Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#13421
Írta 2006. március 23. - 22:44

ha tudsz németül kicsit akkor ajánlom figyelmedbe pl. : http://www.mountainb...ynic.110236.htm
És mint tudjuk a Gogle a barátunk!
És mint tudjuk a Gogle a barátunk!
#13422
Írta 2006. március 23. - 22:36

nekem a nic szimpibb, de nem sokan vannak itt akik próbálták sztem / jövõ héten már tudok róla mondani vmit/ ...Szerintetek a 2,2-es Fast Trak a jobb v a 2,25 Nobby Nic?
mindenesetre a fast trak cc gumi, a noby inkább am, viszont valószinú a fast track a hosszabb életû.....viszont nehezebb
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13423
Írta 2006. március 23. - 22:24

#13424
Írta 2006. március 23. - 02:03

ui.: ha már itt tartunk hogyan tudom legjobban eltávolítani?
porszívó/slag, kutya-macska

Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13425
Írta 2006. március 23. - 02:01

ooopsz az elsõ kerkékbe már tettem valamennyit..
(sajna utólag kérdztem)
de a hátsót még nem raktam össze az szüz.
akkor onnan elspórolom a cuccot..
háát ha már így alakult legalább össze tudom hasonlítani õket..
ha ezentúl csak elsõ defektjeim lesznek akkor legalább tudom majd hogy miért..
ui.: ha már itt tartunk hogyan tudom legjobban eltávolítani?
bár úgysem szedem most szét csak majd az elsõ defektnél mert szappanosvíz + túlnyomással is alig bírtam felszenvedni úgy tapadt az oldala..
(sajna utólag kérdztem)
de a hátsót még nem raktam össze az szüz.
akkor onnan elspórolom a cuccot..
háát ha már így alakult legalább össze tudom hasonlítani õket..
ha ezentúl csak elsõ defektjeim lesznek akkor legalább tudom majd hogy miért..

ui.: ha már itt tartunk hogyan tudom legjobban eltávolítani?
bár úgysem szedem most szét csak majd az elsõ defektnél mert szappanosvíz + túlnyomással is alig bírtam felszenvedni úgy tapadt az oldala..
#13426
Írta 2006. március 22. - 21:09

Buddha, taperoltam ma egy 2,25 ös Nobby Nic-et a boltban......nagyon igéretes, nagyon tetszik király lesz sztem...Tigga': Nem tudod véletlen a Nobby Nic súlyát és árát?

de jövõ héten már vszínû nyúzom az UST-st
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13427
Írta 2006. március 22. - 19:52

Ez tévhit, nem szabad szerintem hintõporozni.
Röviden, a legenda eredete: A nagyteherbírású gépjármûveknél annyira nagy volt a terhelés, hogy összeégett a külsõ / belsõ (régesrégi teherautók). Éppen ezért grafitporozták õket (asszem), nehogy összeégjenek. Késõbb a legenda átcsapott hintõporba is, de ez nem a felületi tapadást hivatott kivédeni, hanem az "összesülést".
Namost bringánál ilyen terhelés nyilván nincs. Ha hintõporozol, csúsznak majd egymáson, így, talán, könnyebb beszerelni, felpumpálni, nem pattan be a helyére, hanem "finoman" becsusszan stb. De a hátrány óriási - így ugyanis kis tüske esetén - mivel a légáram, ami a lyukon áramlik át, azonnal szétválasztja a külsõt és belsõt - azonnali a defekt, állhatsz is neki szerelni. Ez egy versenyen végzetes lehet. Összetapadt (most olyan baj ez?) rendszer viszont nem mindig (sõt, általában nem) ereszt le azonnal, mivel a odatapadt külsõ befoltozza a "lyukat" ideig-óráig. És szerintem kényelmesebb otthon defektet javítani, mint kint a sárban, esõben, hidegben stb. (olyan is volt már velem, hogy hetekig mentem egy bentmaradt tüskével, s nem eresztettem)
Szóval kerekeske, igenis árthat.
Állítom mindezt annak tudatában, hogy sok kerékpárboltban is hintõporoznak - de kivételesen õk tudják rosszul.
Röviden, a legenda eredete: A nagyteherbírású gépjármûveknél annyira nagy volt a terhelés, hogy összeégett a külsõ / belsõ (régesrégi teherautók). Éppen ezért grafitporozták õket (asszem), nehogy összeégjenek. Késõbb a legenda átcsapott hintõporba is, de ez nem a felületi tapadást hivatott kivédeni, hanem az "összesülést".
Namost bringánál ilyen terhelés nyilván nincs. Ha hintõporozol, csúsznak majd egymáson, így, talán, könnyebb beszerelni, felpumpálni, nem pattan be a helyére, hanem "finoman" becsusszan stb. De a hátrány óriási - így ugyanis kis tüske esetén - mivel a légáram, ami a lyukon áramlik át, azonnal szétválasztja a külsõt és belsõt - azonnali a defekt, állhatsz is neki szerelni. Ez egy versenyen végzetes lehet. Összetapadt (most olyan baj ez?) rendszer viszont nem mindig (sõt, általában nem) ereszt le azonnal, mivel a odatapadt külsõ befoltozza a "lyukat" ideig-óráig. És szerintem kényelmesebb otthon defektet javítani, mint kint a sárban, esõben, hidegben stb. (olyan is volt már velem, hogy hetekig mentem egy bentmaradt tüskével, s nem eresztettem)
Szóval kerekeske, igenis árthat.
Állítom mindezt annak tudatában, hogy sok kerékpárboltban is hintõporoznak - de kivételesen õk tudják rosszul.

