak van 4 season gumija.
A sebesség mindent megold.
Sziasztok,
Mivel elég jó az idő, még mindig kijárok outizni.
A nyári gumim teljesen sík felületű, ezért többször megcsúsztam már vele.
Tudtok ajánlani valamit, ami a téli nyálkásabb időben is viszonylag csúszkálás mentes? Köszi szépen!
Conti GP black chilli elég jól tapad.
Diamante Pro szintén
Vittoria "Pro Tech" szériák.
keverék a fontos, nem a minta.
Kisherceg: így fest a gép a beragasztott kis félholdakkal
Vejne módosította - 2015. december 04. - 18:08
Sziasztok,
Mivel elég jó az idő, még mindig kijárok outizni.
A nyári gumim teljesen sík felületű, ezért többször megcsúsztam már vele.
Tudtok ajánlani valamit, ami a téli nyálkásabb időben is viszonylag csúszkálás mentes? Köszi szépen!
regi/hibas agyvaltokat veszek.
én magát a mérés célját sem értem, az az igazság
a 25mm-es ContiGp4kSII 27mm
A 28mm-es GP4kSII meg 31mm széles.
A 25mm-es Michelin Lithion2 26.8 mm
A 24mm-es Diamante Pro Radiale 25.2mm
Elvártam volna, hogy a 25-ösnek írt USII legalább 26 legyen.
De majd tágul idővel. Türelem.
MENTSÉGEMRE LEGYEN MONDVA, Ezt:
http://www.bicyclero...a-sport-ii-2015
Csak azután találtam, hogy a gumi már el lett küldve (itt modernebb, 17mm-es felnin tesztelték, nekem meg még klasszikusabb 15mmes van)
De, mint látod:
http://www.bicyclero...00s-ii-23-25-28
a GP4kSII kicsit "alullőve" van. De 100% biztos vagyok benne, hogy idővel kitágul ez is, igazságtalan a majd' 3 éve vásárolt rubinohoz hasonlítani. Csak titkon reménykedtem, hogy 28-hoz közelebb lesz, mint 25-höz, de "besültem"
szerk: lehetne amúgy összeszedni, melyik gumi milyen széles ténylegesen. Később hasznos lehet.
szerk2: BC pirospont. múlt hét csütörtök este 9kor fizettem, péntek reggel 8kor kaptam az üzit, hogy csomag összeállítása folyamatban, 11kor meg a DHL számot, aztán hétfőn reggel 9kor meg a csomagot kézbe...
Vejne módosította - 2015. december 04. - 07:06
én magát a mérés célját sem értem, az az igazság
mondjuk ott nem akkora a mérték, de mikor veszel egy 2,2-ös conti monti külsőt (szabadon behelyttesíthtő a márka) és igazából épp csak 2,0-ás az már bosszantó tudik lenni.
Akkor azt mivel magyaráznád, hogy a rubino 7.5 baron csak 24.5, míg 8.5-en 25.1 széles?
én magát a mérés célját sem értem, az az igazság
akkor boldogítom még a társaságot milikkel
nem vagyok elájulva a NN ballonosságától (2,35 cca 60mm) , (belúl) 22-es széles felnin, 2 bar körül tud, 55mm-t. ennyit mutat a ralph is.
Bikertigger módosította - 2015. december 03. - 23:48
Egy pár alu-félhold maratása Professzionálisabb a befőttesüveg tetejéből metszett ívektől.
http://www.ebay.de/i...M8AAOSwnipWXbpL