Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#10421
Írta 2008. február 04. - 10:39

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10422
Írta 2008. február 04. - 10:35

Hát, nem mértem le a szélességét, de inkább olyan 2.0-2.1 körül van.
Amúgy szerintem nem a minta, hanem az alapanyag teszi igazán jó gummává, tehát az alappal nem biztos hogy elégedett leszel :/
Oké
De figyelmeztetlek, a gumi csak az összes többi Continál jobb, a Schwalbe RR/NN némileg jobb nála, és szerintem a Z-max WCS is kicsit.
Meg ahogy korábban volt róla szó, skilles gumi, de mindenképp jó, mivel a protection hatékonyan védi az oldalát és nem is nehezíti nagyon.
Ja, meg kopik azért. Meg drága. Tehát 8.5/10 Ár/érték 7.5/10
skilles gumik nem jönnek be, nem tudok annyira bringázni sajnos:)
protection nem kellene, mert eddig nem vágtam ki szélét egyik gumimnak sem, de ugye a chili...
kopni mennyire kopik? gondolom az alap tovább bírja mint a chilis, vagy nem?
1-2e km-et kibírhat vegyes használat mellett?
kiderítem mibe fáj egy protectionös, bár annak a súlya = az alapváltozatával, elvileg
#10423
Írta 2008. február 04. - 00:50

akkor a helyszinen potbelso bele [ugye nem indulsz el nelkule?] aztan amikor alkalmasabb lesz a hely es ido akkor lehet javitani. ha akkora a szakadas a kulson hogy kilog belole a belso, akkor tokmindegy hogy eredetileg volt e benne, mindenkeppen setalni fogsz haza.
szoval nalam bontrager super juice + egy potbelso, plusz mini defekt javito kit az alapcsomag. nyereg alatti kistaskaban pont elfer. meg a leszedo is.
amugy most en is azon hezitalok hogy mit vegyek
UST gumi kell, 2.1 -2.2 meretben.
explorer, Mountain king, NNic a harom versenyzo jelenleg.
nekem bejott az explorer, mert eleg sokat megyek sarban is, es oda is jo. Igaz most NN van es az is.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10424
Írta 2008. február 04. - 00:42

ja azt úgy gondoltam , terepen nem állok neki ragasztaniUST-s külsõt meg lehet ragasztani. Azért jobban megéri mint egy belsõt
Amúgy ha van rá $$$ akkor kipróbálhatod, lehet h. jobban tetszik majd. De az RR/NN párosnál nem tudok jobb kombót mondani általános terepre....
ust-s külsõt persze otthon ragasztanám aztán menne tovább használatba
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10425
Írta 2008. február 04. - 00:41

Köszi,
X
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#10426
Írta 2008. február 04. - 00:37


Amúgy ha van rá $$$ akkor kipróbálhatod, lehet h. jobban tetszik majd. De az RR/NN párosnál nem tudok jobb kombót mondani általános terepre....
#10427
Írta 2008. február 04. - 00:31

utóbbi 2 opciókerdes: ha egy ust-s kerekkel kapsz egy szuris defektet (es nincs benne semmi lo:tty), akkor az kuka? vagy megragaszt vagy belsovel tovabb?
nálam szok lenni belsõ is, ust guminál is...ragasztani meg belsõt se szoktam..
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10428
Írta 2008. február 04. - 00:29

#10429
Írta 2008. február 04. - 00:25

Oké
De figyelmeztetlek, a gumi csak az összes többi Continál jobb, a Schwalbe RR/NN némileg jobb nála,
akkor nem játszik....
akkor marad az idei verziós UST 2,25 RR hátra NN elõre kombó...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10430
Írta 2008. február 04. - 00:10



Meg ahogy korábban volt róla szó, skilles gumi, de mindenképp jó, mivel a protection hatékonyan védi az oldalát és nem is nehezíti nagyon.
Ja, meg kopik azért. Meg drága. Tehát 8.5/10 Ár/érték 7.5/10
#10431
Írta 2008. február 04. - 00:03

na ezek után kipróbálom a blak csilist, de ha szar lesz a nyakad köré tekerem Höri...Hát, nem mértem le a szélességét, de inkább olyan 2.0-2.1 körül van.
Amúgy szerintem nem a minta, hanem az alapanyag teszi igazán jó gummává, tehát az alappal nem biztos hogy elégedett leszel :/

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10432
Írta 2008. február 03. - 23:59

Amúgy szerintem nem a minta, hanem az alapanyag teszi igazán jó gummává, tehát az alappal nem biztos hogy elégedett leszel :/
#10433
Írta 2008. február 03. - 21:02

Hát nem kicsit jobb, az explorer az egy ritka retek gumi, nem tudom ki miért szereti. A Black Chili Protectionos változat az igazán királyság, csak hát drága.
azt gondolom, h a chilis jó, de ócsón csak az alap van :-/
Azért kipróbálom majd kösz. Méretre mekkora? Itt is igaz, h a conti az U profilt kedveli inkább? Mert a 2.1-es explorer a z-max után elég csirke, remélem a 2.2 MK kicsit ballonosabb lesz...
#10434
Írta 2008. február 03. - 19:13

#10435
Írta 2008. február 03. - 15:53

Érdekelne, h explorerhez képest milyen a 2.2-es
#10436
Írta 2008. január 30. - 21:37

#10437
Írta 2008. január 30. - 21:20

http://www.pinkbike.com/photo/1445870
sztem continental diesel lehet és 2,5ösnél kisebb méret.
de: - keresõt használva ,korábban már érkezett válasz arra a kérdésre, hogy milyen széles egy 2,5ös maxxis high roller és egy diesel 2,5ös - 61,5 a conti és 57mm széles a maxxis.
én most 2,5es mobsterrõl váltanék 2,5es dieselre, de a revelationomban a contival még 2-2 mm se maradna a fenti méretek alapján. gyári honlap szerint nincs kisebb diesel a 2,5nél.
a linkelt képen is rs van, és ha jol látom diesel.
van vmi hiba az itt leirtakban? /pl nem ilyen a diesel mintája/
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#10438
Írta 2008. január 30. - 20:09

http://piacter.bikem...=113845&cat=500
X.
Ps.: csak tipp, hogy 622 a gumid, sokat segítene, ha idemásolnád az oldaláról az adatokat...
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#10439
Írta 2008. január 30. - 18:42

Erre a bicajra szeretnék új külsõgumikat, mert ami most rajta van, már nem sokáig húzza. Városi használat fõleg, és olcsó legyen, az a lényeg, nem sokat használom
köszi, ha tudtok valami jót, ne habozzatok írni:)

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#10440
Írta 2008. január 28. - 11:09

GUARD-t. Ára: 5432Ft