With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#13428
vendég_kerekeske_*
Írta 2006. március 22. - 19:14

Én is szoktam tenni. Gyártója válogatja, a MAXXIS külsõm naon tapadt, a Schwalbe nem, de biztos ami biztos. Nem hallottam olyat, hogy árthat. még...
#13429
Írta 2006. március 21. - 19:21

Lehet bele pakolni, tényleg kevésbé ragad össze. De magától is elég ritkán mûvel ilyesmit. Én nem szoktam.
#13430
Írta 2006. március 21. - 18:37

Emberek!
Réges rég a nagyokosoktól úgy hallottam, hogy amikor összeállítok egy külsõ+belsõ gumi kombinációt érdemes a külsõbe némi hintõport rakni, hogy ne tapadjon és ha mozog, helyezkedik a belsõ akkor "megkönnyítse a dolgát", ne dörzsölje, koptassa...
Mi ebbõl az igazság? Érdemes tényleg?
Kössz!
Ui.: Most hogy így belegondolok lehet benne valami, mert régen a gumi úszósapkát is hintõporoztam és így kevésbé tapadt, nem húzta a hajamat amikor felvettem..
Ui2.: Szerintem a garmm témába sem szól bele az a csipet hintõpor, hm?
Réges rég a nagyokosoktól úgy hallottam, hogy amikor összeállítok egy külsõ+belsõ gumi kombinációt érdemes a külsõbe némi hintõport rakni, hogy ne tapadjon és ha mozog, helyezkedik a belsõ akkor "megkönnyítse a dolgát", ne dörzsölje, koptassa...
Mi ebbõl az igazság? Érdemes tényleg?
Kössz!
Ui.: Most hogy így belegondolok lehet benne valami, mert régen a gumi úszósapkát is hintõporoztam és így kevésbé tapadt, nem húzta a hajamat amikor felvettem..
Ui2.: Szerintem a garmm témába sem szól bele az a csipet hintõpor, hm?

#13431
Írta 2006. március 21. - 08:44

26x1,8 410gTigga': Nem tudod véletlen a Nobby Nic súlyát és árát?
26x2,1 495 g
26x2,25 570g
26x2,4 635g
áruk 8-9 körül ha jól emléxem.....tubeless gondolom nem érdekel.....bár 2,25-ös 870 g
talán nem fog annyira kopni mint a racingh ralph, de azért 1500 km-nél többet nem remélek tõle hátsó keréken....de nagyon várom már hogy ki tudjam próbálni.....csak legyen meg az új kerekem...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13432
Írta 2006. március 21. - 00:36

Tigga': Nem tudod véletlen a Nobby Nic súlyát és árát?
#13433
Írta 2006. március 20. - 23:27

