Vastag belsõbõl szoktam vágni foltot és pillanatragasztóval ragasztom a külsõre, eddig nekem bevállt, de csak saját felelõségre ajánlom a kipróbálását.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#10921
Írta 2007. október 07. - 21:11

#10922
Írta 2007. október 07. - 18:54

Nekem a szingoba állt bele egy fél centi átmérõjû üvegszilánk. Magát a széthasaddt gumit bekentem tipp-topp-al, visszanyomtam. Utána bele a tufó defekt szmötyi. Okés, csak pár naponta elkezdi köpni a ragsztót, ez így nem frankó. Kivûlre, a luk helyére rányomtam egy sima belsõ foltot. Eddig bírja, a dudor meg randa, de menet közben nem is érezni 
Ha lekopik asszem 25 ft-ért rakok rá újat.

Ha lekopik asszem 25 ft-ért rakok rá újat.

#10923
Írta 2007. október 07. - 18:52

Lejáratástól annyira nem félek, az autók azért kisebb nyomással üzemelnek, mint egy versenykerék. Nem annyira nagy a rés, hogy jelentõs dudora legyen, ahogy nézem, egy pici meg belefér. Valamennyi nyilván lesz neki. A szövet is átvágódott, olyasmi, mintha egy kést beledöftél volna. Szomorú, hogy az eldobált szir-szarokból idén már hány ezresem ment el külsõk vásárlására. (ez a harmadik, ami átvágódik, de az elsõ kettõ egyáltalán nem volt javítjató, ebben az egyben reménykedek, mert pici a sérülés, s legalább nem futófelület)
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#10924
Írta 2007. október 07. - 17:34

Létezik kimondott köpeny javitására valo folt (autos) radiáltapasznak szokták hivni, erõs de viszonlag vastag,ergo nehéz.Oldalfal ha a szövetszálak is átszakadtak akkor elég szar ügy mert amugy is ott a leggyengébb.Autonál azt már nem javitottuk mert dudoros maradt,meg a foltra is ott hat a legnagyobb terhelés mert minden kerékfordulatnál belapul kicsit és hajlamos lejárni a foltot magárol.
Sztem nézz be gumishoz és 1 ilyen kisebb foltot vegyél rá talán sikerül,a varrást nem erõltetném?
Sztem nézz be gumishoz és 1 ilyen kisebb foltot vegyél rá talán sikerül,a varrást nem erõltetném?
#10925
Írta 2007. október 07. - 16:40

Jólvan, köszönöm, de lehet, hogy ebben a burzsuj fõnököm is tud majd segíteni, ugyanis van vitorlása néki. (ahelyett, hogy venne nekem egy karbon TCR országútit például...
) Talán még cérnát is lejmolok majd hozzá. Autósfolt nem tapad fel a külsõre, a Tip-top MTB foltszettben 1 darab külsõre való foltot adnak, de ha jól emlékszem, lehetett ilyesmit külön is kapni.

With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#10926
Írta 2007. október 07. - 16:18

Dante, autósboltban láttam valami hasonló foltot, mint ami neked kell. érdemes rákérdezni, vagy esetleg gumiszervízeknél, hátha akad valami...a varrásra meg keresek neked egy ábrát, hogy a vitorlát hogy szokták varrni - valahogy úgy képzelem el a külsõvarrást is.
#10927
Írta 2007. október 07. - 16:09

Az is.

With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#10928
Írta 2007. október 07. - 16:01

gondoltam, hogy nem esztétikai gondjaid vannak..
smyle.

Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#10929
Írta 2007. október 07. - 15:58

Remek. Szóval azért kellene olyan, mert a ratyi szokásos belsõre való foltok nyúlnak (logikusan), s ide kimondottan olyan kellene, ami meg nem (hogy ne türemkedjen ki).
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#10930
Írta 2007. október 07. - 15:57

lakk filccel beszínezed kékre..

Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#10931
Írta 2007. október 07. - 15:52

Köszi a tippet. És kék tiptop foltot láttatok esetleg valahol?
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#10932
Írta 2007. október 07. - 15:38

a damil is jó, de próbálj meg vízisportboltban olyan szálat keresni, mint amivel a vitorlákat varrják össze.
#10933
Írta 2007. október 07. - 15:24

Lenne egy kérdésem. Gumi oldalfalat, vágás (kisebb) esetén hogyan érdemes javítani? Nem, nem szeretnék egy újabb 7ezer forintos külsõt kikukázni. Amikor a futófelületem hasad szét, az még okés, hogy kukás, merthát az azért kapja a direkt terhelést. De az oldalfalba legutóbb is beleállt egy fémdarab, kb fél centis lemezke, ami értelemszerûen át is vágta. (mellesleg hatalmas durrdefektet okozott. Én azt csinálnám, hogy rányomnék belülrõl egy külsõre való foltot (pl kék Tip-top, ami nem tudom, hol kapható), s még emellett rá is varrnék pár öltést, csak mibõl (damil?) és hogyan?
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#10934
Írta 2007. október 07. - 10:33

#10935
Írta 2007. október 07. - 10:28

Még annyit a Z-Max Comphoz, hogy a sajátjaim több mint 10e km-t mentek már, és jobban megnézve mintha már látnám valami nyomát a kopásnak
Ilyen ütemben még legalább 30e km belefér. És valóban nehéz, de én szeretek alacsony nyomáson tekerni (kb. elõl 1.7, hátul 2 bar).

#10936
Írta 2007. október 07. - 09:57

mért mindegyik gumi defektes lesz ha átmész egy szögön vagy rózsatüskén, hacsak nincs benne kevlár
#10937
Írta 2007. október 07. - 07:52

nekem is 2.35 minion van elöl tapadása elég jó és kopásállósága is
viszont idegesített h 2x kaptam már vele sima szúrásos defektet, amit azért nem kéne.. felütéseset meg nem kaptam mivel elég nagy nyomás van benne kb 2,5 bar
mondjuk azért az árért nem rossz én ebiken vettem 3 rongyért
viszont idegesített h 2x kaptam már vele sima szúrásos defektet, amit azért nem kéne.. felütéseset meg nem kaptam mivel elég nagy nyomás van benne kb 2,5 bar
mondjuk azért az árért nem rossz én ebiken vettem 3 rongyért
#10938
Írta 2007. október 06. - 22:33

2,35 szimpla minion elõre milyen??
speci enduro 2.2 volt eddig de széjjeement..
attól függ mire. mert kemény terepre pl.:dh ra jobb lenne a vastag falú, nekem még egy felütésem se volt( vagyis volt de sose lett defeket).turázngatni vagy könnyeb terepre jó a szimpla is. tapadása is jó bár ez is az összetételtõl függ(40-60a)
#10939
Írta 2007. október 06. - 20:59

Sziasztok! Nem tudjátok, hol kapok Schwalbe NN, és RR 2.2-es gummát? Az e-bike tegnap írt vissza, hogy nem tudja a rendelésem teljesíteni....

" A Cube el van vetve! "
#10940
Írta 2007. október 06. - 11:38

2,35 szimpla minion elõre milyen??
speci enduro 2.2 volt eddig de széjjeement..
speci enduro 2.2 volt eddig de széjjeement..
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!