Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#13101
Posted 2006. June 23. - 14:41
#13102
Posted 2006. June 23. - 13:48
Na még egy kérdés és veszek gumit nem gondolkodom tovább:D
A Continental exporer és a Maxxis Ignitor között mi a különbség?
A mintájuk majdnem megegyezik. Defekteket melyik bírja jobban?
Jah, a WTB Weirwolf race 2.1- van vkinek tapasztalata? Ezt ugye lehet rakni elõre és hátra is
Ha érdekel az Ignitort nagyon szidták a bikkmakkban...
Az író szerint kb. semmire se jó.
#13103
vendég_fac€_*
Posted 2006. June 23. - 13:39
A Continental exporer és a Maxxis Ignitor között mi a különbség?
A mintájuk majdnem megegyezik. Defekteket melyik bírja jobban?
Jah, a WTB Weirwolf race 2.1- van vkinek tapasztalata? Ezt ugye lehet rakni elõre és hátra is
#13104
Posted 2006. June 22. - 10:17
sztem csak névmár megint itt:)
I'm lovin it:D
Nézegettem a netet... Specialized Adrenaline 2.0 és a Revolution Pro D2
Az utóbbi elvileg továbbfejlesztés mivel azaz utód és csak fejlesztettek rajta, de nem írja a honlap hogy mit.A mintázat ugyanolyan. Vagy csak marketingfogás?
Én kis naív
de ha keskeny gumit szeretnél akkor ne szemezz vele mert kb 2.2 es méretû...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13105
vendég_fac€_*
Posted 2006. June 22. - 10:11
I'm lovin it:D
Nézegettem a netet... Specialized Adrenaline 2.0 és a Revolution Pro D2
Az utóbbi elvileg továbbfejlesztés mivel azaz utód és csak fejlesztettek rajta, de nem írja a honlap hogy mit.A mintázat ugyanolyan. Vagy csak marketingfogás?
Én kis naív
#13106
vendég_fac€_*
Posted 2006. June 22. - 00:08
Szerintem nem kell a rizsa a nem sárgumikról, hogy sárban mennyira királyok - mert egyszerûen nem azok...
ööö
Sárba legyen sárgumi, de ezen a nyáron eddig mindig belefutottam kisebb nagyobb sártengerbe miközben tekertem:(
És ezért várnám el egy gumitól, hogy bírja bizonyos szintig:)
A szilváson nem voltam csak 2 ismerõsöm és nekik ez van elõl és õk dícsérték. És tényleg mondták, hogy nem ragadós sár volt, hanem hígabb.
#13107
Posted 2006. June 21. - 23:11
nekem elég vegyes tapasztalatom volt vele;
egy light-om van, ami iszonyat könnyû, viszont a tartása nagyon rossz, lehet, azért, mert nagyon el van kopva a mintája, és ez az amúgy is alacsony kocka cucc már nem teljesít így - tjah és nagyon könnyû felütni is
meg sima, ami csak a tandemen ment, arról sok minden érdekeset nem tudnék elmondani, de szvsz inkább hátra jó csak, mivel kellemesen mászik, viszont a kanyarodásban nem túl erõs
#13108
Posted 2006. June 21. - 23:00
nekem bevált.../igaz csak king jimet használtam/Jimmy elõl nem a legjobb, vannak sokkal jobban kanyarodó gummák is
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13109
Posted 2006. June 21. - 22:57
#13110
Posted 2006. June 21. - 22:54
pl a jimmyt elõre is.....A panaracerbõl van tajvani és japán is. És a japán jobb:) és 560g
persze a honlapjukon nem lehet megtalálni...:no:
Nekem egy jó elsõ kerék kell ami sárban is rullez és ez tetszik.
Túrázgatni,maratonozni használom a gépem.