1 gramm a keréken az 3 gramm a vázon az okosok szerint megközelítõleg.ugy tudom h ha a keréken tehát felni vagy gumma könnyítesz 10 dkg-ot akkor az olyan mintha a vázon könnyítenél 1 kilót.
Jól tudom?
#13434
Írta 2006. március 20. - 23:00

Köszi XC-Rider!
Meggyõztél.Már csak azt áruld el kérlek mit válasszak.Svábli smart sam idei allround model 520gr????Ja és még1 fontos kérdés.2,1 vagy 1,9 ugyanazon gumi között van érezhetõ külómbség?
Meggyõztél.Már csak azt áruld el kérlek mit válasszak.Svábli smart sam idei allround model 520gr????Ja és még1 fontos kérdés.2,1 vagy 1,9 ugyanazon gumi között van érezhetõ külómbség?
#13435
Írta 2006. március 20. - 22:30

majdnem, de 100g minusz a keréken = kb 300-400g minusz egyéb helyen
#13436
Írta 2006. március 20. - 22:28

ugy tudom h ha a keréken tehát felni vagy gumma könnyítesz 10 dkg-ot akkor az olyan mintha a vázon könnyítenél 1 kilót.
Jól tudom?
Jól tudom?
#13437
Írta 2006. március 20. - 22:25

200-250 grammot kerekenként hujjujujjujjjj! De még hogy észre lehet venni! Teljesen más bicónak fog érzõdni a masinád. Sokkal jobban fog gurulni, könnyebb lesz gyorsítani, könnyebb lesz fékezni. Sokkal kezelhetõbb lessz a bike .A keréken éri meg a legjobban súlyt spórolni!
A WCS tényleg más keverékbõl van mint a komp. Válaszd inkább a pro-család tagjait. Azok tartósabbak mint a WCS de könnyebbek, mint a Comp!
A WCS tényleg más keverékbõl van mint a komp. Válaszd inkább a pro-család tagjait. Azok tartósabbak mint a WCS de könnyebbek, mint a Comp!
#13438
Írta 2006. március 20. - 22:15

Üdv az összes Gumimágusnak!
Kérdésem lenne Felétek.Észre lehet venni kerekenként 20-25dkg súlycsökkenést?A mostani gumim Z-max comp 2,1 (680gr),nagyon elégedett
vagyok vele cc-re használom kb 70-30% terep-aszfalt arányban.
Már 1 ideje görcsölök 1 könnyebb (500gr) körüli gumi beszerzésén.
A svábli nobi nic-t használta már valaki?Nem tul hamar kopik mint az RR?
A Ricsi WCS gumikeveréke nem jóval puhább (így kopásra hajlamosabb) mint a
comp?Bocs a sok kérdésért de bízom Bennetek!Elõre kösz mindenkinek!
Kérdésem lenne Felétek.Észre lehet venni kerekenként 20-25dkg súlycsökkenést?A mostani gumim Z-max comp 2,1 (680gr),nagyon elégedett
vagyok vele cc-re használom kb 70-30% terep-aszfalt arányban.
Már 1 ideje görcsölök 1 könnyebb (500gr) körüli gumi beszerzésén.
A svábli nobi nic-t használta már valaki?Nem tul hamar kopik mint az RR?
A Ricsi WCS gumikeveréke nem jóval puhább (így kopásra hajlamosabb) mint a
comp?Bocs a sok kérdésért de bízom Bennetek!Elõre kösz mindenkinek!
#13439
Írta 2006. március 20. - 21:20

van belõle 2,4 -es WCS.....580 gramm más kérdés hogy a velo nem hoz....A legnagyobb abból 2.35-ös. De tényleg jó. 2.4-esbõl csak vader van.
http://ritcheylogic....s_WCSZMax.html#
SPECS menûpontnál adja a méreteket
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13440
Írta 2006. március 20. - 20:42

Hagy tegyem le voksomat a Z-Max mellett. Nekem 2.1-es van - xc-re -: iszonyatjó kanyarstabilitás, kiválló fékezhetõség, még sárban is elmegy. Csak könnyebb vele felütni a felnit, mert vékony az oldalfala. De különben csak pozitív.
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
