Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#10521
Írta 2008. január 16. - 16:29

alacsonyabb nyomáson gondolom jobb lenne (elöl fogok ereszteni), viszont a súly csökkentése miatt kispórolták az oldalfalvédelmet (ami a schwalbe-nél nagyon jó) így hátul magas nyomáson kell használni. sajnálom hogy ebbe a kategóriába kompromisszumot kell kötni
#10522
Írta 2008. január 16. - 16:22

Nemtudom, nekem tök máshogy reagált a dolgokra.... Egyedül a megfelelõ nyomásra kellett nála figyelnem, a tapadással sose volt gond.
#10523
Írta 2008. január 16. - 16:16

Mellesleg a schwalbe egy kaki..legalábbis a tabletop modell. Amikor feltettem, vizes aszfalton próbáltam ki elõször ahol eléggé rossz volt..persze nem ez a felhasználási területe tehát reménykedtem hogy ha majd kisüt a nap jobb lesz.. száraz aszfalton ugyanolyan ratyi. Félek erõsen behúzni az elsõ féket mert megcsúszik a kerék. Ez az elsõ gumim ahol gyors-szûk kanyarba érzem a csúszást (betonon!!). Gondoltam hogy döngölt földön jó lesz de a tapadás ott is szánalmas. Ha kiállok 90 fokban egy kis föld domb oldalára lecsúszik..Látom itt mindenki Scwalbe-fan, akkor nem szólok be.
Elõnye hogy meglepõen jó a gördülési ellenállása.
Bánom hogy nem holyroller-t vettem, bár nem tudom mennyire lett volna jobb.
specialized rules. 3 fajta gumijukat próbáltam és mind 3 fantasztikus volt
#10524
Írta 2008. január 16. - 15:07

Lehet specialized is.Áááá, mondjuk 4-rõl lemegy a nyomás 3.9-re. Nem észrevehetõ.
Látom itt mindenki Scwalbe-fan, akkor nem szólok be.

A sebesség mindent megold.
#10525
Írta 2008. január 16. - 15:02

#10526
Írta 2008. január 16. - 14:49

Dante! Ha már latex...hosszú távok végére ereszt érezhetõen valamit a belsõd?
Áááá, mondjuk 4-rõl lemegy a nyomás 3.9-re. Nem észrevehetõ.
Látom itt mindenki Scwalbe-fan, akkor nem szólok be.

With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#10527
Írta 2008. január 15. - 17:27

#10528
Írta 2008. január 15. - 16:25

Nagyon jól ragad rá a tip-top folt, terepen inkább meg szoktam foltozni, mint hogy kicseréljem a belsõt. Autószelepesnél havonta nem árt meghúzni a szelepet, mert kilazul és engedi a levegõt.
A sebesség mindent megold.
#10529
Írta 2008. január 15. - 16:18

Hát, ha használnám, akkor úgy, h a Nova Light/Ds1XC kombóra menne rá a kiválasztott gumma meg a notubes szett, és a másik szett meg lenne Nova Disc/Rhyno Lite páros, amire menne az edzõgumi, sarazós gumi, stb, rendes belsõvel.
De a latex mellett szól az ára is, fõleg, h a C4-es az rendes tiptoppal foltozható, ha jól tudom.
De a latex mellett szól az ára is, fõleg, h a C4-es az rendes tiptoppal foltozható, ha jól tudom.
#10530
Írta 2008. január 15. - 16:05

NoTubes-t csak akkor használj, ha azon a keréken nem akarod cserélgetni a külsõt! Mert különben sok vele a macera, fõleg ha még kell a NoTubes féle szalag is. Továbbá havonta célszerû utántölteni a löttybõl, és van olyan, hogy beszárad a szelepnél, ezért aztán ott nem tudod utántölteni, ergo ilyenkor is le kell fejteni a külsõt egy részen. Amikor "mûködik", akkor ez a legjobb rendszer, nem kapsz szúrást vele, mert eltömíti, nincs mit felütnöd (ez különösen akkor fontos, ha 2 bar körüli nyomással használod), és baromi könnyû ha hagyományos külsõvel használod. Viszont ha versenyen baj van, akkor nagyot szopsz vele! Szerintem...
Ja, külsõt meg: elõre nobby nic, hátra racing ralph v. nobby nic.
Látom, már sikerült dönteni
Ja, külsõt meg: elõre nobby nic, hátra racing ralph v. nobby nic.
Látom, már sikerült dönteni

"Nem felejtem soha el, hogy ki volt mindig velem, azt is mindig tudni fogom, ki fordult ellenem."
#10531
Írta 2008. január 15. - 15:55

