Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#11981
Posted 2007. March 26. - 21:22
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11982
Posted 2007. March 26. - 21:21
#11983
Posted 2007. March 26. - 21:16
Explorer Pro mellé még egy alternatíva:
Smart Sam 2,25 Light
Weight (Gramm) 590 g
Méretéhez képest jó, remek gördülési ellenállás, jó kapaszkodás és kanyarsebesség. (a 2,1esbõl a Light 520gr, szal inkább 2,25)
Igen, látom ignotoron hogy gördülési ellenállás nagy, és aszfalton csak lightosan szabad vele menni...
Exploreren meg 5 perc szünet van a bütykök között, ami mászás/fékezhetõség és gördülési ellenállá szempontjából sem tûnik a legjobbnak...
NanoRaptor 540g, jó fékezhetõ, jól kapszkodik, de oldalsebeg téren sztem nem produkál fényeset...
2,9K
Talán a 3 közül még ez a legjobb... Ilyet nyúzott már vki?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11984
Posted 2007. March 26. - 21:07
#11985
Posted 2007. March 26. - 20:53
elonyere valik, hogy konnyu, es ballonos.
kicsit gyorsan is kopik. talan puha anyaggal probaltak kompenzalni a sz.r mintazatot
en nem ajanlom.
Explorert vagy Ignitort vegyel.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11986
Posted 2007. March 26. - 20:47
amúgy abszolút jók a 2,2-es 2,3-as gumik, csak ami jó és könnyû az drága is.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11987
Posted 2007. March 26. - 20:38
vizes aszfalton minden gumi csuszik
Csak az nem mindegy hogy mennyire!
Pl vizes köveken az IRC FreedomCross V-Claw-val teljesen jól tudomirányítani a bringát és binztonságosan haladok. Míg a Medusákkal 20al is alig merek menni mert csúszkál mindenfelé a rákba, ott ahol 35-40el jobb kontroll mellett jövök az IRCvel. Bükkön ezzel pl 'apró' hátrány szedtem össze
Black Jacket akartam tegnap tesztelni, az végülis elmaradt, de olyan helyen nem pörgött el egy náalm 10kgval könnyebb rider alatt ahol alattam a az IRC el-elpörgött, pedig nagggyon zsír ez az irc gumma...
Gondolkodom egyébként 2,2-2,3as gumikon is... CC/AM felhasználásra van értelme ha olykor agersszívebben megyek, többet fog? (gondolom...)
Ez?
Nokian NBX Lite 26x2,2" 3,5K
26x2.2 (550g swa)
26x2.2 (650g sw)
Ill IRC Back COuntry 2,25 2,8K 690gr
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11988
Posted 2007. March 26. - 15:55
#11989
Posted 2007. March 26. - 15:41
#11990
Posted 2007. March 26. - 15:31
vizes aszfalton minden gumi csuszik. max az ilyen extrapuha 40A-s maxxisok nem. dehat nem is arra vannak a terepgumik, igaze? meg kulonben is lehet azt a csuszkalast kontrollalni, en kulon szeretem
Ez Ok, de amikor gurulás közben egy pad mellett meg akarok állni, és a hátsó kerekem kisodródik alólam, míg az elsõ irányítható marad, addig a hátsó gumi a hibás. És nem elöször fordult elõ sem velem, sem mással:
"Weaknesses:Your life is in danger when you use this tire on wet asphalt. In fact i have the half-wet version. It's like on ice! Awesome effect! Congratulation for Michelin !" Stan
Link
Tényleg veszedelmes. De egyébként egy mindenre de semmire sem kiemelkedõen jó EZ a gumi.
És nem vagyok egy vad kerekezõ, így szerintem nem közelítem használat közben a gumik tûrõképességének a határát, de ezzel sikerült elérnem.
Sp
#11991
Posted 2007. March 26. - 14:53
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11992
Posted 2007. March 26. - 10:38
Misi Country Trail-t ne! Tavaly koptattam 2-õt, az egyik most is hátul van, és semmi kiemelkedõ (talán jól gördül), de vizes aszfalton halál! Esõ után fékezésnél blokkol az elsõ (!) kerék, és csak csúszol. Kanyarban meg borulsz. Nem kellemes.
Sp
#11993
Posted 2007. March 25. - 15:34
ultralight----------------nemtúlkönnyûdeelégerõs-----------------dh
A középsõt szeretném leginkább, van 1-2 emlékem a naplemetében ahogy a vállamon viszem kilómétereket a biciklit 100000 szúnyog kíséretében (mert rossz belsõ volt nálam ). De azalatt is felzabáltak a dögök míg szereltem... hogy hogy néztem ki mire az úthoz értem azt hagyjuk, rajzfilmben már láttatok ilyet úgyis... (Pl ha jól értettem Dante által javasolt belsõ inkább az elsõ kategóriába tartozik )
Aszfaltos fékezõs annyi, hogy hegyrõl lefele olyan helyen ahol elvileg nem illene jönnie autónak volt már prászor hogy jött, és 50-60ról intenzív lassítás és kanyarodás nehézkes, meg nem csúszott, de jobban nem lehetett húzni mert így is éreztem hogy kicsit sodródik (mert ráadásul mindkétszer kanyarban jött szembe az áldás), ennyibõl gondoltam hogy elõnyös lenne a kis gördülési ellenállású/középen majd összeérõ mintázatú gumma... így is leht olykor hallani hogy szegény IRC mintha gyûrõdne 1-1 intenzívebb lassításkor
Akkor külsõ a szípsíges Explorer Pro lesz :prosze: .
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11994
Posted 2007. March 25. - 15:14
nobby nic állat jó -mondjuk 2,1-est nem tudom olyan virslim nem volt - csak az ust nehezebb mint a hagyományos + 1 átlagos -cca 160g- belsõ.....nekem is explorer van, es kiraly. sarban is jo, aszfalton mondjuk nem a leggyorsabb.
most kaptam egy par nobby nic-et [2.1 ust] ha a contik elkopnak, akkor ezek kerulnek fel. mintara jonak tunik
belsot pedig nem hasznalok, mert folosleges :matrix:
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11995
Posted 2007. March 25. - 15:07
most kaptam egy par nobby nic-et [2.1 ust] ha a contik elkopnak, akkor ezek kerulnek fel. mintara jonak tunik
belsot pedig nem hasznalok, mert folosleges :matrix:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11996
Posted 2007. March 25. - 14:53
#11997
Posted 2007. March 25. - 14:42
Esetleg 1,5mm vastagságu Maxxis DH belsöt, alig 490g Egyszerüen kész horror hogy mekkora böszme állát ez a belsö.
Komolyra foditva a szot, ha nem vagy gramm mániás akkor schwalbe a13 (vagy mi) belsö 190g és szerintem elég jol birja a kiképzést.
Specialized! 160 gramm és eddig ez a legjobb belsõm!
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#11998
Posted 2007. March 25. - 14:40
Komolyra foditva a szot, ha nem vagy gramm mániás akkor schwalbe a13 (vagy mi) belsö 190g és szerintem elég jol birja a kiképzést.
#11999
Posted 2007. March 25. - 14:32
Belsõgumira tipp, vagy ami a polcon van a boltban?
Maxxis SL - 116/123 gramm, s 1000 pénz. Mi kell még?
(vegyél hozzá soook Tip-Top foltot... )
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás