Sziasztok!
Szimpatizálok a Maxis Minion DH külsõvel csak éppen azt nem tudom hogy melyik keverék milyen!Tudna vki ebben nekem segíteni?
Van ugyebár a:
42a Super Tacky és a 50a MaxxPro keverék.
Melyik milyen, mire jó?
Elõre is örök hála!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#12361
Írta 2007. február 02. - 00:13

#12362
Írta 2007. február 01. - 18:35

Hát 8 barnál még nem sikerült felütnöm, de asszem azt már a felni sem bírná 
szerk: nem tudom a 0,45-ös mennyi, de ez 49g

szerk: nem tudom a 0,45-ös mennyi, de ez 49g
#12363
Írta 2007. február 01. - 18:34

És a felütéses defektet, hogy bírja a latex? Mennyivel könnyebb, mint egy 0,45ös butyl?
A sebesség mindent megold.
#12364
Írta 2007. február 01. - 17:03

Nincs nagy választék latexbõl? Contit, Schwalbét, Panaracert választhattam egy kifejezetten nem oútikkal foglalkozó boltban. Az viszont szégyen gyalázat, ha tényleg létezik ezekhez spéci ragacs és a nagykerek nem tudnak róla...
Na majd mindjárt megnézem mit dob ki a google.
Ha az a kérdés minek általában a latex, akkor Endroo részben megadta a választ + könnyebb, kisebb a gördülési ellenállás. Ha az a kérdés minek nekem a latex, akkor arra már nehezebb a válasz. Ha jobban belegondolok semmi értelme (eddig sem kaptam sok defektet, tök mind1 hogy a napi bicajozás végén 32,1-et vagy 32,2-õt mutat a km óra az átlagra), de akkor ugyanúgy semmi értelme a Dura cuccoknak vagy a karbonnak sem
. Ha nem fogom tudni megragasztani visszatérek a butylhoz.
Na majd mindjárt megnézem mit dob ki a google.
Ha az a kérdés minek általában a latex, akkor Endroo részben megadta a választ + könnyebb, kisebb a gördülési ellenállás. Ha az a kérdés minek nekem a latex, akkor arra már nehezebb a válasz. Ha jobban belegondolok semmi értelme (eddig sem kaptam sok defektet, tök mind1 hogy a napi bicajozás végén 32,1-et vagy 32,2-õt mutat a km óra az átlagra), de akkor ugyanúgy semmi értelme a Dura cuccoknak vagy a karbonnak sem

#12365
Írta 2007. február 01. - 15:44

nehezebben lukad, viszont jobban ereszti levegõt. tehát nem néha kell bringázás közben pumpálnod, hanem minden héten otthon

#12366
Írta 2007. február 01. - 15:43

viszont volt aki azt állította, hogy némelyik latex belsõ ragasztható (normál ragasztóval és folttal), némelyik nem.
Köszönöm!
Hello,
igaza volt, van olyan latex amit ragasztani lehet rendes tiptop folttal, van amit nem. Ez utóbbira spec latexbelsõ-ragasztót-folto kell keresni, itthon nem hiszem hogy túl elterjedt lenne, hiszen latex belsõbõl sincs túl nagy választék.. Szerintem érdemes lenne megpróbálnod az öntapadós foltot amit csak lehúzol és ráragasztod a csipapírral kezelt latex belsõre (Azt hiszem az Altrixnak vagy az Authornak van ilyen foltja) ez talán jó rá...
Amugy minek latex belsõ :chin: ?
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#12367
Írta 2007. február 01. - 15:16

Mégegyszer felvetném a latex belsõ ragasztásának problémáját! Az elõzmény annyi, hogy nem sikerült normál ragasztóval és folttal megragasztanom a Panaracer belsõmet, mire itt azt a választ kaptam, hogy annak külön ragasztója és foltja van. Ezek után elmentem a kedvenc boltomba és mivel polcon nem volt megrendeltem. Tegnap ismét benéztem a boltba és kiderült, hogy a hazai nagykerek egyikében sem hallottak ilyenrõl, viszont volt aki azt állította, hogy némelyik latex belsõ ragasztható (normál ragasztóval és folttal), némelyik nem.
Tegnap vettem két Conti GP Supersonic (latex) belsõt is. Ezek egész másképp néznek ki mint a Panaracer. A Pana olyan mint egy koton, a Conti pedig hasonló mint egy butyl belsõ. Lehet, hogy ezt meg fogom tudni ragasztani?
Ha valakinek van valami használható gyakorlati tapasztalata latex belsõ ragasztásban légyszi segítsen! Fõleg az érdekelne, ha tényleg van ilyen spéci latex ragasztó hol lehet konkrétan kapni.
Köszönöm!
Tegnap vettem két Conti GP Supersonic (latex) belsõt is. Ezek egész másképp néznek ki mint a Panaracer. A Pana olyan mint egy koton, a Conti pedig hasonló mint egy butyl belsõ. Lehet, hogy ezt meg fogom tudni ragasztani?
Ha valakinek van valami használható gyakorlati tapasztalata latex belsõ ragasztásban légyszi segítsen! Fõleg az érdekelne, ha tényleg van ilyen spéci latex ragasztó hol lehet konkrétan kapni.
Köszönöm!
#12368
Írta 2007. február 01. - 11:33

