xian: Z-Max Premonutionra nem próbálsz rá? Kevés embernek van és jónak ígérkezik...
más:
Latex és nem latex... megjött a 2,25NN SS(Schwalbe szerint oldalfalvédelmes; szerintem meg ez a normál, a másik meg a grammhuszár edísön) amihez butilos belsõket raktam inkább. Hát... így utólag visszagondolva nagyon tetszett mikor kész lett a scott hogy milyen kényelmes, ez most már nem olyan frankó

.
Azonos nyomáson a 2,1 Excavaderekkel sokkal komfortosabb volt a gép mint 2,25 NN-el butilos belsõvel; 2,6-3,2 van most benne, haonló nyomáson használtam elõzõket is (most néztem csak leszedéskor hogy min 3bar-t javasoltak...). Nem csak a komfort hanem jobban tapadt kiálló dolgokon is; kísérletezem még hogy mekkora nyomással lesz faca nálam a mostani felállás; de jövõre szvsz megint latex+2,1 kombót választom

.
Ma mentem egy elég vegyes 40est tesztelni, volt benne minden, kanyarban kicsit jobb, fékezhetõsége biztos jobb _de még mindig nem kapok BB7es betétet így vason (alig)fogó fékkel ezt nem tudtam tesztelni_:mad:, gördülési ellenállása jobb mint amire számítottam.
Ami meglepett hogy apróköves-salakos úton a mögöttem lévõ azt hitte direkt csúsztatom meg 3× is kb 25-30 km/h-nál a gépet, pedig marhára nem; itt még outival sem csúsztam meg ilyen sebességgel... eztnem tudom az ördögi tapadással összegyeztetni, legalább 20km/h-al is csúszás nélkül el kellett volna tudnom jönni. Mindegy, ennyibõl nem vonok le semmit mielött bárki bármit szól, de ez meglepett!
Nagykereknek meg lenne egy rövid monológom de ki lenne cenzúrázva, így akiknek nem jönnek meg ilyen-olyan cuccaik együt éreznek és tudják úgyis, a többiek meg alig hinnék el. (Legalább ne nyomatnák az olyan dolgok reklámját amit q**a nem is lehet kapni :mad: )