Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#12421
Írta 2007. január 22. - 21:57
-Mekkora? Megveszem!
Mintha egyszer már írtam volna:
Biker! Ami kicsit is vékonyabb mint a rába steiger gumija, az neked már nem játszik.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#12422
Írta 2007. január 22. - 21:31
egyébként meg az a jó benne hogy alacsonyabb nyomáson lehet használni, komfortosabb, jobban tapad, nem pattog el köveken, gyökereken stb....és mernék rá fogadást kötni hogy egy 2,25-ös vagy akár a 2,4-es racing ralph, de még a 2,25-ös nobby nic is kevésbé fog vissza, és könyebb jónéhány 2.0ás-2,1 -es alap cc külsõnél, .
de mindenki azt használ amit akar, csak nekem pl a fent leírtak -mivel nem versenytempóban tépek általában - elönyõsebbenk tünnek mint pár gramm súly+takarítás......
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12423
Írta 2007. január 22. - 21:24
#12424
Írta 2007. január 22. - 21:23
Te Szilárd én is túrázgatok , jó esetben nem is keveset mégsincs 2,2-esnél keskenyebb külsõm,,,,szal nyugodtan neki a 2,35-öt....
Te külön állatfaj vagy.
#12425
Írta 2007. január 22. - 21:23
mi a jó benne, nem fog vissza, meg ilyenek???
#12426
Írta 2007. január 22. - 21:21
Te Szilárd én is túrázgatok , jó esetben nem is keveset mégsincs 2,2-esnél keskenyebb külsõm,,,,szal nyugodtan neki a 2,35-öt....tehát túrázgatsz??
akkor felejtsd el a 2,35öt, 2,1, vagy 1,9 lesz a nyerõ...
ha visszaolvasol, akkro sokan dícsérik a conti explorert, bár az aszfalton kopik, de én most egy olyant fogok boltolni...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12427
Írta 2007. január 22. - 21:17
Vertical terepen tetszik. Betonon nagy az ellenállása.
#12428
Írta 2007. január 22. - 21:10
amit ne: conti vertical
ami eddig bevált: Maxxis Highroller.
(aztán itt kimerül a személyes tapasztalatom)
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#12429
Írta 2007. január 22. - 21:08
akkor felejtsd el a 2,35öt, 2,1, vagy 1,9 lesz a nyerõ...
ha visszaolvasol, akkro sokan dícsérik a conti explorert, bár az aszfalton kopik, de én most egy olyant fogok boltolni...
#12430
Írta 2007. január 22. - 21:06
#12431
Írta 2007. január 22. - 20:57
de lehet rosszul értettem azt, amit írtál...
ha túrázgatsz, akkro 2,1es is elég, ha déházol, akkor nem tudom.
#12432
Írta 2007. január 22. - 20:50
Ja, és nem tudjátok hogy a kevlár borítás a gumiköpeny melyik részére utal?
Segítségeteket elõre is köszönöm
#12433
Írta 2007. január 22. - 20:19
Vagy csak nem tudtál vele menni. Talán okkal használta nagyon sok XC élversenyzõ. Sokan szidják (Atis is...), de szerintem meg csak tudás kell hozzá. Ami - megjegyzem - nálam biztosan nincs meg.
Én az XC/AT-t szídtam, és nem hiszem, hogy a tudásommal van a gond. Ha egy gumi száraz terepen mind fel, mind pedig lefelé instabil, akkor az nem jó. Mikor elkezdtem használni, azt hittem, hogy az elõzõ sérülés miatti félelembõl bénázok, de érdekes módon egy gumicsere megváltoztatta a dolgokat.
#12434
Írta 2007. január 22. - 17:04
Szóval hol lehet kapni? Van 1.9 vagy 2.1-es valahol?
Ha hazai céget nem találsz innen meg tudod rendelni. M.o.-ra is szállítanak.
http://www.bike24.de...fbe2a1f2031cdec
#12435
Írta 2007. január 22. - 16:47
2,1-es létezik, hogy épp kapható -e itthon az kérdés......Látom eddig a Nobby Nic mellett szóltok, tényleg jó a súlya is, a mintája sem néz ki rosszul, de:
ebike-on csak 1.8-ast látok... elég az a szélesség (nem keskeny)?
Ezen kivül csak UST-seket látok, ami nekem nem jó, meg 2,235 széles vagy mi, ami szintén nem jól.
Szóval hol lehet kapni? Van 1.9 vagy 2.1-es valahol?
1,8-ast nem tudom milyen, olyan virslit én max aszfaltra használok
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12436
Írta 2007. január 22. - 16:43
ebike-on csak 1.8-ast látok... elég az a szélesség (nem keskeny)?
Ezen kivül csak UST-seket látok, ami nekem nem jó, meg 2,235 széles vagy mi, ami szintén nem jól.
Szóval hol lehet kapni? Van 1.9 vagy 2.1-es valahol?
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#12437
Írta 2007. január 22. - 16:38
teljesen jó, csak a ralphnak még kisebb a gördülési ellenállása, meg egy hangyatöknyit könnyebb is.....Hátra miért nem jó a nobby nic?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12438
Írta 2007. január 22. - 16:18
#12439
Írta 2007. január 22. - 15:36
nálam konkrétan 800 km alatt kopott 0-ra /hátsó természetesen/ úgy hogy valóban a bütykök fele már rég leszakadt, sárban roszabb mint a racing ralph, vizes köves gyökereken katasztróka, valamint kevés oldalbütyke van amitõl a kanyarstabilitása sem az igazi, ....más baj nincs vele, és tény a gördülési ellenállása csekély, ja és eddigi pályafutásom 4 defektjébõl 2 ezzel a gumival volt, tényleg annyira puha és vékony hogy egy vastagabb pin@szõr átszúrja.......én nem ismertem olyan embert aki saját pénzbõl vette és szerette volna kinti teszteken sem szokott éppen jól szerepelni....és még nem is olcsóa Michelin XCR A/T-vel az a baj, hogy egy köves maraton, és leszakad a bütykök fele a gumiról (szerintem nagyon puha a keverék)... Valószínûleg ez Absalont nem zavarta, de aki szeretne egy évet legalább végigmenni egy gumival, annak gázos lehet
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12440
Írta 2007. január 22. - 15:36
IRC Mythos XC 1.95De ha valaki tud jobbat, ossza meg velem. Segítsetek dönteni, plíz...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]