Hello,
ha ajánlhatok egy XC/maraton köpenyt,....
na hát ez egy korrekt leírás volt, köszi

#12369
Írta 2007. február 01. - 09:58

Na ok, csak nekem nincs meg és nem is tudom sehonnan megszerezni.
Valaki röviden összefoglalná, mit írnak róla a cikkben?
KÖszi.
Küldtem privit
Sp
#12370
Írta 2007. február 01. - 01:30

ühüm, a defektállóságot kihagytam: egész évben kb 3 defektet kaptam, abból 1 felütéses, 1 üvegszilánk és 1 mindmáig azonositatlan / de nem repülõ
tárgy okozta a defektet...

High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#12371
Írta 2007. február 01. - 01:26

Hello,
ha ajánlhatok egy XC/maraton köpenyt, akkor az a Specialized Houffalise Pro /1.8", kevlár, 420 g, tubeless és nem tubelesses is van, középen és a szélén eltérõ keménység/...
Egész szezonban ilyennel mentem, hiszen a sáros versenyek okot adtak a keskenyebb külsõk használatára, viszont év elején ezt még nem tudtam hogy egész évben trágya idõ lesz, ezért nem vettem egy Black Shark
1.5-ös gumit, helyette 2 ilyen mellett döntöttem, a száraz versenyek miatt... Viszont amire rájöttem, hogy minden körülmények között használható, jó gumi marad a speci lásd:
Híg sár: Ebben a közegben a legjobb, hiszen nagyjából erre tervezték, sûrû bütykei közül kifolyik a sár, kapaszkodó- és fékezõképessége tökély és az oldaltartással sincsenek gondok /Pl:Szilvás maraton/ Mászás: 5/5 Fék:4.5/5 Oldaltartás:4.5/5
Sûrû sár:Itt már nem annyira remekel, hiszen sûrû mintáiba beleragad a sár. Eltemetni mégsem szabad, hiszen a szélessége miatt nem 'áll be' a kerék, ha valakinek van ereje (lásd Én :-) akkor simán túl lehet élni ezeket a részeket... Mászás: 3/5 Fék:3/5 Oldaltartás:3.5/5
Száraz: Itt meglepetést okozott a gumi hiszen elég késõn volt az elsõ nagyjából sármentes verseny, ez volt Sopron és eddig nem igazán tapasztaltam ki a gumi száraz anyaföldön való képességeit. Annyit mondhatok hogy a 2 db nagyjából száraz versenyen /sopron, mátra maraton/ kiválóan teljesített, a szélessége ellenére. Sokkal többet tud szárazon, mint azt ahogy elsõ látásra gondolnánk. Kapaszkodása átlagon feletti, a Bükk Maraton hillclimben egyszer sem csúszott meg, talán ennek is köszönhetem az elõkelõ 2. helyezést Specziár Viktor mögött. Oldaltartása köves részeken is fenomenal. Ilyen gyorsan eddig egy gumival sem tudtam kanyart bevenni..Pontok: Mászás: 5/5 Fék:4/5 Oldaltartás:4.5/5
Aszfalt: Kicsit nehezen gördül, de a terepképességei kárpótolnak ezért. Az oldaltartása itt is jó, vizes aszfalton sem halálos mint például a Ritchey Z-max. Itt nem irok mászást hiszen aszfalton nem csuszik
Fék: 3/5 O.tartás:4.5/5
Tartósságáról annyit, hogy 2006-ban körülbelül 15-20 ezer km-t mentem ebbõl körülbelül 8 ezret ezzel a gumival, 4 ezernél cseréltem az elsõ/hátsót és annyit mondhatok hogy még legalább 5 ezer km-t bele lehet gyûrni, ami azért egy 420 g-os külsõnél fantasztikus teljesítmény
Uff... rövidke kis irásom végére értem, bármien kérdést szivesen fogadok
Ja, az oldalfalára vigyázni mert a másik gépen a túl hosszúra hagyott és persze kupak nélküli elsõ begyûrt fékbowden elszabta az oldalát, át lehet rajta látni... Pápá
ha ajánlhatok egy XC/maraton köpenyt, akkor az a Specialized Houffalise Pro /1.8", kevlár, 420 g, tubeless és nem tubelesses is van, középen és a szélén eltérõ keménység/...
Egész szezonban ilyennel mentem, hiszen a sáros versenyek okot adtak a keskenyebb külsõk használatára, viszont év elején ezt még nem tudtam hogy egész évben trágya idõ lesz, ezért nem vettem egy Black Shark
1.5-ös gumit, helyette 2 ilyen mellett döntöttem, a száraz versenyek miatt... Viszont amire rájöttem, hogy minden körülmények között használható, jó gumi marad a speci lásd:
Híg sár: Ebben a közegben a legjobb, hiszen nagyjából erre tervezték, sûrû bütykei közül kifolyik a sár, kapaszkodó- és fékezõképessége tökély és az oldaltartással sincsenek gondok /Pl:Szilvás maraton/ Mászás: 5/5 Fék:4.5/5 Oldaltartás:4.5/5
Sûrû sár:Itt már nem annyira remekel, hiszen sûrû mintáiba beleragad a sár. Eltemetni mégsem szabad, hiszen a szélessége miatt nem 'áll be' a kerék, ha valakinek van ereje (lásd Én :-) akkor simán túl lehet élni ezeket a részeket... Mászás: 3/5 Fék:3/5 Oldaltartás:3.5/5
Száraz: Itt meglepetést okozott a gumi hiszen elég késõn volt az elsõ nagyjából sármentes verseny, ez volt Sopron és eddig nem igazán tapasztaltam ki a gumi száraz anyaföldön való képességeit. Annyit mondhatok hogy a 2 db nagyjából száraz versenyen /sopron, mátra maraton/ kiválóan teljesített, a szélessége ellenére. Sokkal többet tud szárazon, mint azt ahogy elsõ látásra gondolnánk. Kapaszkodása átlagon feletti, a Bükk Maraton hillclimben egyszer sem csúszott meg, talán ennek is köszönhetem az elõkelõ 2. helyezést Specziár Viktor mögött. Oldaltartása köves részeken is fenomenal. Ilyen gyorsan eddig egy gumival sem tudtam kanyart bevenni..Pontok: Mászás: 5/5 Fék:4/5 Oldaltartás:4.5/5
Aszfalt: Kicsit nehezen gördül, de a terepképességei kárpótolnak ezért. Az oldaltartása itt is jó, vizes aszfalton sem halálos mint például a Ritchey Z-max. Itt nem irok mászást hiszen aszfalton nem csuszik

