McGywer: Pont ezért keresgélek és kérdezlek titeket hogy halljam hogyha vmelyik jó/rossz :prosze:
agneovo: Hát a dór felett ahol nagyjából a felnivel kéne tlaálkoznia van körbe egy csík a gumin. Ha az fél milivel el van csúszva gyik oldalon, akkor féllel el van a másikon is csúszva, így olyan mintha 8as lenne benne...
Tigris: Explorernél jobban? Mert az ritkább(nak tûnik) középen...


A 3szög aljánál már elég messze vannak 2 oldalt a bütykök... De a 2 gumit nem tudtam még összemérni, szal még mindig az evli dolgokat kérdem tõletek akikpróbátlák mindkét népszerû gummát :prosze: .
A 120tpi miatt tetszett még, mert defektre kisebb esélyem van (sokkal) vele, nem? Mivel ebben a gépben nem lesz defektvédõ kevlárszallag!
Mááásik, hogy mislen gummára ami 120tpi-s azt mondták hogy nedves aszfalton halálos; ez a többi kemény gumira is igaz? (Mondjuk inkább az mint defekt... azzal legalább tudok számolni... ileltve Explorer állítólag felütéses defektre is hajlamos a vékony/gyenge oldala miatt - más szerint meg csak keményre kell fújni; mondjuk én keményre is szoktam.)
Hmm, most látom: Explorer: 3 Lagen / 84 tpi
ExplorerPro / Supersonic: 3 Lagen / 170 tpi
Ha nincs igazán különbség gördülési ellenállásban akkor Explorer Pro :prosze: .
Még a héten választ adnak Smart Sam 2,25 Lightra, azt még megvárom. De gyanítom nem lesz, pedig jókat írnak róla...
Hotmaat: Ha a szövet/gumisûrûség ugyanolyan akkor igen. Ha keményebb az egyik, az tartósabb, nehezebben kapsz defektet, de a ridegebb gumi néha rosszabb - elvileg pl nedves aszfalton.