... Speci Houffalize Pro 1.8 420 g
Iszonyat jó nekem mindenhol bejött, csak azért nem ajánlottam azt mivel itt 2.1.nél nagyobbakról volt szó...
alternatívaként eztet: Maxxis Larsen TT
lehet veszek egyet délután, aztán egerszegen berepülöm

... Speci Houffalize Pro 1.8 420 g
Iszonyat jó nekem mindenhol bejött, csak azért nem ajánlottam azt mivel itt 2.1.nél nagyobbakról volt szó...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
nagy balkán az hogy a tavalyi széria több mint 1 év után elfogy... :wtf:Me' Balkán? :wtf:
de az csak lejtõ iránybaSpeci Enduro Pro D2
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
na látod ezért nem jó az elméleti fejtegetés......a RR pont nem jó mindenes...1ezzetek meg hogy ballonos vagy 1,9es, jó?
Én magam részérõl 2,25ösöket is nézegettem, meg 2,1eseket is, tudom nagyjából milyenek; azért van hogy 2,1-2,3ban gondolkozom, lehetõleg 0,5-0,6kg tartományban.
Kis ellenállás nem mindig rossz terepen, pl Excavader meg Jimmy is egész tûretõen teljesít. Persze minél durvább keresztirányú kapszkodó része van ami terepen jó annél rosszabb ált a gördülési ellenálása. Nem vmire 100%ig jó gumit keresek, pláne nem 5 dologra 100%ig jó gumit, ennyire nem vok ****. [15%aszfalt, 30%murva, 20%döngölt föld,15%kõ, 10%sár, 10%egyéb]Van súly, gördülési ellenállás, kapaszkodás/fékezés, irányítás/kanyarsebesség tapadás-kopás és ár paraméterek, ezeket, meg azt hogymire használom próbálom összehangolni. Sztem nagyjából le is szûrhetétek azok alapján amiket nézegettem. Smart Sam, Excavader, Racing Ralph, Explorer amik nagyjából olyanok mint ami kéne. De annyira agyon van már ragozva hogy hihetetlen
. Ha csúszkákban kéne megmutatnom, akkor Schwalbe honlapján a 2,25ös Racing Ralp amire jó arra kéne nekem. És ha lenne rá keret azt is venném. De nincs, ezért nézek másik gumikat. Most komplett bicót rakok össze, igyexem az x keretbõl elérhetõ legjobbakat felkutatni. Pl agyak ára most emelkedett, úgyhogy mivel spd cipõ is megelemelte az árat, most vszínû Excavader simák lesznek; ha elkotak 2,25ös Racing Ralph a legesélyesebb (addig remélem vkién ki tudom próbálni) vagy WCS. Vagy ha addig még vmi naogyn faszát kipróbálok és mindent üt akkor az
És van országutim is, (majdhogynem trekingesítve, elöl teló, hátul rugós nyereg+rugós nyeregcsõ- úgyis 16 kilós volt a bõ 30éves Csepel gépsárkány
)csak már utálok terepszintû aszfalton a sok bunkó autós között tekerni.
on:Mert vki szerint jobb az Explorer inkább mint az Excavader? Mert ahogy olvasgattam nem... kb ez a két gumi maradt benn. Hátsónak szeretik a Ritcheyt hogy nagyon jól mászik állítólag, itt is 2 emberke eléggé szereti, kanyarban nagyjából jó, irányíthatság jó, ellenállás kicsi. Kevés panasz volt elölre a Ricsire, meg hogy a WCS gyorsan kopik, Explorernél vegyesebb a kép, van aki szereti, van aki nem; Exploreret még csak 300 méteren próbáltam és sajátomon kívûl az volt az elsõ amit teszteltem, szal hajszálpontosan azt sem tudom már milyen.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
A sebesség mindent megold.
A szövetsûrûség és a gumi (alapanyagának) keménysége/puhasága nem feltétlenül áll egyenes arányban...szvsz.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám