Ignitor ?érdeklõdöm, mivel valamikor kellene egy pár jó kis gumma max. 1.9-es méretig maraton felhasználásra... Alapból Continental Country Ride van 1,7-esben ez egész jónak bizonyul nálam...( no defekt, jó ge., földutakon, kis sárban egész szépen elboldogul---persze nem emelkedõkön mert ott nagyon elpörög)
Szal nem tudom, hogy pontosan mit is szeretnék mert a Nobby Nic-et drágállom... Csak maraton , túrázásra használnám , viszont szeretném ha nem lenne óriási gördülésije betonon sem, persze lehet, hogy NN lesz de várok más alternatívákat is. ( defektet utálok javítani:) )
Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#10941
Írta 2007. október 03. - 22:58
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10942
Írta 2007. október 03. - 22:56
Dante, panaracer cinder pro-t hol szerzel be? sehol nem találtam még, pedig nagyon szimpatikus gumi...
Bármelyik kerékpárboltba meghozzák neked, ahol Panaracer-t forgalmaznak. Ez Budapest kábé összes nagyobb boltjára igaz. Nem olcsó, erre készülj fel.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#10943
Írta 2007. október 03. - 22:42
Szal nem tudom, hogy pontosan mit is szeretnék mert a Nobby Nic-et drágállom... Csak maraton , túrázásra használnám , viszont szeretném ha nem lenne óriási gördülésije betonon sem, persze lehet, hogy NN lesz de várok más alternatívákat is. ( defektet utálok javítani:) )
#10944
Írta 2007. október 03. - 22:37
ennyire ratyi lett a Conti?
nekem semmi bajom nem volt az explorerrel.
edit: panaracert elvileg a Biker forgalmazza
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10945
Írta 2007. október 03. - 22:19
Az én versenykombinációm vegyes talajra Z-Max Millenium WCS hátra és Panaracer Cinder Pro elõre. Elõre is jó, de csak száraz pályán, mivel sárban eltömõdik, elég hamar elszállhat az elsõ kerék.
Dante, panaracer cinder pro-t hol szerzel be? sehol nem találtam még, pedig nagyon szimpatikus gumi...
#10946
Írta 2007. október 03. - 21:53
Z-maxot én abszolut ajánlom hátra, elõre meg:
- Enduro Sport 2.2-esben 789 g (drót-nehéz, de ez a legolcsóbb: megéri!),
- Michelin XC/AT 2.0 (kevlár 6400 Ft) 603g,
- NN 2.1-esben 497 g (!), semmi oldalfal, de inkább 2.25-ösben.
Az én versenykombinációm vegyes talajra Z-Max Millenium WCS hátra és Panaracer Cinder Pro elõre. Elõre is jó, de csak száraz pályán, mivel sárban eltömõdik, elég hamar elszállhat az elsõ kerék.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#10947
Írta 2007. október 03. - 21:51
#10948
Írta 2007. október 03. - 21:37
a tesztünkben a Z-Max Millenium Pro volt 2.35-ösben, kevláros 704 g, saját mérés. tömören AM szempontból: görd. ellenállás 10 pont, fék-kapaszkodás 8, kanyar 6, tömeg a méretéhez képest (szxm: 57x56 mm) 9 pont, oldalfal nuku - alacsony nyomáson nem szabad használni.
Z-maxot én abszolut ajánlom hátra, elõre meg:
- Enduro Sport 2.2-esben 789 g (drót-nehéz, de ez a legolcsóbb: megéri!),
- Michelin XC/AT 2.0 (kevlár 6400 Ft) 603g,
- NN 2.1-esben 497 g (!), semmi oldalfal, de inkább 2.25-ösben.
A Harpie-nek kicsit nagyobb érzésre a g.ellanállása, mint az enduro-nak, nagyon jó a Harpie, de az erõs oldalfala miatt nehéz: a 2.25-ös 822 g, inkább lájtos DH-ra használnám
#10949
Írta 2007. október 03. - 20:00
Más, melyiknek kisebb a gördülési ellenállása rubena harpie vagy enduro sport?
A sebesség mindent megold.
#10950
Írta 2007. október 03. - 19:55
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10951
Írta 2007. október 03. - 07:57
ennyire ratyi lett a Conti?
Az olcsó Contik itthon nem ... szal izé, balkáni piacra vannak. Ergó 2. osztály.
Aki ezen meglepõdik az csak annyit jelent hogy mûszaki cikekkel is keveset foglalkozik .
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10952
Írta 2007. október 02. - 21:02
Persze nem a sz*rabbik Contikra
#10953
Írta 2007. október 02. - 20:49
#10954
Írta 2007. október 02. - 19:09
#10955
Írta 2007. október 02. - 19:08
Aki continental speed king gumiban gondolkozik, az gondoljon arra, hogy a pénzéért 2. osztályú gumit kap itthon, ami a günteréknél már nem megy el minõségben.
Ne is csodálkozzunk azon, hogy 1990 Ft-ért kevláros gumit kapsz. Bizony ez az igazság, a guminyolcas pedig vastagon benne van a pakliban, úgyhogy ha jó fej a kereskedõ felteszi neked egy kerékre mielõtt megveszed.
Hali.
#10956
Írta 2007. október 02. - 15:58
eleve ha +nézed a régi pro-nál akkor a 2,1-esnek 610- et ír, onnan nehezen hihetõ a 2,35-ös 578 g-ja, - a 758 inkább, szal vszinû ilesmi felcserélõs elírás lehet-A classic és az új súlyát kerevnék pár helyen? :chin:
De a gyártó is? :wtf:
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10957
Írta 2007. október 02. - 15:48
A classic és az új súlyát kerevnék pár helyen? :chin:
De a gyártó is? :wtf:
általában a gyártóknak vannak a legpontatlanabb mérlegeik, ráadásul mindig lefelé csalnak
#10958
Írta 2007. október 02. - 15:37
Nem egészen, a Comp 748g, a 2.1-es verzió pedig 710g körül van.
A classic és az új súlyát kerevnék pár helyen? :chin:
De a gyártó is? :wtf:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10959
Írta 2007. október 02. - 12:32
578gr-al? (Z-Max Classic Pro 2,35) A comp is csak 660.
Nem egészen, a Comp 748g, a 2.1-es verzió pedig 710g körül van.
#10960
Írta 2007. október 01. - 23:17
anyag ?
Az érzésre tök ugyanaz. Tapperoltam ezerrel, mindkettõ baromi puha (WCS verzió), szinte zselészerû.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás