Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#12401
Írta 2007. január 23. - 21:32
#12402
Írta 2007. január 23. - 19:36
Irónia barátom, irónia!!!Én is túrázgatok, nem is keveset, néha indulok cécó versenyeken is, és nekem sincs 2.3-nál kisebb külsõm. Buta dolog a skatulyák foglya lenni, ha egyszer más jön be. A tárcsáfék miatt is forgatták a fejüket jópár évvel ezelõtt a cécós ismerõsök, manapság már szinte mindenkinek az van. Ugyanez volt/van a vastagabb külsõkkel is, de úgy látom kezdenek azok is terjedni ezekben a körökben...
#12403
Írta 2007. január 23. - 18:13
mennyi a súlya? nekem Schwalbe Silento 2 van, 1,95. városi gumi, aszfalton jó, sima földúton ami nem túl kavicsos poros simán csapatok vele, de a murván elég vicces. sajnos 860g körül van. 1500km alatt alig kopott, de nedves aszfalton elég érdekesen viselkedik, 1 defektem volt még csak vele
asszem 730-750.
#12404
Írta 2007. január 23. - 18:12
#12405
Írta 2007. január 23. - 18:06
http://ebike.hu/term...6-felterep/2526
az ár is szerepett játszott.
#12406
Írta 2007. január 23. - 18:03
És mit csinálsz, ha sááááár van? Buta dolog a skatulyák fogja lenni, s szívni a sárban tolással, mint egy magyar maraton mezõny 80%-a...
:
ekkora sárban ami mostanság van pl, simán elmegyek a 2,25-ös nobby niccel. vagy a king jimmel. ha ennél nagyobb sár van akkor meg aszfalton járok, vagy azon a pár sotter útón, /dömös királykuti nyereg, tahi pap rét, stb/ amik nagyrészt soha nem sárosak......ha meg egy maratonon akkora dágvány van mint a legútóbbi buda pl, akkor szépen otthon maradok, nem tragédia ha egy maraton kimarad az életembõl
de ha nagyon nagyon ott kell lenni akkr veszek egy pár fekete cápát....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12407
Írta 2007. január 23. - 17:46
(a Conti Survival 2.3-as sártûrés bizonyítására meg majd idõpontot egyeztetünk, s majd megmutatod, ugyanis nem hiszem (zárójeles megjegyzés - a pocsolyában gázolás NEM sár) )
kela14 - Én csak azt a tévhitet szeretném eloszlatni, hogy minimális terepre terepgumi kellene, merthát montönbájk. Sajnos (ezer okból kifolyólag), a haza montik jelentõs része csak nagyon ritkán lát terepet. Ez nem baj, mindenkinek a saját döntése, csak nem értem, hogy akkor meg minek a monti? Ezerszer jobb akkor már egy cross vagy oúti bicaj...vagy ha monti,akkor keskeny és kopasz gummával.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#12408
Írta 2007. január 23. - 17:45
a 2.3-as Mátra nagy bütykökkel ellátott CC és outi külsõket érdemes meghagyni a fogyókúrázóknak
#12409
Írta 2007. január 23. - 17:35
És mit csinálsz, ha sááááár van? Buta dolog a skatulyák fogja lenni, s szívni a sárban tolással, mint egy magyar maraton mezõny 80%-a...
Mit csinálnék, ugyanazt, mint a kisebb külsõvel nyomulók, kisebb sárban vígan csapatom, baszom nagy sárban én is tolom. Ezen nem segít egy 2,0-ás külsõ. Mellesleg a Conti Survival 2,3 külsõm nagyon jól bírja a sarat...
#12410
Írta 2007. január 23. - 16:53
És mit csinálsz, ha sááááár van? Buta dolog a skatulyák fogja lenni, s szívni a sárban tolással, mint egy magyar maraton mezõny 80%-a...
kela14;
Minimális földutazáshoz ajánlom a Maxxis Xenith 1.5-öst. De most komolyan, mi a fenének terepgumi pár kilóméter terepért? Én simán csinálok olyat egy slick-kel, hogy feltépek aszfalton, a tetõn átmegyek egy másik aszfaltra (terepen) és letépek aszfalton. Ehhez eszembe nem jutna terepgumit használni. Persze mindenki ott szivatja magát, ahol csak akarja. :chin:
Nem szivatni szeretném magam...
megfogadom a tanácsaitokat.