Tartósságáról annyit, hogy 2006-ban körülbelül 15-20 ezer km-t mentem ebbõl körülbelül 8 ezret ezzel a gumival, 4 ezernél cseréltem az elsõ/hátsót és annyit mondhatok hogy még legalább 5 ezer km-t bele lehet gyûrni, ami azért egy 420 g-os külsõnél fantasztikus teljesítmény
Uff... rövidke kis irásom végére értem, bármien kérdést szivesen fogadok

Ja, az oldalfalára vigyázni mert a másik gépen a túl hosszúra hagyott és persze kupak nélküli elsõ begyûrt fékbowden elszabta az oldalát, át lehet rajta látni... Pápá
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#12373
vendég_unit_*
Írta 2007. január 31. - 22:11

#12374
Írta 2007. január 31. - 22:07

Van egy Mavic 325 Disc felnim Maxis Minion Dh 2.35 köpennyel. Szeretnék venni egy másik köpenyt, ami rendes úton kényelmesebb
http://ebike.hu/term...-22-ig-mtb/2498
http://ebike.hu/term...6-felterep/2499
A kettõ között filózok ha valaki tud jobba akkor kérem segítsen
http://ebike.hu/term...-22-ig-mtb/2498
http://ebike.hu/term...6-felterep/2499
A kettõ között filózok ha valaki tud jobba akkor kérem segítsen
#12375
Írta 2007. január 31. - 14:35

Smart sam: júniusi szám, gumiteszt.
Na ok, csak nekem nincs meg és nem is tudom sehonnan megszerezni.
Valaki röviden összefoglalná, mit írnak róla a cikkben?
KÖszi.
VaNick
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#12376
Írta 2007. január 31. - 00:40

hát izé ilyen:
Erre gondoltam. Nyálkás idõben engem többször megtréfált. Murván is jobb ha elfelejted. Salzkammergut Trophy-n Flowval mentem de baromira visszafogott azzal h. nem lehetett normális sebességgel kanyarodni a murvás dózerutakon mert csúszott az elsõ kerék. Explorer kiszámíthatóbban és késõbb csúszik meg, akkor is szerencsére csa a 2 kerék együtt.
#12377
Írta 2007. január 30. - 21:14

hát izé ilyen:
Conti Leader
Én is ilyet használok most. Szerintem nem rossz. Nekem is az tünt fel hogy a sarat nem veszi fel annyira pedig nem egy esõ gumi. Elég jól gördül aszfalton csuszos helyeken is elég jól kapaszkodott inkább csak nagyobbn sebeségnél csuszos saras uton vált bizonytalaná, de szerintem jó kompromiszum.
#12378
Írta 2007. január 30. - 16:18

Smart sam: júniusi szám, gumiteszt.
Ez megvan. Még valaki? Kiváncsi lennék más szubjektív véleményre is.
Mielött bárki mondaná, jártam az mtbr-en is.
Sp
#12379
Írta 2007. január 30. - 15:59

#12380
Írta 2007. január 30. - 14:40

Smart Sam-rõl vélemény engem is érdekelne...
Kapni ezt hol lehet?
probáld az ebike-t.
Mindenesetre vékonynak tûnik. A 2.1es vékonyabb, mint a 2es Mislenem. De terepen milyen lehet?