#10532
Írta 2008. január 15. - 15:43

Na, én használtam '07-ben a Stans rendszerét. Külsõ csere gázos, de én úgy okoskodtam, hogy lesz egy kerék RR/NN párossal (vagy esetleg speed/mountain king protection blue chili) mindenesnek, meg egy kerék latexxel, amin tudom cserélni a külsõt. A szmötyi beleragad a külsõbe, de nitrohigítóval, vagy tárcsaféktisztítóval kijön, olyan lesz mint az új.
A felütést vagy eltömíti, vagy nem, ha túl nagy a szakadás, akkor nem. Szúrásos defektet nem kaptam vele, 1 volt, amikor 1 gyökér kivágta a külsõt, akkor kijött a levegõ is, szmötyi is. De az kb fél cm-es lyuk volt. Nagyjából ennyi a tapasztalat...
A felütést vagy eltömíti, vagy nem, ha túl nagy a szakadás, akkor nem. Szúrásos defektet nem kaptam vele, 1 volt, amikor 1 gyökér kivágta a külsõt, akkor kijött a levegõ is, szmötyi is. De az kb fél cm-es lyuk volt. Nagyjából ennyi a tapasztalat...
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#10533
Írta 2008. január 15. - 15:32

Dante! Ha már latex...hosszú távok végére ereszt érezhetõen valamit a belsõd?
Lehetséges, hogy én is latexezem, mert a szúrásos defektek nagyon kedvelnek engem.
Kala! Nekem ami volt a belsõben (24h-ra), az nem ragadt be a külsõbe! Igaz, be sem tömte a 2-2,5 mm-s lyukat, de sima vízzel kellett csak kiöblítenem a külsõt (a belsõbõl belefolyt vagy a fele, aztán a fékre is, ami onnantól vonakodott fogni).
Lehetséges, hogy én is latexezem, mert a szúrásos defektek nagyon kedvelnek engem.
Kala! Nekem ami volt a belsõben (24h-ra), az nem ragadt be a külsõbe! Igaz, be sem tömte a 2-2,5 mm-s lyukat, de sima vízzel kellett csak kiöblítenem a külsõt (a belsõbõl belefolyt vagy a fele, aztán a fékre is, ami onnantól vonakodott fogni).
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#10534
Írta 2008. január 15. - 15:28

Nem nagyon variálható - asszem Hurka használ most ilyesmit, de végig csak egy külsõvel mûködik a rendszer - tehát mondjuk nagy posványban kereket is cserélni kell, nem csak külsõt. Latex eléggé beválós, nem véletlenül népszerû. Az tény, hogy 2-3 naponta bele kell fújni, de nekem (akácos mellett lakom) még így is megéri.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#10535
Írta 2008. január 15. - 15:24

Dante rátapintottál... Igazából a Notubes rendszer alapból szimpatikusabb lenne, ha nem tudnám, h kb. minden versenyhez külön gumit próbálok kiokoskodni, meg ott a sár is, és gyakran cserélgetve a külsõket valszeg kevésbé éri meg a szmötyi. Meg a másik, bár ehhez már végképp tapsaztalat kell, hogy mennyire "ragad" az rá a külsõre :-/ Gyártó azt írja, h it's no glue, de ha nem jön be a dolog, mégis mennyit kell vakargatni a külsõt, h eltávolítsam?

#10536
Írta 2008. január 15. - 15:16

És? Nem az volt a kérdés, hogy engedi-e a levegõt, hanem, hogy lehet-e vele versenyt nyerni. Mivel CC versenykerékbe megy, úgyis csak a verseny napjára kerül be a gépbe! Én latexoznék, mert a NoTubes rendszer nagyon összeturházza a külsõt - s ha váltani kell, mert pl a verseny rajtja elõtt fél órával leszakad az ég, akkor igencsak beszophatod! (latexnél meg csak egy sárgumi befigyel, oszt mehet a buli)
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#10537
Írta 2008. január 15. - 14:57

#10538
Írta 2008. január 15. - 14:26

racing ralph/nobby nicCC versenykerékbe melyiket érdemes inkább?
Stan's NoTubes, vagy Michelin C4 Aircomp Latex?
És jöhetnek tippek külsõre is; 2.0 v alatta, alacsony tömeg, gördülési ellenállás, jó tapadás, kb. all round minta. Idáig Comp S Light volt, de már nem nagyon lehet kapni.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10539
Írta 2008. január 15. - 14:22

CC versenykerékbe melyiket érdemes inkább?
Stan's NoTubes, vagy Michelin C4 Aircomp Latex?
És jöhetnek tippek külsõre is; 2.0 v alatta, alacsony tömeg, gördülési ellenállás, jó tapadás, kb. all round minta. Idáig Comp S Light volt, de már nem nagyon lehet kapni.
Stan's NoTubes, vagy Michelin C4 Aircomp Latex?
És jöhetnek tippek külsõre is; 2.0 v alatta, alacsony tömeg, gördülési ellenállás, jó tapadás, kb. all round minta. Idáig Comp S Light volt, de már nem nagyon lehet kapni.
#10540
Írta 2008. január 13. - 09:42

A fat albert is jó választás lehet, nekem a sima albert van az edzõmontin, ami 2.25 széles, de jól kapaszkodik, sárban is jó, bár mondjuk nem jobb mint egy 1.5-ös black shark
Köveken is jó, bár lefelé szerintem kicsit sodródik, de cserébe szinte minden terepen jó. Sima drótos, 750 gramm körül van, viszont csak 3 rugó/db...

High5 ->A világ leggyorsabb sportitala