Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#12361
Írta 2007. január 30. - 14:13
Használ valaki conti leadert innen rajtam kívül? Nekem eddig elég jónak tûnt szárazon is meg sárban is, bár fõleg a sarazás érdekelne vele, mert én még csak saras dózerúton mentem vele, azt se nagy tempóban, ott elég jó volt. A mintában elég sok hely van a sárnak, de alacsonyak a bütykök meglátásom szerint, kíváncsi lennék egy saras maratonon elboldugulnék-e vele vagy a tervezett medusával menjek majd.
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#12362
Írta 2007. január 30. - 13:08
#12363
Írta 2007. január 26. - 23:24
amúgy meg marad a Tioga ExtremeXC 2.1(eddig egyszersem ütöttem fel,még Kõszegen, Írottkõ-rõl lefelé sem!!!)
jah..
Sun-Rhino Lite felnim van hátul
Flickr
#12364
Írta 2007. január 26. - 19:00
Bocs, hogy beleszólok!
Én 1,9-es Ritchey Excavadert használtam a 2006-os saras maratonokon és a 24óráson is.
Egyszersem ragadtam be, nem estem, tökéletesen bevált (top maraton összetettben u15-ben második helyet sikerült összehoznom ezzel a gumival).
Jövõre is ezt rakom fel, akármilyen lesz az idõ, nekem nem kell sárgumi.
#12365
Írta 2007. január 26. - 16:13
nekem az edge most elöl van,de még nem volt alkalmam kipróbálni sárban,mert mire kimentem volna, befagyott minden..7végén meg felmelegedés,és gondolom felszárad..
vagy szerintetek elõre nem jó?
elvileg elore es hatra egyarant jo
RAUH-Welt
B E G R I F F
#12367
Írta 2007. január 26. - 01:11
#12368
Írta 2007. január 26. - 01:02
most, hogy így visszaemlékezem, elismerem, hogy igazad van:)...nade milyet akkor, ami: olcsó, sárgumi és mondjuk úgy, hogy szerintetek vékony?
bontrager mud x 1.8. Pana TrailRakert is szeretik
a conti explorerem nem kimondott sargumi, de azert eleg jol turi. kiprobalnam az edge-t is, de nincs belole ust
RAUH-Welt
B E G R I F F
#12369
Írta 2007. január 26. - 00:22
#12370
Írta 2007. január 25. - 00:01
racing ralphnak két hátránya vanegy gyors választ kérnék az okosoktól:
Schwalbe Racing Ralph, Nobby Nic vagy IRC Mythos XC2? (2.1-es méretben, és UST kivitelben)
a szivem a kisebb súly miatt a Racing Ralph-hoz húz... Maratonra, esetleg 1-2 XC versenyre, plusz kizárólag terepre kellene.
1, rohadtul kopik
2, kis sár, és felejtsd el
3, elõre én nem szeretem annyira
nekem eddig a hátul ralph /de 1500-2000 km a vége-igaz vegyes használatban/ elõl noby nic párosítás a legjobb az eddig próbáltakból.......viszaont ahogy jön egy kis sár ugrik fel hátra is a nic.....az egyébként nem is kopik annyira, cserébe kicsit nagyobb a görd. ellenállása....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12371
Írta 2007. január 24. - 23:49
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12372
Írta 2007. január 24. - 21:54
Schwalbe Racing Ralph, Nobby Nic vagy IRC Mythos XC2? (2.1-es méretben, és UST kivitelben)
a szivem a kisebb súly miatt a Racing Ralph-hoz húz... Maratonra, esetleg 1-2 XC versenyre, plusz kizárólag terepre kellene.
#12373
Írta 2007. január 24. - 19:45
#12374
Írta 2007. január 24. - 18:47
ON Passzolok, azt hiszem a BikeTrade forgalmazza, de majd utánajárok. Az tudom, hogy horroráron (8ezer) van kiírva, de szerintem itthon annyiért még senki sem vette meg. Egyébként jó, mert magas de keskeny. Amit írtam. S ez ritka azért. Száraz-kövesen megszívod vele, s a vizes gyökereken is imádkozni kell (mint minden sárgumival). Én azért ezt vettem, mert talán a legolcsóbb sárgumi.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#12375
Írta 2007. január 24. - 18:42
hát ilyen karbon piroscsikos meridája volt, meg fehér cipõje:D
#12376
Írta 2007. január 24. - 18:40
Ehhez képest az elsõ 20 sárgumival ment.Szilváson alig kellett a sárgumi annyira folyt a sár.
DaveRider;
A Pana Mud Pro 4000 körül van, s ha a haverod azzal ment volna, akár lehetett volna 16. is. (már ha tényleg õ lett 17. és a katonasíroknál elõztem meg )
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#12377
Írta 2007. január 24. - 18:32
#12378
Írta 2007. január 24. - 18:30
A sebesség mindent megold.
#12379
Írta 2007. január 24. - 18:27
#12380
Írta 2007. január 24. - 18:27
A sebesség mindent megold.