lehet még ilyet kapni simán ugye?
ugy rémlik nekünk is volt anno itthon ilyen, de én már csak a monti gumikba utazok

most speciel szilvásra gondoltam, meg a duna maratonra. de amúgy budai hegyekben tekerek.
55/57schwalbe nn 2,25-re tudna vki egy mért szélesség/magasság értéket mondani? (próbáltam visszakeresni)
köszi.
schwalbe nn 2,25-re tudna vki egy mért szélesség/magasság értéket mondani? (próbáltam visszakeresni)
köszi.
Szilvásra minek? Dunára/Budai-hegyekre meg jó az 1,8 is. Az 1,55 skilles gumi, oda kell a rutin.most speciel szilvásra gondoltam, meg a duna maratonra. de amúgy budai hegyekben tekerek.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Nem baj, ha gyorsan kopik, sajnos elég ritkán tudok eljárni bringázni, úgyhogy nálam a rövid életûnek mondott alkatrészek is sokáig tartanak... Aszfalton meg csak tizenegynéhány km-t kellene gurulnia a tett színhelyéig (meg vissza), túrázásra lenne másik bringa.
A sebesség mindent megold.
Még gyártja a panaracer.
Gyártanak jobb gumikat, de erre a talajra SS-hez nehéz jobbat mondani, ami nem kopik el nagyon gyorsan.
Szóval, 15+ év után még mindig verhetetlen a Panaracer Smoke/Dart páros... Lehet még olyat valahol szerezni?
A sebesség mindent megold.
álltalában jól bírják szerintem, sokat eladunk belõle a boltban. de vannak ugye szériahibás sorok, lehet ezt fogtad ki. Tavaly pl. a schawalbe-nak volt 1 ilyen sorozata. A szelepnél lyukadtak. Az összeset vissza kellett küldenünk a nagykernek.Nem tudom kinek mi a tapasztalata a Kenda belsõkkel, de nekem kb. alig 500km után elfáradt az anyag. Olyan 2-3 cm repedés lett benne, a külsõm kevláros Schwalbe sértetlen, tehát nem onnan érte valami inzultus.
Szóval, 15+ év után még mindig verhetetlen a Panaracer Smoke/Dart páros... Lehet még olyat valahol szerezni?