bocsánat, hogy belepofázok, de lenne egy amatőr kérdésem: ha defekt van, akkor (most tekintsünk el a defektmentestő löttytől) ezeket a csirke gumikat kézzel/lábbal/gumileszedővel le/fel tudjátok mozgatni a felniről az út szélén, aztán a cserebelsőt kézipumpával feltoljátok 7-8barra? vagy készenlétben van az autós mentőegység?
Megoldás az SKS RaceDay vagy SuperCorsa (előbbi tavaly 9 euró volt PX-en, és akkoriban még ingyen postáztak 50GBP-nél..)
6.5-7 barig bírod, utána megunod.
Kettő darab gumileszedő, az is a felhúzáshoz kell max, kb. akkora, mint két teáskanál. Lazán elfér bárhol.
Szerencsére útszélén csak 3 alkalommal kellett defektet javítanom, de sosem hagyott cserben sem a műanyag gumileszedő, se az SKS pumpa.
NB: Rubino Pro3-al kb. 10ezret kellett várnom az első defektre hátul, az is akkora fémdarabtól volt, hogy nevettem. Open Corsa meg 1500 után úgy elfogyott hátul, hogy egy kis kavics kivágta
Jó gumit kell venni, és nem lesz gond
Szerk: még észrevétel, a régi csirkefelnik, 13mm-esek birkózógépek, ha gumit kell rájukerőszakolni. A mostani szélesebb felnikre a szélesebb gumit jóval könnyebben fölteszem, leszedő nélkül. De a Régi Campa felnire a nagyonszűk Vittoriákat kicsit erőszakolni kellett...
Szerk2: Még oda kell figyelni a szelepre! Nem nehéz minipumpával úgy tönkretolni a tűszelepet, hogy használhatatlan legyen.
Edited by Vejne, 2015. December 01. - 18:04.