Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#12021
Posted 2007. March 23. - 21:59
A sebesség mindent megold.
#12022
Posted 2007. March 23. - 21:52
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12023
Posted 2007. March 23. - 21:46
adok neked egy 2,3-ast ingyé ha kell.....Wtb weirwolffal van valakinek tapasztalata, fõleg a kanyarodás érdekel?
egyébként addig elég jó mig le nem esik 2 csepp esõ....vagy egy kis sárba nem kerül
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12024
Posted 2007. March 23. - 21:43
A sebesség mindent megold.
#12025
Posted 2007. March 23. - 21:14
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12026
Posted 2007. March 23. - 21:11
basszus dante kér volt írnod...defekt:S...hát ez az amit utálok sajna mert már állt bele szög drót tüske minden szar általában akkor amikor siettem...hát na mindegy és a twister dual kevlar?
Nem értem mit kell parázni, ha nem akácosban közlekedsz, akkor kb. ugyanannyi defektet kapsz minden hasonló tömegû 2" körüli gumival, valamennyire számít a mintázat állapota is. Twistert hanyagolnám, keskenyebb, kisebb mintázatú mint az Explorer, a dual meg kopósabb is mint a sima. Mennyit tekersz évente h. ennyit tökölsz a gumiválasztással
? A terepgumikat is legalább 50%ban aszfalton használom mivel 25-30km-t kell tekernem a hegyekig, mégsem kopnak el 1-2000km alatt.
Ha olcsón meg akarod úszni a gumi kérdést, akkor ha terepezõs kedvedben vagy Explorer, ha esik és sár van, akkor meg értelmesebb aszfalton küldeni mint szétrágatni a sárral az egész meghajtást, szóval Conti Sportcontact. A bringabutikban ócsóért megúsznád a dolgot ha még van az említett gummákból.
#12027
Posted 2007. March 23. - 21:08
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#12028
Posted 2007. March 23. - 21:01
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12029
Posted 2007. March 23. - 20:56
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#12030
Posted 2007. March 23. - 20:51
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12031
Posted 2007. March 23. - 19:36
A sebesség mindent megold.
#12032
Posted 2007. March 23. - 19:22
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12033
Posted 2007. March 23. - 19:14
#12034
Posted 2007. March 23. - 19:02
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12035
Posted 2007. March 23. - 18:05
#12036
Posted 2007. March 23. - 15:43
Elöl Racing Ralph-ot használok. Meg hátra is, ha a flyweight-nek durva a terep. Idén kipróbálom a NobyNic-et elõre.
Igen NoTube-bal. De belsõvel sem gáz. 1,5 szezont mentem vele belsõvel is (95g-os xxxlight) de szúrásos defektet nem kaptam. (csak a felniszalag elcsúszása miatt a felni kivágta a párszor a belsõt, de ez nem a külsõ hibája)
én michelin latex-et spejzoltam be.
azt beszélik, hogy többet bír, mint egy átlag belsõ. a levegõ eresztéssel nem lesz gond, mert mint az ünnepicipõt, alkalmakkor fogom csak használni...
schwalbe nem bejövõs, mert túl puha. bár gondolom ez a flyweight is olyan lesz...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#12037
Posted 2007. March 21. - 10:38
#12038
Posted 2007. March 21. - 09:58
Helló Mindenki! Valakinek tapasztalata esetleg Schwalbe SmartSammel kapcsolatban???Ne legyen sóher, ossza meg!!
kb 200km-em van benne (drótos verzió), de sajnos fõleg csak aszfalton. Ott elég jó a gördülési ellenállása, és nem is zajos. Ja, és a vizes aszfalton sem csúszik annyira, mint a Mishlenem (ezt tegnap egy majdnem perecnél tapasztaltam). A döngölt, vagy poros utakon nem volt vele problémám, ahogyan homokban sem (ott nagyon jó). Sárban viszont nem érdemes próbálkozni, mert mindent összeszed, csúszik, és nem is tisztul a sok minta miatt.
Köveken és sziklákon még nem próbáltam.
Egyébként én elöl használom. És inkább általános (edzés, örömbringázás, túra) célra javasolnám, mint teljesítményorientált felhasználásra. Arra viszont jó szívvel.
Sp
#12039
Posted 2007. March 20. - 22:24
#12040
Posted 2007. March 20. - 18:13
Specialized Crossroads trekking bringara keresek uj kulsot, 28x1.4"-est. kettot neztem, Schwalbe Marathon Supreme es Marathon XR. nem tudom melyik a jobb szamomra, korulbelul 50% aszfalt es 50% erdei osveny-re hasznalnam. gondolom a supreme jobb, csak a mintazata alapjan nem tudom, hogy poros, kis kavicsos osvenyen mennyire jo valasztas.
elore is koszonom a tanacsokat.