Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#12741
Posted 2006. October 06. - 02:02

a sárgumit azoknak találták ki akik a világ két "montis centrumában" (alpok,sziklás-hg) bringáznak. a nagy hegyekben a rendszeres esõzés, már több millió éve eltávolította azt a szemcsenagyságú földréteget ami kishazánk hegyeit borítja. a lánchegységek kõmálladékának sara pedig inkább csak koszos víz. jártam már párszor az alpokban, bringával is, 2napig tartó esõben is, de nem lógtak sárcsimbókok a bringáról.
naez
de költsetek sárgumira ha szerintetek van értelme
#12742
Posted 2006. October 05. - 21:52

#12743
Posted 2006. October 05. - 15:52

#12744
Posted 2006. October 04. - 23:32

schwalbe big jim 2.25 két éve bírja(hátul) és még van rajta minta. meg elég grátisz (ebike-on 2700 per darab)
Bocs ,de a Schwalbe Big Jim itt nem " Szalonos".
A Maxxis Ignitor eXCeption series esküszöm föleg akkor, ha a "kolbaszrol" van szo.
Joval Keskesnyebnek esik ki mind a pl. Schwalbe " Schw. 2,35 = 2,25 Maxxis) es ha 1,9 körül van szo akkor könyü es keven NM vesztesz vele.
A tartosaga is szupper (Bike test szerint) es en is valami 3000km gyötörten vele (Big Jim utan)
Szoval
Maxxis Initor eXCeption Series:)
#12745
Posted 2006. October 04. - 22:39

schwalbe big jim 2.25 két éve bírja(hátul) és még van rajta minta. meg elég grátisz (ebike-on 2700 per darab)Sziasztok!
Jelenleg egy kevláros Maxxis High rollerem van(1.9), terepen megvagyok vele elégedeve, de aszfalton iszonyatosan kopik(akár 5-10km-en is), és mivel még a CC versenyeken is kell használni aszfalton, igen gyorsan elkopik. Szóval,ha tud valaki jó gumikat amik nem kopnak aszfalton és terepen felfelé nem pörögnek ki, az kérem írjon.
Elõre is köszönöm.
#12746
Posted 2006. October 04. - 22:29

és bocs h itt kérdezem csak sürgõs
#12747
Posted 2006. October 04. - 14:27

Jelenleg egy kevláros Maxxis High rollerem van(1.9), terepen megvagyok vele elégedeve, de aszfalton iszonyatosan kopik(akár 5-10km-en is), és mivel még a CC versenyeken is kell használni aszfalton, igen gyorsan elkopik. Szóval,ha tud valaki jó gumikat amik nem kopnak aszfalton és terepen felfelé nem pörögnek ki, az kérem írjon.
Elõre is köszönöm.
#12748
Posted 2006. October 03. - 23:25



azért fura, mert pl. az oldalfalvédelem nélküli K. XC másfél évig futott defekt nélkül, néha unalmamban fújtam csak belé
akárhogy is, bepróbálunk vmi konkrétabbat... (2.3 Conti Tubeless csak gyõzze hajtani

#12749
Posted 2006. October 03. - 23:14

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12750
Posted 2006. October 03. - 23:08

volt egy olyan nap, h 3x javítottunk defektet, tüskéket...
ill. hogy felütõdik 2 bar nyomással az 55 kilós user alatt a turistaúton...

szal nekünk nem jött be, pedig amúgy a mintával, tapadással nincs gond (csere Mythosra, az már OK)
ja és gyárilag contik vannak/voltak benne

#12751
Posted 2006. October 03. - 13:09

nálam serracxc van fenn, kevláros.Van.Faszák.Viszont sztem Seracot ne vegyél, egyszerûen kevés benne az anyag, túl sok tüskét beenged, és nagyon könnyû felütni.
kell bele a vastag conti belsõ, mert az ultralight-ot ami gyárilag benne volt, öcsém egy padkánál odaverte

azért jó gumi, csak vigyázni kell vele.
mondjuk 580g/2.1" mellett lehetne anyag ott is, ahol tényleg szükséges.....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12752
Posted 2006. October 02. - 18:42

#12753
Posted 2006. October 02. - 17:16

Bejött, azt kaptam, amit vártam.Nem csak a fogdosás során tûnt radírszerûnek, hanem a pályán is, elõl a V minta lövi be neked a helyes irányt, hátul a keresztcsíkok pedig a gyorsításban/fékezésben segítenek, a bütykök pedig marják a talajt.Kicsit nehezebb, mint a hétköznapokra szánt IRC Kujo XC 2.25, de nagyobb nála (végre egy 2.3-as, amirõl ez elmondható) és minden tekintetben DH-sabb, de szintén uolyan olcsó.Két defekt azért volt, 1 felütés és 1 tüske, de ez lehet, betudható a Conti CC belsõknek.
Köszke, akkor jó lesz. Endroo is jókat mondott róla.

