http://www.sheldonbr...ire-sizing.html
Width Considerations
panelfarmer módosította - 2016. szeptember 12. - 09:37
http://www.sheldonbr...ire-sizing.html
Width Considerations
panelfarmer módosította - 2016. szeptember 12. - 09:37
Sziasztok!
Egy KTM Life Sprint biciklit használok elsősorban országúton, ami gyárilag 37-622 méretű gumival van szerelve, a felni szélessége pedig ~25 mm. Tudok erre keskenyebb gumit felrakni, vagy a gyári méretnél kellene maradni?
http://www.sheldonbr...ire-sizing.html
Width Considerations
Sziasztok!
Egy KTM Life Sprint biciklit használok elsősorban országúton, ami gyárilag 37-622 méretű gumival van szerelve, a felni szélessége pedig ~25 mm. Tudok erre keskenyebb gumit felrakni, vagy a gyári méretnél kellene maradni?
Tud valaki ajánlani modern amber/tan/brown wall külsőt, ami max. 2,0-2,1-es szélességű és 26-os? (52-559). Nem hiszek az eBay-es 20 éve dobozban tartott Panaracer-ekben, valami most is gyártásban lévő érdekelne, mint Pl. a Halo Twin Rail, csak az egy kicsit vastag lehet az én vázamba mert a mostani Ritchey Shield 2.1 is éppen hogy nem ér hozzá.
http://bolha.testbik...php?clid=260001
kicsit talán szélesebb, mint amit írtál, de hátha...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
és nagy előny, hogy nem amber-tan-brown-skin-beige oldalfalúak, mert a gumi-külső színe fekete!
Tud valaki ajánlani modern amber/tan/brown wall külsőt, ami max. 2,0-2,1-es szélességű és 26-os? (52-559). Nem hiszek az eBay-es 20 éve dobozban tartott Panaracer-ekben, valami most is gyártásban lévő érdekelne, mint Pl. a Halo Twin Rail, csak az egy kicsit vastag lehet az én vázamba mert a mostani Ritchey Shield 2.1 is éppen hogy nem ér hozzá.
Bitte:
http://www.bike-disc...30693/wg_id-241
http://www.bike-disc...27093/wg_id-241
http://www.bike-disc...29639/wg_id-241
Ezek már elférnek.
Asszem a Maxxis DTH lesz a megoldás...
Tud valaki ajánlani modern amber/tan/brown wall külsőt, ami max. 2,0-2,1-es szélességű és 26-os? (52-559). Nem hiszek az eBay-es 20 éve dobozban tartott Panaracer-ekben, valami most is gyártásban lévő érdekelne, mint Pl. a Halo Twin Rail, csak az egy kicsit vastag lehet az én vázamba mert a mostani Ritchey Shield 2.1 is éppen hogy nem ér hozzá.
Köszönöm! Hajlamos vagyok túl keményre fújni a kereket, de mostanában tényleg puhábbal próbálkoztam (a mászóképességet akarom javítani meredek felmeneteknél). Úgy látszik, túllőttem a célon. Egyébként 3,5 bar volt a 82 kilómhoz. Ez hangzásra nem tűnik nagyon kevésnek, de tény hogy kanyarban az oldalstabilitása sem tetszett, csak azt hittem, hogy ennek biztos így kell lennie. (2,2-es külső nem túl széles felnin, eléggé ballonos hatású). Mennyit rakjak bele? 3,9-et? Sziklás, gyökeres hegyi terepen + dózerúton használom.
Én is jártam így. Egész egyszerűen elkopott a guminak a felnivel érintkező része és folyamatosan elfordult a külső, majd kiszakadt a szelep. A futófelület még nem indokolta a külső cseréjét, de semmilyen házi praktika (hintőpor pl.) nem segített, így cseréltem a külsőt.
2 - 2,5 bar között volt/van a nyomás mindig.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Szerintem is valami B-s Conti lesz az, az nekem is csinált ilyet. De ott jóval kisebb volt a nyomás és nagyobb nyomás ott is segített. Átadtam a 100 kilós havernak, aki nagyobb nyomáson használta, ott már neki sem mozdult meg.
elvileg nincs már B-s conti. meg már így is majdnem országúti nyomáson használja.
Szerintem is valami B-s Conti lesz az, az nekem is csinált ilyet. De ott jóval kisebb volt a nyomás és nagyobb nyomás ott is segített. Átadtam a 100 kilós havernak, aki nagyobb nyomáson használta, ott már neki sem mozdult meg.
Tubeless megoldaná, ott a szelep fix, ha elforog a külső elvileg nem túl nagy baj esetleges böfögésen kívűl, de még mindig jobb mint egy hirtelen defekt. Sokat szoktál farolni/satuzni? Lehet hogy technika javításával is csökken a hiba rendszeressége.
Mondjuk ekkora bődületes nyomásértéknél nem kéne elforognia. Én ilyen 1,5-öt vártam a tünetek alapján... Közel 4 barral én biztos nem terepeznék, ott akkor máshol lesz a gond.