Vagy te mit ajánlanál?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13111
Posted 2006. June 21. - 22:00
A régi az kissé már kopott, Harang gépen figyelt anno, és 500gr. körül van, könnyebb is meg jobban is kopik talán,
az új az meg 800gr környékén, de kevésbé kopik, és sokkal olcsóbb elméletileg (meg kapható )
#13112
Posted 2006. June 21. - 21:45
Szilváson egyébként hol volt sár? Nekem latyaknak és víznek tûnt inkább.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#13113
vendég_fac€_*
Posted 2006. June 21. - 19:18
Egész jól boldogul sárban. Igaz nagyonragadóssárróról nincs tapasztalatom:(
De a Szilvásváradmaratonon jól szerepelt mindkét ismerõsöm gépén:)
szóval link: http://mtbr.com/revi...uct_23296.shtml
ezt találtam a neten
#13114
Posted 2006. June 21. - 19:02
A panaracerbõl van tajvani és japán is. És a japán jobb:) és 560g
persze a honlapjukon nem lehet megtalálni...:no:
Nekem egy jó elsõ kerék kell ami sárban is rullez és ez tetszik.
Túrázgatni,maratonozni használom a gépem.
Vagy te mit ajánlanál?
Sárba nem ajánlanám. SAját mérés az 560g?
#13116
Posted 2006. June 21. - 17:59
off
EBIKEBAN NE BÍZZ, HA SZÁMÍT MIKORRA JÖJJÖN MEG!!!
on
Hát én azért ezt így nem jelenteném ki. Ha meghatározott idõpontba kell a cucc, akkor fel kell õket hívni, egyeztetni, megadják a szállító mobilját is ha kell, vagyis a GLS-en keresztül csomagkód alapján, szóval megoldható. Nekem mindig így volt, nincs velük gond.
fac€: Nem lesz szélesebb a 2,1es Jimmy, max. 2-3mm-vel, de ez csak a kilógóbb szélsõ minták miatt. A Dart 50mm, most mértem le öcsém gépén.
Nem tudom, hogy mire használod a géped, de a Dart mocskosul nehéz a méretéhez képest. Pontos tömegre nem emléxem, de 800g felett volt. Ennyiért könnyebbet is kaphatsz.
#13117
vendég_fac€_*
Posted 2006. June 21. - 14:05
Egyszer rendeltem tõlük sisakot és az jött 48órán belül.
Igaz az olyan termék volt ami vlt nekik raktáron, de ez a külsõ nincs, de occsó
on
#13118
Posted 2006. June 21. - 14:02
Meg tudná mondani valaki, hogy a Schwalbe Jimmy Light 2.1 milyen széles?
Nem találtam adatot erre:( Panaracer Dart-ot raknék elõre és nem akaron, hogy hátul sokkal szélesebb legyen a gumi. És láttam már két 2.1 -es gumi között nagy különbséget.
Megrendelném ebikeon, hogy vizsgák végére megjöjjön és tekerhessem:)
De így nem merem.
off
EBIKEBAN NE BÍZZ, HA SZÁMÍT MIKORRA JÖJJÖN MEG!!!
on
#13119
vendég_fac€_*
Posted 2006. June 21. - 13:04
Nem találtam adatot erre:( Panaracer Dart-ot raknék elõre és nem akaron, hogy hátul sokkal szélesebb legyen a gumi. És láttam már két 2.1 -es gumi között nagy különbséget.
Megrendelném ebikeon, hogy vizsgák végére megjöjjön és tekerhessem:)
De így nem merem.
#13120
Posted 2006. June 21. - 10:30
350gr-os Scwalbe Fast Fred-et keresek!
Kérdéseim:
- hol lehet itthon jelenleg kapni? (ahol azonnal el is vihetõ)
- ha több helyen is van hol a legolcsóbb? (Németo-ból ~5500 Ft/db, ha kicsit több csak itthon, akkor nem szívok a rendeléssel)
- használt valaki 350gr-osat? vélemények? nyilván száraz pályára kéne... (bár erre idén egyre kisebb esély látok )
Szintén csak vélemény: elsõ utamon defektet kaptam vele... nagyon keményre kell fújni. Fura módon nem éreztem, hogy a könnyü súlya okán könnyebb lenne hajtani (azé' hosszabb távon biztos kevésbé fáradtam volna el). Csak szolid utakra, és semmi keménykedés Igazából nincs értelme, több hátránya van, mint amit az egyetlen elõnye nyújt... nem fog sokáig tartani, és nem is olcsó...