#12754
Posted 2006. October 02. - 14:35

Nézegettem közben az IRC Mythos XC-t (meg a II-t) [nem tud valaki árat mondani rá?], meg a Michelineket. Valamiért ettõl a "túl olcsó" külsõtõl idegenkedek. Van ezekrõl valami vélemény?
Van.Faszák.Viszont sztem Seracot ne vegyél, egyszerûen kevés benne az anyag, túl sok tüskét beenged, és nagyon könnyû felütni.
Aztán kérek gyakorlati tapasztalatot!
Én is vettem, de kb. még egy hónapig nem tekerhetek, és kíváncsi vagyok, másnak hogy válik be.
Bejött, azt kaptam, amit vártam.Nem csak a fogdosás során tûnt radírszerûnek, hanem a pályán is, elõl a V minta lövi be neked a helyes irányt, hátul a keresztcsíkok pedig a gyorsításban/fékezésben segítenek, a bütykök pedig marják a talajt.Kicsit nehezebb, mint a hétköznapokra szánt IRC Kujo XC 2.25, de nagyobb nála (végre egy 2.3-as, amirõl ez elmondható) és minden tekintetben DH-sabb, de szintén uolyan olcsó.Két defekt azért volt, 1 felütés és 1 tüske, de ez lehet, betudható a Conti CC belsõknek.
#12755
Posted 2006. October 01. - 19:22

Nekem van szürke közepû és undorító sárga is, szerintem totál ugyanaz a kettõ, csak más a festék benne.
szerintem is valami ilyesmirõl van szó, más színû a festék, ennyi. nem tetszik, hazaviszed, átfested:D:D de a szürke tényleg szebb.
#12756
Posted 2006. October 01. - 19:16

Nézegettem közben az IRC Mythos XC-t (meg a II-t) [nem tud valaki árat mondani rá?], meg a Michelineket. Valamiért ettõl a "túl olcsó" külsõtõl idegenkedek. Van ezekrõl valami vélemény?
Nagy sárban nem használtam, de sztem qvajó gumma, ennyi pénzért meg fõleg. Hátul, a keresztbordák segítik a trakciót, és kanyarban is jól tart. Igaz, em sokat használtam (kb. 1000 km), de nagyrészt versenyeken.
A Schwalbe Jimmyhez hasonló. Többféle talajon is használható.Nem kopik túl gyorsan, nálam kb. 2000 km alatt fog elkopni.
Race, no Rest!
#12757
Posted 2006. October 01. - 19:08

vki használt conti prot sárga csíkkal középen?
Nekem szürke közepû volt anno,teljesen rendben, bár kicsit murván fura volt néha. most gondolkodom ára/súlya miatt a contin. De csak sárga van??s kiváncsi vok, milyen. jobban bírja az aszfaltot, vagy pont fordítva.
Nekem van szürke közepû és undorító sárga is, szerintem totál ugyanaz a kettõ, csak más a festék benne.
Rob, ami 1650ért van, az a bringabutikos, szerintem a legalapabb kevláros, de kevláros, én is nézegettem, de nekem az sok hátul a vázamba, ezért maradtam a 2,1esnél. Nem egy aszfalt gumi, eddig laza, homokos utakon bevált, a relatíve szellõs mintázat miatt a sarat sem gyûjti be.
#12758
Posted 2006. October 01. - 17:55

Ezt én is néztem, de mivel nem találtam rajta XC II feliratot, ezért azt gondoltam, az nincs rajta

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#12759
Posted 2006. October 01. - 17:16

vki használt conti prot sárga csíkkal középen?
Nekem szürke közepû volt anno,teljesen rendben, bár kicsit murván fura volt néha. most gondolkodom ára/súlya miatt a contin. De csak sárga van??s kiváncsi vok, milyen. jobban bírja az aszfaltot, vagy pont fordítva.
Nekem sárga van. Az occsó vót. Nem kopik vészesen aszfalton sem. Nekem murván is jól muzsikál. Sztem jó kis gumi.
#12760
Posted 2006. October 01. - 17:04

basszusConti Speed King 2,3", szélesség 53 fölött van, ár 1650Ft, hajtogatható, mérve nem volt, de lehet h. pont 580g az átlagos tömege. A 2,1-es átlagban 540g.

köszi szépen. :prosze:
bár nem hiszem, hogy 1650-ért kevlárosat lehet kapni. az valószzinüleg a 3ply-84tpi lesz, de nekem ebbõl már ha lud legyen kövér alapon a 3ply-180tpi + duraskin verzió kellene, a contik sose az erõs oldalfalukról voltak hiresek...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.