Ez az új Conti nem valami B kategóriás olcsó darab? Azoknál előfordulhatnak mérethibák, illetve a régi külsőd is kinyúlhatott. De kétszer egymás után belenyúlni a tutiba elég furcsa.
Köszönöm! Hajlamos vagyok túl keményre fújni a kereket, de mostanában tényleg puhábbal próbálkoztam (a mászóképességet akarom javítani meredek felmeneteknél). Úgy látszik, túllőttem a célon. Egyébként 3,5 bar volt a 82 kilómhoz. Ez hangzásra nem tűnik nagyon kevésnek, de tény hogy kanyarban az oldalstabilitása sem tetszett, csak azt hittem, hogy ennek biztos így kell lennie. (2,2-es külső nem túl széles felnin, eléggé ballonos hatású). Mennyit rakjak bele? 3,9-et? Sziklás, gyökeres hegyi terepen + dózerúton használom.
Üdv!
Rendszeresen visszatérő defekt problémám van: a belső a szelepszár tövénél elnyíródik. A felni peremen a szeleplyuknál már reszeltem, a felniszalagot kicseréltem, ennek ellenére 1 hónapon belül 5 ilyen defektem volt. A szelepszár idővel mindig megdőlt a lyukban, utána jött a defekt. Mivel a külső a defekt szerelésénél könnyen lejött, azt gyanítom, hogy meredek lemeneteknél megcsúszhatott a felnin, és ez okozza a szelepszárnál a belső feszülését, majd elnyíródását. Lehetséges ez? Mindenesetre, kukáztam a felnit (WTB) és a külsőt (kb. 70%-os állapotú Maxxis ignitor), és vettem egy új Ryde felnit új küllőszalaggal és hajtogatós Conti xking külsővel. Hát, ez már elsőre elég könnyen a helyére ugrott, és a 2. használatnál (csak hegyen használom) megint jött ugyanaz a defekt. Volt már hasonló problémátok? Mi okozza? Mi a megoldás?
Túl alacsony a nyomás a gumidban. Elvileg kár volt csak ezért kukáznod a felnid.
Amikor látod, hogy kezd megdőlni a szelep, akkor biztos lehetsz benne, hogy mozog a külsőd. Növeld kicsit a nyomost a belsőben és figyeld, hogy még mindig mozog-e !
Sziasztok!
Ezeket a rovátkákat pár napja vettem észre a gumikon.
Használhatom még vagy inkább azonnal cserés?
http://indafoto.hu/b...6-40746243/user
http://indafoto.hu/b...0-da68bdbe/user
http://indafoto.hu/b...4-cddbb297/user
Üdv!
Rendszeresen visszatérő defekt problémám van: a belső a szelepszár tövénél elnyíródik. A felni peremen a szeleplyuknál már reszeltem, a felniszalagot kicseréltem, ennek ellenére 1 hónapon belül 5 ilyen defektem volt. A szelepszár idővel mindig megdőlt a lyukban, utána jött a defekt. Mivel a külső a defekt szerelésénél könnyen lejött, azt gyanítom, hogy meredek lemeneteknél megcsúszhatott a felnin, és ez okozza a szelepszárnál a belső feszülését, majd elnyíródását. Lehetséges ez? Mindenesetre, kukáztam a felnit (WTB) és a külsőt (kb. 70%-os állapotú Maxxis ignitor), és vettem egy új Ryde felnit új küllőszalaggal és hajtogatós Conti xking külsővel. Hát, ez már elsőre elég könnyen a helyére ugrott, és a 2. használatnál (csak hegyen használom) megint jött ugyanaz a defekt. Volt már hasonló problémátok? Mi okozza? Mi a megoldás?
alacsony lehet a nyomás.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Üdv!
Rendszeresen visszatérő defekt problémám van: a belső a szelepszár tövénél elnyíródik. A felni peremen a szeleplyuknál már reszeltem, a felniszalagot kicseréltem, ennek ellenére 1 hónapon belül 5 ilyen defektem volt. A szelepszár idővel mindig megdőlt a lyukban, utána jött a defekt. Mivel a külső a defekt szerelésénél könnyen lejött, azt gyanítom, hogy meredek lemeneteknél megcsúszhatott a felnin, és ez okozza a szelepszárnál a belső feszülését, majd elnyíródását. Lehetséges ez? Mindenesetre, kukáztam a felnit (WTB) és a külsőt (kb. 70%-os állapotú Maxxis ignitor), és vettem egy új Ryde felnit új küllőszalaggal és hajtogatós Conti xking külsővel. Hát, ez már elsőre elég könnyen a helyére ugrott, és a 2. használatnál (csak hegyen használom) megint jött ugyanaz a defekt. Volt már hasonló problémátok? Mi okozza? Mi a megoldás?
a probike oldalán kettő félét látok, plusz a decathlonban van még ez:
Köszi! Tényleg kettő van a probike-ban, a decathlon meg eszembe sem jutott