Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#13281
Írta 2006. április 26. - 14:38
#13282
Írta 2006. április 25. - 21:35
Egy okos embertõl egyszer azt hallottam, hogy a szélesebbet szokás elõre rakni.
Érdekes kérdés, de végigvezetve a fonalat, én is elõre raknám a vastagabbat...
#13283
Írta 2006. április 25. - 21:33
Hova rakjam a vastagabbik gumit? 1.5 és 1.1 Netán elõre. Mászás nem számít városban. Szóval?
Egy okos embertõl egyszer azt hallottam, hogy a szélesebbet szokás elõre rakni.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13284
Írta 2006. április 25. - 21:10
conti explorert ajánlják itt sokan, ahogy látom....esetleg >wtb epicwolf<?
akkor már az a weirwolf vagy mi... az jó... egyszer volt...
#13285
Írta 2006. április 25. - 21:03
#13286
Írta 2006. április 25. - 20:51
#13287
Írta 2006. április 25. - 18:07
nem nem vagyok grammániás, de mondjuk 2,1-esben ne legyen nehebb 600 gr-nál... most kb ennyi az ignitorom, csak ez nem kevláros, és hát benyeltem egy-két tüskét múltkor a soproni körömön. szal ennél könnyebb legyen, de az ésszerûség határain belül.
Az Ignitor-t akartam javasolni...
Nekem -már említettem kicsit hátrébb- a Conti Explorer viszi a prímet, de az csak 2,1-esben van, én meg nem szeretem az 1,95 fölöttit... De az egy k.... jó gumi, meg a Panaracer Cinder, de abból behoztak egy szállítmányt tavaly, és azóta nincs...
#13288
Írta 2006. április 25. - 17:59
"Gramm-mániás" vagy , vagy csak ne legyen gusztustalanul nehéz a külsõ?
nem nem vagyok grammániás, de mondjuk 2,1-esben ne legyen nehebb 600 gr-nál... most kb ennyi az ignitorom, csak ez nem kevláros, és hát benyeltem egy-két tüskét múltkor a soproni körömön. szal ennél könnyebb legyen, de az ésszerûség határain belül.
#13289
Írta 2006. április 25. - 17:50
...legyen lehetõleg könnyû...
"Gramm-mániás" vagy , vagy csak ne legyen gusztustalanul nehéz a külsõ?
#13290
Írta 2006. április 25. - 17:26
A Fast Track-ket nem nagyon ajánlanám. Iszonyatosan nagy a gördülési ellenállása, aszfalton kb kétszer annyi energia kell a mozgatásához, mint más guminak. Mintája jó de... Még edzõguminak is utálom!
akkor mit ajánlasz helyette ? xc-re kell, legyen lehetõleg könnyû, kevláros, vagy vmi defektvédelem...
#13291
Írta 2006. április 25. - 17:08
#13292
Írta 2006. április 25. - 17:04
#13293
Írta 2006. április 25. - 16:37
#13294
Írta 2006. április 25. - 16:17
és hétvégéig még azon is lesz:)
holnapra meg tudom nézni, ha akkor még aktuális lesz.
persze aktuális lesz. köszi!
#13295
Írta 2006. április 25. - 13:31
Bocsika, rólad el is felejtkeztem. És mi ez a hét végéig dolog (válasz szerintem inkább priviben)?és hétvégéig még azon is lesz:)
holnapra meg tudom nézni, ha akkor még aktuális lesz.
#13296
Írta 2006. április 25. - 13:03
holnapra meg tudom nézni, ha akkor még aktuális lesz.
#13297
Írta 2006. április 25. - 13:01
Kérdezd meg Thommey-t. A www.paul-lange.hu oldalon találsz hozzá elérést, mert itt a Fórumon offline-ba van.és a fast track pro , és fast trak pro duo között csak a méret a különbség ( 2,2 2,0 )? mert errõl nem nagyon találtam semmit .
#13298
Írta 2006. április 24. - 23:51
#13299
Írta 2006. április 24. - 22:45
A túlzott ballonosság nem mindegyik Specire jellemzõ. Az Adrenalin és a Revolution 2,0 kb. akkora, mint más gumiból egy 2,15 (ha lenne ilyen) vagy 2,2. Az Enduro Pro D2 2,2 az akkora, amekkora rá van írva.
Pl az 1.8-as houffalize vagy micsoda pont 1.8-asnak látszik!
#13300
Írta 2006. április 24. - 20:12
A túlzott ballonosság nem mindegyik Specire jellemzõ. Az Adrenalin és a Revolution 2,0 kb. akkora, mint más gumiból egy 2,15 (ha lenne ilyen) vagy 2,2. Az Enduro Pro D2 2,2 az akkora, amekkora rá van írva.apropó: speckó gumik. a 2,0-ás speckók tényleg olyan ballonosak, hogy kiteszenk akár 2,1-2,2-es gumit. Most 2,1-es ignitort használok . A Fast track pro és fast track duo között csak a méret a külnöbség ? mert ezt nem fejtik a specialized oldalán. gondolom a fast track minden szinten többet nyújt, mint az ignitor ? azért kérdezem , mert ha ilyen ballonosak, akkor a 2,2-es fast track pro nagyon széles lenne, és hát sártûrés ...