#12411
Írta 2007. január 23. - 16:41
Én is túrázgatok, nem is keveset, néha indulok cécó versenyeken is, és nekem sincs 2.3-nál kisebb külsõm. Buta dolog a skatulyák foglya lenni, ha egyszer más jön be.
És mit csinálsz, ha sááááár van? Buta dolog a skatulyák fogja lenni, s szívni a sárban tolással, mint egy magyar maraton mezõny 80%-a...
kela14;
Minimális földutazáshoz ajánlom a Maxxis Xenith 1.5-öst. De most komolyan, mi a fenének terepgumi pár kilóméter terepért? Én simán csinálok olyat egy slick-kel, hogy feltépek aszfalton, a tetõn átmegyek egy másik aszfaltra (terepen) és letépek aszfalton. Ehhez eszembe nem jutna terepgumit használni. Persze mindenki ott szivatja magát, ahol csak akarja. :chin:
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#12412
Írta 2007. január 23. - 16:21
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#12413
Írta 2007. január 23. - 16:12
#12414
Írta 2007. január 23. - 16:09
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12415
Írta 2007. január 23. - 11:59
nem, a 2,25 teljesen jó, kifejezetten ballonos cucc, alig fér be a dawg-ba /hüje kona azt az egyet elk..ta, egy 5" mozgó fulli láncvilláa távolsága kisebb mint a merevfarúaké/ ahogy láttam a 2,1-es is teljesen jó, ebbõl az evolution szériából egyedül a 2,1-es racing ralph ami csirke.....No de nem azért mert a Nic 2,25 kb. olyan széles, mint egy átlagos 2,0-2,1-es külsõ, a Nic 2,1-re pedig inkább 1,9-et illene írni?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12416
Írta 2007. január 23. - 11:45
még a 2,25-ös nobby nic is kevésbé fog vissza, és könyebb jónéhány 2.0ás-2,1 -es alap cc külsõnél
No de nem azért mert a Nic 2,25 kb. olyan széles, mint egy átlagos 2,0-2,1-es külsõ, a Nic 2,1-re pedig inkább 1,9-et illene írni?
#12417
Írta 2007. január 23. - 11:41
Te külön állatfaj vagy.
Én is túrázgatok, nem is keveset, néha indulok cécó versenyeken is, és nekem sincs 2.3-nál kisebb külsõm. Buta dolog a skatulyák foglya lenni, ha egyszer más jön be. A tárcsáfék miatt is forgatták a fejüket jópár évvel ezelõtt a cécós ismerõsök, manapság már szinte mindenkinek az van. Ugyanez volt/van a vastagabb külsõkkel is, de úgy látom kezdenek azok is terjedni ezekben a körökben...
#12418
Írta 2007. január 23. - 11:38
Akkor aszfaltra valaki ajánlana valamit minimális földutazással???? Fél órán belül rendelném.
City Contact 1.75. Minimális földutazáshoz tök felesleges Explorer és társaiban gondolkodni...
#12419
Írta 2007. január 23. - 00:58
Én az XC/AT-t szídtam, és nem hiszem, hogy a tudásommal van a gond. Ha egy gumi száraz terepen mind fel, mind pedig lefelé instabil, akkor az nem jó. Mikor elkezdtem használni, azt hittem, hogy az elõzõ sérülés miatti félelembõl bénázok, de érdekes módon egy gumicsere megváltoztatta a dolgokat.
Tudom, de errõl is volt szó, legalábbis Tigger ezt idézte. Mindenesetre sokan panaszkodnak rá, s mégis, egyere több élversenyzõ nyúzza, sõt, kedvenc gummájaként nyilatkozik róla. Az, hoyg ki mennyire tud bringázni, az szerintem nagyon sok dologtól fõgg. Szvsz a Te technikád ezerszer jobb, mint mondjuk az enyém, de valószínûleg más szinten van, mint egy XC élversenyzõé. Mondok egy példát. Pl a Maxxis Flyweight-et én el sem tudnám képzelni a mocsokban. De tudjátok, hogy sok élversenyzõ a Dunamarci idei saras-posványos dagonyáját azzal nyomta le? Nincs is mintája!
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#12420
Írta 2007. január 22. - 21:59
-Déja vu-m van!
-Mekkora? Megveszem!
Mintha egyszer már írtam volna:
Biker! Ami kicsit is vékonyabb mint a rába steiger gumija, az neked már nem játszik.
lol... 1.95-ös gumikkal menekülök is..
Akkor aszfaltra valaki ajánlana valamit minimális földutazással????
Fél órán belül rendelném.