Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#10441
Posted 2008. February 04. - 00:50

akkor a helyszinen potbelso bele [ugye nem indulsz el nelkule?] aztan amikor alkalmasabb lesz a hely es ido akkor lehet javitani. ha akkora a szakadas a kulson hogy kilog belole a belso, akkor tokmindegy hogy eredetileg volt e benne, mindenkeppen setalni fogsz haza.
szoval nalam bontrager super juice + egy potbelso, plusz mini defekt javito kit az alapcsomag. nyereg alatti kistaskaban pont elfer. meg a leszedo is.
amugy most en is azon hezitalok hogy mit vegyek
UST gumi kell, 2.1 -2.2 meretben.
explorer, Mountain king, NNic a harom versenyzo jelenleg.
nekem bejott az explorer, mert eleg sokat megyek sarban is, es oda is jo. Igaz most NN van es az is.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10442
Posted 2008. February 04. - 00:42

ja azt úgy gondoltam , terepen nem állok neki ragasztaniUST-s külsõt meg lehet ragasztani. Azért jobban megéri mint egy belsõt
Amúgy ha van rá $$$ akkor kipróbálhatod, lehet h. jobban tetszik majd. De az RR/NN párosnál nem tudok jobb kombót mondani általános terepre....
ust-s külsõt persze otthon ragasztanám aztán menne tovább használatba
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10443
Posted 2008. February 04. - 00:41

Köszi,
X
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#10444
Posted 2008. February 04. - 00:37


Amúgy ha van rá $$$ akkor kipróbálhatod, lehet h. jobban tetszik majd. De az RR/NN párosnál nem tudok jobb kombót mondani általános terepre....
#10445
Posted 2008. February 04. - 00:31

utóbbi 2 opciókerdes: ha egy ust-s kerekkel kapsz egy szuris defektet (es nincs benne semmi lo:tty), akkor az kuka? vagy megragaszt vagy belsovel tovabb?
nálam szok lenni belsõ is, ust guminál is...ragasztani meg belsõt se szoktam..
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10446
Posted 2008. February 04. - 00:29

#10447
Posted 2008. February 04. - 00:25

Oké
De figyelmeztetlek, a gumi csak az összes többi Continál jobb, a Schwalbe RR/NN némileg jobb nála,
akkor nem játszik....
akkor marad az idei verziós UST 2,25 RR hátra NN elõre kombó...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10448
Posted 2008. February 04. - 00:10



Meg ahogy korábban volt róla szó, skilles gumi, de mindenképp jó, mivel a protection hatékonyan védi az oldalát és nem is nehezíti nagyon.
Ja, meg kopik azért. Meg drága. Tehát 8.5/10 Ár/érték 7.5/10
#10449
Posted 2008. February 04. - 00:03

na ezek után kipróbálom a blak csilist, de ha szar lesz a nyakad köré tekerem Höri...Hát, nem mértem le a szélességét, de inkább olyan 2.0-2.1 körül van.
Amúgy szerintem nem a minta, hanem az alapanyag teszi igazán jó gummává, tehát az alappal nem biztos hogy elégedett leszel :/

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10450
Posted 2008. February 03. - 23:59

Amúgy szerintem nem a minta, hanem az alapanyag teszi igazán jó gummává, tehát az alappal nem biztos hogy elégedett leszel :/
#10451
Posted 2008. February 03. - 21:02

Hát nem kicsit jobb, az explorer az egy ritka retek gumi, nem tudom ki miért szereti. A Black Chili Protectionos változat az igazán királyság, csak hát drága.
azt gondolom, h a chilis jó, de ócsón csak az alap van :-/
Azért kipróbálom majd kösz. Méretre mekkora? Itt is igaz, h a conti az U profilt kedveli inkább? Mert a 2.1-es explorer a z-max után elég csirke, remélem a 2.2 MK kicsit ballonosabb lesz...
#10452
Posted 2008. February 03. - 19:13

#10453
Posted 2008. February 03. - 15:53

#10454
Posted 2008. January 30. - 21:37

#10455
Posted 2008. January 30. - 21:20

http://www.pinkbike.com/photo/1445870
sztem continental diesel lehet és 2,5ösnél kisebb méret.
de: - keresõt használva ,korábban már érkezett válasz arra a kérdésre, hogy milyen széles egy 2,5ös maxxis high roller és egy diesel 2,5ös - 61,5 a conti és 57mm széles a maxxis.
én most 2,5es mobsterrõl váltanék 2,5es dieselre, de a revelationomban a contival még 2-2 mm se maradna a fenti méretek alapján. gyári honlap szerint nincs kisebb diesel a 2,5nél.
a linkelt képen is rs van, és ha jol látom diesel.
van vmi hiba az itt leirtakban? /pl nem ilyen a diesel mintája/
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#10456
Posted 2008. January 30. - 20:09

http://piacter.bikem...=113845&cat=500
X.
Ps.: csak tipp, hogy 622 a gumid, sokat segítene, ha idemásolnád az oldaláról az adatokat...
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#10457
Posted 2008. January 30. - 18:42

Erre a bicajra szeretnék új külsõgumikat, mert ami most rajta van, már nem sokáig húzza. Városi használat fõleg, és olcsó legyen, az a lényeg, nem sokat használom
köszi, ha tudtok valami jót, ne habozzatok írni:)

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#10458
Posted 2008. January 28. - 11:09

#10459
Posted 2008. January 27. - 17:08

#10460
Posted 2008. January 25. - 20:17

Háát, outira nem hiszem hogy jó egyik sem a nagy nyomás miatt... Mindegyik lötyi azelõtt kijönne hogy eltömitené a lyukat. Talán kevlárszalagot érdemes megpróbálni, bár nemtom hogy van-e outis méretben, meg azt is van ami átszúrja.... Sztem jó külsõ kell, az a legbiztosabb...
Nekem a Tufo szingóba volt gyári Tufo defektjavítóm, és elvileg 2 mm lyukat is tud tömíteni, és tapasztalataim is alátámasztják, kb. 3 defektet szépen megfoltozott a lötyi.
Nem tudom, hogy belsõs rendszerekbe is jó-e, mert a tufóban nem is nagyon van hagyományos értelemben vett belsõ, de 12 baron mûködik a lötyi, az tuti. Sõt, van tufó, ami 15 barig fulyható és annál is mûködik elvileg.