Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#9701
Posted 2008. May 13. - 17:30

#9702
Posted 2008. May 13. - 16:05

mely porban nem kell biciklizni
multkor is megviccelt, egy egesz jo lefele szakasz utan pici kanyar, igy nem lattam hogy a lejto alja tiszta homok.
lelassit, es durvan megvezeti az elso kereket. adrenalinszint megugrott
Na most azt képzeld el, hogy nekem a fiam ilyen helyen vasárnap lezúzott ezerrel, úgy, hogy életében elõször vittem komolyabb terepre. (Velencei-hg.) Olyan helyeken, ahol én gyökkettõvel mertem csak erszkedni, vagy akár le is szálltam, õ nekieresztette a gépet, még ugratott is, és kisvártatva eltûnt a szemem elõl... Szerintem egész egyszerûen nem érezte a veszélyt. Nem kicsit aggódtam érte, de ügyes gyerek ez, nem perecelt...
Hozzá kell tenni, hogy én Schwalbe Marathonokon tornásztam az eredetileg aszfaltra készített singlespeddel, de a felfelékben is le kellett néha szállnom, mert egész egyszerûen elsüllyedt a homokban.
Úgyhogy részemrõl is kerestetik valami kavicsos-homokos, vízmarásos (száraz) körülmények között jól tapadó gumi.
(A gyerekén 2.1-es Ritchey Z-Maxok vannak, de azoknál jobb kéne, mert azok is elpörögnek néha felfelében, tapasztaltam, amikor még az én bringám volt.)
#9703
Posted 2008. May 13. - 13:10

Majdnem én is Conti MK-t vettem de az utolsó pillanatban átpártoltam Rubena Charybdis(hátul) Scylla(elöl) eddig nem bántam meg jól fognak, de majd a hétvégén sopronba bizonyíthatnak igazán. Annyi hogy kicsit kóvájognak van bennük 8as, (hajtogatósak defektvédelemmel) vajon kimegy belõlük vagy mivel javíthatok rajtuk?
Ilyenek maradnak, egyszerûen pontatlanok. Tegnap cseréltem le a charybdis-t hátul, 1400km-t mentem vele. 1mm-re koptak le a bütykei+ fékezõ irányban még kisebbre, 500km után már erõsen kopott volt. Defektem nem volt vele, az oldala szakadt ki egy nagyon kicsit. Még megragasztom és ugrálós gépre jó lesz.
A sebesség mindent megold.
#9704
Posted 2008. May 13. - 12:38

#9705
Posted 2008. May 12. - 20:22

az azért még mindig gány lesz ,nem igazi ustNem beszélve arról, hogy a bevált hagyományos külsõ helyett nem kell tubeless gumit választanod.
Ki fogom próbálni ha elkészül a kerekem
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9706
Posted 2008. May 12. - 19:37

Végül az évszázad tippje (de ezt már biztos mindenki tudja):
Egy jó defekttûrõ hagyományos külsõ, belsõ nélkül, egy UST keréken + Latex tej
Nem beszélve arról, hogy a bevált hagyományos külsõ helyett nem kell tubeless gumit választanod.


#9707
Posted 2008. May 12. - 18:48

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#9708
Posted 2008. May 12. - 16:23

#9709
Posted 2008. May 12. - 12:46

Név: / hurka szélesség / bütyök szélesség / gördülési ellenállás (kisebb jobb) / defektállóság (nagyobb jobb)
Conti Mountain King 2,4: / 54,1 / 60,4 / 32,5Watt / 65cm
Conti Race King 2,2: / 54,5 / 50,7 / 23,9Watt / 55cm
Hutchinson Toro 2,15: / 49,7 / 48,9 / 37,6Watt / 60cm
Maxxis Crosmark 2,1: / 48,5 / 49,4 / 27,4Watt / 55cm
Michelin Mountain Dry 2,3: /53,1 / 55,7 / 28,7Watt / 75cm
Schwalbe Nobby Nic 2,25: / 52,7 / 54,2 / 28Watt / 70cm
Specialized Captain 2,0 : / 48,5 / 50,7 / 39,2Watt / 85cm
Vredestein Tiger Claw 2,1: / 53,9 / 54,7 / 26,2Watt / 67,5cm
UST Schwalbe Racing Ralph 2,25: / 54,5 / 55,9 / 19,8Watt / 80cm
UST Maxxis High Roller 2,35: / 49,9 / 53,4 / 45Watt / 70cm
UST Michelin Mountain X 2,2: / 50,8 / 55,3 / 29,3Watt / 80cm
2-Bliss Specialized Eskar 2,3: / 54,3 / 56,5 / 37,6Watt / 80cm
Összességében nem tetszik nekik a Specik nagy gördülési ellenállása, viszont kitûnõen lehet õket belsõ nélkül használni a megfelelõ folyadékkal.
Még mindig a Schwalbék a legjobbak (Kis gördülés nagy defekttûrés)
Jól szerepeltek a Contik is, viszont a defekttûrés nem a legjobb.
Végül az évszázad tippje (de ezt már biztos mindenki tudja):
Egy jó defekttûrõ hagyományos külsõ, belsõ nélkül, egy UST keréken + Latex tej
#9710
Posted 2008. May 12. - 09:18

Jaja van ilyen,csak versenyen azért még indulok h. mély por van.Igazából nekem is csak a kanyarokban sodródott kicsit az MK.Esetlegvmi. megoldás ilyen pályákra?
Jó kanyartechnika.
A sebesség mindent megold.
#9711
Posted 2008. May 12. - 08:57

#9712
Posted 2008. May 12. - 01:15


multkor is megviccelt, egy egesz jo lefele szakasz utan pici kanyar, igy nem lattam hogy a lejto alja tiszta homok.
lelassit, es durvan megvezeti az elso kereket. adrenalinszint megugrott

RAUH-Welt
B E G R I F F
#9713
Posted 2008. May 11. - 23:39


#9714
Posted 2008. May 11. - 21:16

Sárguminak viszont nagyon jó. Annak meghagyom, és Hegyikirályt veszek helyette.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#9715
Posted 2008. May 11. - 21:05

#9716
Posted 2008. May 11. - 20:38

#9717
Posted 2008. May 11. - 18:35

conti....ennyi
RR évekig ilyen volt. Most meg mindenki egy kategóriába tette, ahol nagyon jó.
Nem védem az MK, de nincs "jóltojótejetadóhúsosgöbe", sajnos.
Egy MK SS volt 2.4-ben, 2.5 bár és 28Euróba került (actionsports,hátul, nem nekem)
#9718
Posted 2008. May 11. - 18:10

#9719
Posted 2008. May 11. - 12:28

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9720
Posted 2008. May 11. - 12:23

Csak én látom úgy, hogy szét van fékezve a gumi? Mondjuk ettõl még nem feltétlenül kéne levállni a bütyköknek.
Szerintem is egyértelmüen látszik hogy szét van fékezve,de szerintem ott a bütyöknél még anyag hibás is lehet?:chin:
Nem Conti-nál de más márkánál és ujabb guminál már láttam ilyet és az nem is vólt még szét fékezve.:wtf:
De lehet hogy tévedek?:chin: